کتاب ویژه نوازندگان درام : کتابی ضروری برای هر نوازنده درام

کتاب ویژه نوازندگان درام  کتابی ضروری برای هر نوازنده درام

کتاب ویژه نوازندگان درام کتابی ضروری برای هر نوازنده درام

 

من خودم 15 سال قبل از کشف این کتاب ضروری همراه آکسان و واکنش ها و همراه برای هر نوازنده درام ، بصورت جدی نوازندگی درام کرده ام. به طرز وسیعی در گروه ها نواختم و ساعت ها در یک روز درام تمرین کرده ام (بیشتر فانک، تلفیقی، راک) و بیشتر از 20 کتاب و بیشتر از 15 آموزش تصویری و ویدیویی درام داشتم ولی هرگز صاحب این دو کتاب (کنترل استیک / آکسان ها و واکنش ها که در اینجا کنترل استیک را برای دانلود ارائه کردیم) نبوده ام. این کتاب ها خصوصا کنترل استیک کاملا متشکل از تمرین های درام ساده هستند که فکر می کنم به راستی هرکسی می تواند آنها را انجام دهد. بعد از تمرین فقط چند صفحه اول کتاب در تمپوهای مختلف و سطوح شدت صدایی مختلف برای چند هفته متوجه بهبود و افزایش قدرت و مهارت نوازندگی درام در خودم به طرز قابل توجهی شدم.وقتی می گویم به طرز قابل توجهی و جدی، یعنی اینکه در گذشته و قبل از این، اگر با کتاب آشنا شده بودم می توانستم بسیار سریع تر بنوازم و الان مهم تر از هر چیزی می توانم بصورت کاملا واضح و آسان درام بنوازم. این بدین معناست که دفعه بعد که بخواهم روی درام کیت فی البداهه نوازی درام کنم، قطعا چیزهای بسیار بیشتری خواهم داشت که تا یک ماه قبل این کتاب نداشتم.
بعد از نواختن و تمرین شدید برای 15 سال، تمرین این کتاب فقط در یک ماه چنان تاثیری بر روی نوازندگی ام داشت. همچنین هرچیزی که سابقا مشکل داشتم همه به راحتی و به وضوح، محکم، دقیق و با محدوده دینامیک تر و آکسان های بیشتری نواخته می شدند و می توانستم خیلی زودتر بسیار سریع تر شوم اگر می خواستم. هرچند که بر روی کاغذ این ها فقط یک مشت تمرین های مقدماتی فقط برای دستانتان هستند ولی قطعا با این پترن های نوشته شده می توانید تمرین درام را برای پاهایتان نیز ادامه دهید. یا می توانید تمرین هایی که نوشته شده اند را با دستانتان انجام دهید و همچنین پترن های پای ساده را نیز در همان زمان بنوازید. (مانند نت های کیک با هت روی دو و چهار یا نواختن هت روی اند و غیره. تخیلتان تنها محدودیت است)
این کتاب حقیقتا بسیار ضروری و الزامی برای نوازندگی درام است و من آن را به تمام نوازندگان درام از هر سطوحی پیشنهاد می کنم.این کتاب فقط به شما چگونه یا به چه صورت نواختن را یاد نمی دهد و بلکه توانایی تکنیکی شما را به سطوح بالا و بالاتر و حرفه ای تر درامز می برد. کتاب همچنین به من اجازه نواختن چیزهایی که در سر داشتم را داد. درست همانطوری که می خواستم. همه این ها که گفتم برای تقریبا 5 سال پیش بود و همچنان از نویسنده کتاب، استون برای نوشتن این کتاب درام غنی بسیار سپاسگذارم. هر درامری را که دیدم این کتاب را به او توصیه کردم.
رابرت کانتینی

Posted in درامز.
صفحه دانلود کتاب :




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.