ترسیم طراحی (ویرایش دوم)

Design_Drawing

Design Drawing

2nd Edition

این چاپ تازه را بگیرید تا بر زبان تصویری معماری تسلط یابید.

در این سبک گرافیکی ممتاز، نویسنده و استاد معمار مشهور دنیا، دی کی چینگ ما را به سفر هیجان انگیز دیگری در فرآیند خلق اثر می برد. در این کتاب، او فرآیند شناختی پایه که محرکه ی درک و بیان تصویری، مشاهده ی معنوی، حافظه و ارائه ی یک خلاقیت کامل است را نشان می دهد. این ویرایش بینش تخیلی را با اصول اساسی معماری ترکیب می کند تا اصول سنتی ترسیم، به انضمام خط، شکل، رنگ و فضا را پوشش دهد. خواننده را گام به گام در تمام فرآیند ترسیم هدایت می کند، همچنین انواع مختلفی از تکنیک های ترسیم نظیر چند نما، پارالاین، و ترسیمات پرسپکتیو – و چگونگی استفاده از آن برای رسیدن به نتایج خیره کننده- امتحان می کند. بعلاوه، در این نسخه:

  • فراتر از کتاب های ترسیم پایه- چینگ نه تنها اصول، رسانه ها و تکنیک های ترسیم را پوشش می دهد، همچنین آن ها را در زمینه ی چه چیز و چرا طراحان ترسیم می کنند قرار می دهد.
  • بیش از 1500 ترسیم دستی- تصویرهای زیبایی که به مفاهیم و درس های هر فصل کمک می کند- را نشان می دهد.

برای معماران حرفه ای، طراحان، هنرمندان هنرهای زیبا، تصویرکنندگان، استادان و دانشجویان نیز یک بسته ی جامع است که هم ابزاری موثر و هم یک ارزش برجسته، مفاهیم تشریحی و تکنیک های در فرم شبیه سازی تصویری که از کارهای قابل مقایسه در این زمینه برتر است، می باشد.

Posted in دانلود, کتاب, معماری.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.