زندگی در فضا : اخترزیست شناسی برای همه

زندگی در فضا : اخترزیست شناسی برای همه

 

زندگی یکی ویژگی های جهان است. ما ممکن است بدانیم چگونه آن را آغاز کردیم و یا نوع دیگری از آن وجود دارد، اما ما در مورد چگونگی حیات و وجود آن و ارتباط با ستارگان، سیارات، و جهان هستی بزرگتر به دانستن اطلاعات بیشتری نیاز داریم. در شرایط روشن و قانع کننده، این کتاب نشان میدهد چگونه رشته نوظهور علم astrobiology یا اخترزیست شناسی به بررسی ماهیت زندگی در فضا و اینکه حیات چگونه آغاز شد و چگونه ویژگی های اشتراکی در آن است و از کجا آمده ایم پاسخ می دهد. این سوالات مهم، هدف اخترزیست شناسی برای پاسخ دادن هستند.

یک تلاش بین رشته ای صادقانه، astrobiology به نظر می رسد در مدارک و اسناد نجوم، زیست شناسی، فیزیک، شیمی، و تاثیر از رشته های دیگر. روایت بزرگ خود را بیرون می آورد.

شروع  آن از کوچکترین ذرات رایج ترین رتبه دهی نشده تا تولید پیچیدگی و نظم شگفت انگیز است. لوکاس میکس راهنمای خوش بیان از دل علم astrobiology است، او بررسی می کند چگونه حضور سیارات در اطراف ستاره های دیگر دانش ما از خود را تحت تاثیر قرار می دهد. نشان می دهد چگونه آب، کربن، و الکترونهای تعاملی به شکل زندگی و حیاتی که ما آن را می شناسیم و چگونه فرآیندهای تکامل و قانون آنتروپی به هر چیز در زندگی تاثیر گذاشته اند.

این کتاب همچنین نشان می دهد که درک ما و زمینه ما به شدت در هم تنیده است. لوکاس نشان می دهد چقدر astrobiology (اخترزیست شناسی) می تواند درباره ما به عنوان یک سیاره، به عنوان یک گونه، و به عنوان افراد اطلاعات از ما ارائه دهد.

Posted in علمی, کتاب, مقاله.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.