آموزش درامز – دانلود و درباره این کتاب آموزش درامز

 آموزش درامز - دانلود و درباره این کتاب آموزش درامز

این کتاب آموزش درامز به نوازنده درام ست اجازه توسعه تمام مهارت های مورد نیاز برای محدوده گسترده ای از سبک های موسیقی از راک تا لاتین و جز تا آر اند بی را می دهد. کتاب  همچنین تعدادی تکنیک های مرسوم درامز را نیز به شما نشان و آموزش می دهد تا به راحتی بتوانید با درام ست خود بنوازید.

برخلاف بسیاری از کتاب های آموزش درامز، کتاب Drums For Dummies ویرایش دوم فراتر از درام ست مدرن می رود و تعدادی از درامز های سنتی و سازهای پرکاشن را نیز به شما یاد می دهد. برای یک مشتاق درام یا یک هوادار درام ها و سازهای کوبه ای سنتی، این کتاب و ویرایش دوم آن شامل توصیفات و شرح هایی از چگونه نواختن محدوده ای از درامز با چوب قابل نواختن و با دست قابل نواختن به خوبی تعدادی دیگر از سازهای پرکاشن معمول است. بنابراین چه علاقه مند به نواختن یک درامست در موسیقی های مردمی و پاپ باشید و چه درگیر درام نوازی توسط سازهای سنتی و سازهای پرکاشن باشید، این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است.

Drums For Dummies نسخه دوم، قادر به داشتن تمامی این اطلاعات است و هیچ تمرینی را در آن غیرقابل استفاده در دنیای واقعی نخواهید یافت و در نتیجه بسیار سریع تر درامز آموزش می بینید و یاد می گیرید برای اینکه از یاد گرفتن مطالب زائد و غیرضروری جلوگیری کرده اید.

این کتاب همچنین یک مرجع و راهنمای خوش دست برای نوازندگی و نواختن درامز است. می توانید درامزهای گوناگونی را در سرتاسر دنیا پیدا کنید و ممکن است حتی آنها را تا قبل این کتاب و تا بحال ندیده یا نشنیده باشید.

هر کدام از این درامز در این کتاب توضیح و شرح داده است و تکنیک های آنها که بتوانید از طریق آن به طریق سنتی ریتم های سنتی را بنوازید شرح داده شده است. همچنین در مورده نحوه و طریق درامز نواختن سنتی و استفاده از این سازها در وضعیت و زمانه موسیقی امروزی نیز صحبت شده است.

بدون هیچ اغراقی این کتاب تمام درام ها و سازهای پرکاشن که امروزه نواخته می شوند را تحت پوشش قرار داده است و بیشتر از دوجین درامز را که بیشتر دیده می شوند را بررسی و آموزش می دهد. با تکنیک هایی که این کتاب آموزش درامز شرح می دهد حتی به راحتی می توانید هر درامی را که اینجا پوشش داده نشده است را نیز بنوازید. فقط کافیست یک درامز که به نظر به شما به درام و ساز کوبه ای شما نزدیک می آید را از این کتاب برای یادگیری و آموزش انتخاب کنید.

 

 

Posted in درامز.
صفحه دانلود کتاب :




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.