معماری: فرم، فضا ، نظم

Architecture: Form, Space, and Order

برای بیش از 30 سال، کتاب زیبای مصور “معماری: فرم و سبک معماری” مقدمه ی کلاسیک فرهنگ لغات طراحی معماری بوده است. این ویرایش سوم ، قسمت های بسط داده شده ی سیرکولاسیون، نورپردازی، نماها و مفاهیم سایت همراه فاکتورهای ملاحظات محیط زیستی، کدهای ساختمان، نمونه های معاصر فرم، فضا و سبک معماری را نشان می دهد.

این این مرجع بصری کلاسیک هم به دانشجویان و هم به معماران در حال کار کمک می کند تا اصطلاحات پایه طراحی معماری را بوسیله ی دیدن اینکه چگونه فرم و فضا در محیط ساخته شده منظم می شوند ، متوجه شوند. پروفسور چینگ با استفاده از علامت تجاری طراحی دقیق خود، ارتباط بین عناصر پایه ای معماری در طول سال ها و در سراسر مرزهای فرهنگی را نشان می دهد. این کتاب با نگاه به این ایده های اصلی، خواننده را تشویق می کند تا به صورت نقادانه ای به محیط های ساخته شده نگاه کنند و فهم معماری بیشتر و مهیج تری را به وجود می آورد.

این ویرایش جدید بعلاوه ی محتوایات به روز شده و تصاویر بسیار یک CD-ROM همراه خود دارد که به ایده های این کتاب معماری را از طریق سه مدل اندازه گذاری شده و انیمیشنی تولید شده توسط پروفسور چینگ، جان می دهد.

 

برای مشاهده توضیحات و لینک دانلود به صفحه زیر مراجعه کنید :

معماری: فرم، فضا ، نظم

Posted in دانلود, کتاب, معماری.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.