آموزش فلوت، کتاب های فلوت (کتاب آموزش فلوت و کتاب نت)

 

آموزش های ویدیویی فلوت

 

 

کتاب های فلوت چاپ شده فارسی

 

کتاب های فلوت (کتاب آموزش فلوت و کتاب نت)

من و فلوتم : آموزش فلوت
منوچهر لشگری
قیمت پشت جلد:     45000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 120
نشر: چنگ (26 مرداد، 1387)
شابک: 979-080-260-389-9

 

کتاب های فلوت چاپ شده فارسی

قطعاتی برای فلوت ریکوردر
حسین ابوالحسنی
قیمت پشت جلد:     20000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 44
نشر: آوای آزاده (27 خرداد، 1387)
شابک: 978-600-5019-03-2

 

کتاب های فلوت

خودآموز فلوت ریکوردر
استیون گودیر، فیلسوف عصار پور (مترجم)
قیمت پشت جلد:     70000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 48
نشر: هستان (20 خرداد، 1393)
شابک: 964-6965-28-8

 

انگشت گذاری فلوت ریکوردر

فلوت ریکوردر راهنمای انگشت گذاری
پرهون پرکاری
قیمت پشت جلد:     12000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 48
نشر: پرگار (15 اردیبهشت، 1388)
شابک: 978-964-7802-33-8
قطع کتاب: خشتی

 

آموزش مقدماتی فلوت ریکوردر

آموزش مقدماتی فلوت ریکوردر
مسعود نظر (تهيه و تنظيم)
قیمت پشت جلد:     20000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 20
نشر: چیستا (07 شهریور، 1389)
شابک: 978-964-7940-09-2

 

خودآموز فلوت ریکوردر

خودآموز فلوت ریکوردر
استیون گودیر، ف. جهان (مترجم)
قیمت پشت جلد:     60000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 48
نشر: هستان (04 خرداد، 1392)
شابک: 964-92172-1-5

 

آموزش مقدماتی فلوت ریکوردر

آموزش مقدماتی فلوت ریکوردر
ناصر نظر (تهيه و تنظيم)، مریم ظهیری (تهيه و تنظيم)، آهو رضوانی (تهيه و تنظيم)، بهزاد بهشتیان (تهيه و تنظيم)
قیمت پشت جلد:     45000 ریال

مشخصات این کتاب آموزش فلوت
تعداد صفحه: 16
نشر: هستان (12 تیر، 1392)
شابک: 964-6965-62-8

 

نوای بهار: اتود و ترانه ها برای فلوت ریکوردر

 

نوای بهار: اتود و ترانه ها برای فلوت ریکوردر
خلیل ملکی، پروانه دادخواه
قیمت پشت جلد:     18000 ریال

مشخصات این کتاب نت فلوت
تعداد صفحه: 36
نشر: گلبن (23 اسفند، 1385)
شابک: 964-7096-52-6

 

دونوازی های فلوت ریکوردر

ترانه های کوچک برای بیداری: دونوازی های فلوت ریکوردر
ناصر نظر (گردآورنده)، شعله محلوجی (تصويرگر)
قیمت پشت جلد:     80000 ریال

مشخصات این کتاب نت فلوت
تعداد صفحه: 36
نشر: هستان (12 تیر، 1392)
شابک: 964-6965-45-8

 

فلوت سحرآمیز

فلوت سحرآمیز = The magic flute
ولفگانگ آمادیوس موتسارت، امانوئل شیکاندر، ژیلا درگاهی (مترجم)، منصور جام شیر (ويراستار)، سعید رزاقی (نقاش)
قیمت پشت جلد:     20000 ریال

مشخصات این کتاب نت فلوت
تعداد صفحه: 44
نشر: نگارینه (19 شهریور، 1385)
شابک: 964-7533-64-0

 

 

 کتاب های فلوت کلیددار انگلیسی زبان آموزشی :

Flute For Dummies

کارن ایوانز موراتز

ISBN-10: 0470484454
ISBN-13: 978-0470484456

384 صفحه

جستجوی بیشتر

 

 

دانلود نت های فلوت

 

 

سایت های آموزش فلوت

 آموزش فلوت

آموزش های رایگان فارسی ویدیویی، دانلود نت، مقاله

 

دانلود کتاب های فلوت

 

فلوت

مقاله جامع

 

محصولات آموزش فلوت

 

 

مقاله ها

 

… می شود.”     – هنرجویانی که به قول شما ۳-۴ سال سابقه شغل جدی داشته باشند می توانند بطور مستقل به نوازندگی این اتودها بپردازند و-یا باز نیز به راهنمایی استاد نیاز دارند؟ – خودشان می توانند بنوازند لاکن قطعا اگر مادون نظر استاد باشد که ایراد بگیرد و راهنمایی کند نتیجه بهتری بدست می آید. به ویژه بعلت اختیار تمپوی مناسب در اجرای تمرین ها و نیز اختیار تمرین های متناسب با توانایی های هنرجو.     – برخورد همکاران شما در آلمان با این مجموعه چطور بود؟ – در کل مثبت لاکن این موضوع بستگی به این دارد که آیا آن فرد این نحوه را … [ادامه متن…]
… صورت منظم در فستیوال های برجسته اروپایی، آمریکایی و شرق دور ظاهر می شود. او در نگار سولیست با ارکسترهای بزرگ جهان از جمله فیلارمونیک برلین، فیلارمونیک لندن، تنال زوریخ، بایریشر راندفانک، رادیو دانمارک، ارکستر فیلارمونیک رادیو فرانسه، مارینسکی، ارکستر سمفونیک مینه سوتا، کامراتای سالزبورگ، کامرفیلارمونیک هلند، ارکستر سمفونیک ملی واشینگتن، ارکستر سمفونیک NHK، ارکستر مجلسی استرالیا و ارکستر مجلسی اسکاتلند همکاری داشته است. پایود با رهبران ارکستر نظیر آبادو، راتل، زینمان، مازل، گرکیف، گاردینر هاردینگ، جاروی، پینوک، جردن، روستروپویچ و پرلمن همکاری داشته است. همینطور او همیار ثابت و همیشگی ارکستر مجلسی ست و به همراه دوست تنظیم کننده اش … [ادامه متن…]
… اجرای ویبراتو را در فلوت نمی دانستند، با بسته و باز شدن تارهای صوتی این اشتغال را انجام می دادند. این پیشه برابر ویبراسیون صحیح صدایی همانند صدای بز تولید میکند! پورقناد: اصلا- در آواز همینطور این نوع ویبراسیون به ویبراسیون بزی معروف است! کریمی: ما همچنین به آن ویبراسیون “شفر” می گویند که هوتتر (Jacques Hotteterre) و کوانس (Joachim Quantz) … که فلوتیستهای معروفی قبل از زمان باخ بودند، از این ویبره ها متنفر بودند. پورقناد: درواقع اینها ویبره نیستند و قطع و وصل کردن سریع صدا هستند کریمی: بله، اینقدر این صدا بزی بوده که موزیک از میان میرفته؛ بعضی ها … [ادامه متن…]
… کنسرتوی فلوت سل‌ ماژور اثر «موتسارت» در وین با ایده و تنظیم اوست.   علی نجفی ملکی: خانم کریمی جهت اولین سوال از مستر کلاس ها و راه- ای که در مسترکلاس ها جهت تدریس دارید، خصوصاً در رابطه با ساز فلوت که ساز تخصصی شماست بگویید. فروغ کریمی: قبل از شروع صحبت باید اظهار تأسف کنم از اینکه یکی از افرادی که باید امشب میان ما حضور داشت، خانم «فلورانس لیپت» بود که متأسفانه به‌درود حیات گفتند و ملاقات ما با ایشان انجام نشد؛ می‌دانم غیر از اینکه خانم لیپت بانویی با‌ اخلاقِ ممتاز بودند، سیستم آموزشی ایشان هم-چنین شباهت بسیاری … [ادامه متن…]
… کارهای موتسارت دانست که در مدت اقامت خویشتن در مانهایم تصنیف کرد. این پیشه با یک قطعه بانشاط و آلگرو در ر ماژور شروع می شود و سپس در رده دیگر با یک آداجیو در سی مینور ادامه می یابد. در این قسمت فلوت نگار بسیار مهمی را ایفا می کند و ویلون ها با انجام پیتزیکاتو (pizzicato) هایی زیباترین همراهی ممکن که تا کنون با فلوت نوشته شده است را انجام می دهند. در قسمت ثالث حالت یک روندی آلگرتو به خویشتن گرفته و به زیبایی آخر می یابد. Quartet in D, – Allegro Quartet in D, – Adagio (به چگونگی … [ادامه متن…]
… Boite a Musique در Montparnasse کوراتت فلوت موزار بود که همراه با تریوی Pasquier انجام شد. در میان آهنگسازان موزار همچنان عشق اصلی او بود (رامپال در اتوبیوگرافی خویشتن عنوان کرده است”موزار واقعیت است، او خدای من است!) و بدون شک موزار نقشی حیاتی در آثار هنری رامپال داشت. نکته اصلی در موفقیت او در سالهای بعد از جنگ، گذشته از توانایی آشکار او،‌علاقه و برداشت- او نسب به دوران باروک بود. قبل از شروع به اشتغال رامپال،‌ به جز تعداد معدودی از کارهای او از باخ و ویوالدی، نوای باروک هنوز کاملا شناخته نشده بود. بشنوید اجرایی از رامپال را او به … [ادامه متن…]
… در اولین برخورد فوراً یکدیگر را به عنوان دو همنواز پیدا کردند. ظهور دو نوازی آن دو بعد از جنگ به عنوان یک” ظهور کاملاً نو” به ایشان- این روادید- را داد تا در سرتاسر فرانسه و کشورهای دیگر اجراهای عمومی هنر موسیقی داشته باشند. در مارس ۱۹۴۹، در مواجهه با برخی مخالفان، آن ها Salle Gaveau در پاریس را کرایه کردند و چیزی را که در آن زمان به نظر ایده اولیه یک برنامه رسیتال نوای مجلسی بود را بواسطه فلوت انجام کردند. آن برنامه حقیقتاً یکی از اولین رسیتالهای فلوت-پیانو بود که در شهر دیده می شد و تاثیر بسیار … [ادامه متن…]
… پسر خویشتن را به عنوان یک دکتر و-یا جراح با یک عنوان معتبرتر ببینند تا یک موزیسین حرفه ای. در شروع جنگ دوم جهانی، رامپال از بر-روی وظیفه وارد مدرسه پزشکی شد و در آنجا به مدت سه سال تحصیل کرد. لاکن هنگامیکه نازیها که فرانسه را اشغال کرده بودند او را به علت کارگری در آلمان در سال ۱۹۴۳ مجبور کردند، او از خدمت (AWOL) فرار کرد و راهش را بطور مخفیانه به پاریس تغییر داد. رامپال با تغییر دادن مکان سکونتش بطور مداوم، توانست از تفتیش رهایی پیدا کند. رامپال در هنرستان فرانسه، با اجرای Le Chant de Linos از Jolivet، … [ادامه متن…]
… تحت نظر وی ادامه یافت. فانیکا لوکا مردی بود که خودش از تحصیلات عالیه بی نصیب مانده و دانش او بیشتر برپایه تجربه بود تا تعلیم و به همین ترتیب طرز تدریس او همچنین مخصوص به خودش بود. نتیجه این پرکاری عالی بود و نسلی از نوازندگان پن فلوت در-آخر دهه ۷۰ در غرب به وجود آمد که گئورگ زمفیر Gheorghe Zamfir، دامیان لوکا Damian Luca، نیکولای پیروو Nicolae Pirvu و عده ای دیگر از آن جمله اند. شواهدی از پن فلوت در نقاط مختلف جهان   این تصور که پن فلوت تنها در اروپا استعمال میشود، نادرست است. در قاره بزرگ آسیا بعضی … [ادامه متن…]
نی توافق- میدهند استعمال میکنند. سازندگان امروزی پن فلوت به شکل منحنی رومانیایی آن، به علت تیون کردن ساز از موم(عموما موم زنبور) استعمال میکنند و به علت این پیشه از ابزارهای خاصی استعمال میکنند. چوب پنبه و دریچه های لاستیکی همچنین بخاطر تیون کردن این ساز به پیشه میروند که استعمال از آن ها سریعتر و ساده تر است. پن فلوت با افقی دمیدن در نوک تیز لبه داخلی سمت باز نیها نواخته میشود. این شغل مجموعه منظمی از پالسها تولید میکند که در طول لوله به امواج صوتی تبدیل میشوند. هر نی و-یا لوله جهت نت موسیقایی خاصی تیون شده است که نت موسیقایی ابتدایی … [ادامه متن…]
… درجه سه باشم، می خواستم کاری انجام دهم تا حدی غیر معمول؛ نیاز بخاطر داشتن سازی دیگری وجود داشت”. فلوت نوازی او با فروتنی و شکسته نفسی فراوانی آغاز شد، “وقتی گروه جترو تول شروع به فعالیت کرد، تنها دو هفته بود که به نوازندگی فلوت آغاز کرده بودم، بسیار دوره یادگیری سریع و فشرده ای بود، هر شب در کلاسهای آموزش فلوت رژه می رفتم و خویشتن می آموختم”. یادگیری فلوت در حالی بود که او به ساخت نغمه در غالب راک هم مشغول بود و او را به سبکی شخصی و متمایز در هنر موسیقی رساند. “در واقع دوره اول نوازندگی … [ادامه متن…]
… شروع به تحصیل کردم. استادان شما در ایران چه کسانی بودند؟ آقای منشی زاده، خانم مرلین سوینلر (Merlin Sueinler)، خانم شاکری (همسر رئیس اپرای ایران)، آقای مهدی جامعی که واپسین استاد من بود که من با ایشان دیپلم گرفتم و آن سال همان سالی بود که ایشان تازه از فرانسه برگشته بود. آن زمان که من بورس گرفتم آقای یوسف یوسف زاده رئیس هنرستان بود. ایشان بعد از آقای غلامحسین غریب رئیس هنرستان عالی هنر موسیقی شده بود. استادان شما چگونه بودند؟ آقای منشی زاده خوب بود. هرچند در نوازندگی تبحر زیادی نداشت لاکن بجهت آن دوره ی ما استاد خوب و موثری بود. آقای … [ادامه متن…]
… در آن ها به تک نوازی و همکاری با ارکسترهای مطرح جهان مشغول است، کلاس های آموزشی سالیانه هم-چنین برگزار می نماید. او اکثر وقت خویشتن را صرف انجام دادن مسئولیت هایش به عنوان ریاست سازمان Flutewise – سازمانی که داوطلبانه و بدون هیچ منفعتی دیوان می شود – می نماید، هدف اصلی این سازمان اهدای ساز به هنرجویان کم در آمد و جوانانی که برای– جسمی ناتوانند، می باشد. بشنوید قسمتی از سوئیت شماره۲ Bach با اجرای Galway در سال ۱۹۶۹ سر جیمز به مقام نوازنده اصلی فلوت در ارکستر فیلارمونیک برلین منصوب شد، در سال ۱۹۷۵ تک نوازی فلوت را … [ادامه متن…]
… از آهنگسازان معاصر قطعاتی را بخاطر او ساخته اند که میتوان به: Christopher Rouse, Henryk Gorecki, Lukas Foss, Peter Schickele, Joan Tower and Tobias Picker اشاره نمود. در زمینه ضبط آلبوم هم آثار کارول را کمپانی های برجسته ای چون: Nonesuch, London/Decca, Deutsche Grammophon و Telarc ضبط و منتشر نموده اند. همینطور وی بنیانگذار و برپا کننده فستیوالهای متعدد فلوت در St. Paul, Minn می باشد.   بشنوید اجرایی از کارول وینسنس یکی از عمده کارهای وی تلاش در بسبب افزایش رپرتوار بخاطر ساز فلوت در زمینه تکنوازی و آثار ارکسترال میباشد که همکاری وی با آهنگسازان مختلف او را در به-جهت رسیدن به این هدف کمک فراوانی … [ادامه متن…]
… رپرتوار اصلی فلوت هست ایشان انجام کرده است مثل اسپانیش لاو سانگ (Spanish Love Song) و آنی سانگ (Anni´s Song) و غیره. به نظر من هیچ ایرادی ندارد که یک شخص حرفه ای این قطعات را انجام کند. شما تصور کنید جیمز گالوی از زمان ویوالدی، تله من (Telemann) و موزار و بتهوون تا مدرن ترین قطعات را انجام کرده. اتفاقاً من در تولد ۷۰ سالگی ایشان که در یک سالن بسیار مجللی در زوریخ (Tonhalle Zürich) برگزار شد شرکت کردم و ایشان در این برنامه انجام داشت و در همان سن هم-چنین احسن ترین اجراها را از ایشان دیدم. شما چقدر … [ادامه متن…]
… تدریس بودم. پس ازمدتی شرایط به گونه ای شد که ما مجبور شدیم ایران را ترک کنیم. یعنی در سال ۱۹۸۰ ایران را به مقصد وین ترک کردیم. نخست- شرایط زندگی در-خاطر-ما خیلی سخت بود و ما مجبور شدیم حتی یکی از فلوت هایمان را بفروشیم. پس از رفتن به وین من بلافاصله در دانشگاه وین ثبت نام کردم و در مستر کلاس های آقای شولز شرکت کردم. در آنجا رسم است که وقتی شما فارغ التحصیل می شوید روادید- دارید دو سال در یک مستر کلاس با یک معلم اشتغال کنید. ایشان در آن زمان یکی از نیکوترین نوازندگان فلوت … [ادامه متن…]
Posted in فلوت, موسیقی, هنر and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.