دانلود کتاب Ace the IELTS

دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module - How to Maximize Your Score
دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

نظرات خوانندگان در مورد کتاب

کتاب خیلی خوبیه

کتاب بسیار خوبی برای آمادگی آزمون آیلتس است. این کتاب استراتژی نسبتا خوبی ارائه می دهد، اما نباید به تنهایی برای آماده سازی استفاده شود. و این کتاب همچنین اطلاعات اولیه زیادی در مورد فرآیند آزمون به شما می دهد.

کتاب مناسب برای من

من هم مانند بسیاری از افراد شاغل، مشغول کار روزانه هستم و زمانی برای شرکت در دوره آمادگی ندارم. به همین دلیل است که برای آماده کردن آزمون آیلتس به یک کتاب نیاز دارم و این بهترین کتاب در حال حاضر برای من است. برخی از نقاط قوت “Ace the IELTs”:

  • به زبانی آسان نوشته شده است. و این به ما کمک زیادی می کند تا نکات اصلی امتحان را درک کنیم
  • کتاب به من کمک می کند بر ترس از امتحان دادن غلبه کنم. اگر قوانین را بدانیم و درک کنیم، می توانیم جلو برویم
  • یک برنامه روزانه برای آموزش وجود دارد. اگر خیلی سرمان شلوغ است و زمانی نداریم، می توانیم به آن پایبند باشیم

. بسیاری از تله ها و درک آنچه برای آزمون انتظار می رود.

همچنین توصیه می کنم در وبلاگ نویسنده مشترک شوید، که از آن می توانیم اطلاعات آزمون را از سراسر جهان دریافت کنیم!

توصیه عالی و دقیق برای آزمون

من این کتاب را توصیه می کنم؛ من ماه ها در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس عمومی خود به عنوان بخشی از لیست شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا بودم، اما می باستی در مورد جزئیات این آزمون اطمینان بیشتری کسب می کردم.

با استفاده از تمام نکات و توصیه های ارائه شده در این کتاب، می توانم امتیاز لازم برای مهاجرت به استرالیا را کسب کنم. من در اولین تلاشم در مجموع 6.5 گرفتم و اکنون سه سال است که در استرالیا زندگی می کنم.

من این کتاب را توصیه می کنم تا به شما کمک کند ترس و ناامنی خود را شکست دهید و آزمون خود را با برتری تمام دهید.


نظر یک مدرس زبان

تدریس زبان انگلیسی به مدت 20+ سال به من درس های زیادی مربوط به حرفه من آموخته است، اما یکی از با ارزش ترین آنها این است که بدون استفاده از استراتژی های دقیق نمی توان به نمره باند خوب در آیلتس دست یافت، که آن را در کتاب های شما کشف کردم: “Ace the IELTS” و “Target Band 7” و همچنین IELTS-Blog.com در طول آمادگی اخیر من برای آیلتس.

من دو بار در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کردم، یک بار قبل از استفاده از کتاب های شما در 02 آوریل و یک بار بعد از استفاده از آنها در 04 ژوئن. از شما برای کمک به پوشش عمیق خود در مورد تمام جنبه های امتحان، و نکات و ترفندهایی که به من کمک کرد تا به نمره کلی باند 8 (اسپیکینگ 8.5، خواندن 8، شنیدن و نوشتن 7.5) به جای نمره 7 برسم، سپاسگزارم. اگر کتاب زودتر به من رسیده بود زودتر به چنین امتیازاتی رسیده بودم.

مایلم تیم شما را به خاطر گردآوری چنین متون جامعی که به هزاران نفر از داوطلبان آیلتس کمک کرده و خواهد کرد تا در دستیابی به نمره مورد نیاز خود، چه در آزمون آیلتس آکادمیک یا جنرال، موفق باشند، تحسین کنم. بدون تردید به عنوان یک معلم انگلیسی، کتاب های شما را به همه کسانی که آیلتس می گذرانند توصیه می کنم.

یک کتاب عالی برای تمرین آیلتس

در ابتدا باید از سیمون برای کار درخشانش قدردانی کنم. این کتاب باید بگویم برای هر دانشجوی آیلتس بسیار مفید خواهد بود. هر بخش از آزمون آیلتس را با جزئیات و سناریوها و دستورالعمل های مختلف ارائه می دهد. همچنین نکات و مثال های متعددی برای هر قسمت وجود دارد که می تواند به شما در درک ترفندهای مختلف آزمون واقعی آیلتس کمک کند و مطمئناً نمره شما را افزایش می دهد.

در بخش‌های شنیداری همراه با نکات، نویسنده به برخی تله‌های رایج اشاره می‌کند که معمولاً در امتحانات اتفاق می‌افتد و زبان آموزان را گمراه می‌کند، مانند «چرخش غیرمنتظره». این کتاب همچنین دارای قالب/ساختار خاصی است که کلمات، عبارات و مثال‌هایی را برای انواع مختلف حروف و مقالات به هم پیوند می‌دهد. بخش Speaking همچنین دارای نکات مفید بسیاری، موضوعات کارت نشانه و نمونه سوالات و پاسخ است.

یکی از چیزهای شگفت انگیز این کتاب “برنامه مطالعه” است. نویسنده یک برنامه تمرینی (21 روزه) را مانند نسخه پزشک بیان می کند و اگر به سادگی از آن پیروی کنید قطعاً امتیاز شما را به حداکثر می رساند. در نسخه فعلی، یک تست تمرینی کامل وجود دارد (امیدواریم در نسخه بعدی موارد بیشتری اضافه شود) و بسیاری از مراجع دیگر.

من همچنین این کتاب را نه تنها برای زبان آموزان، بلکه برای معلمان نیز توصیه می‌کنم، زیرا در برخی از آموزش‌های آیلتس دیده‌ام که بسیاری از مربیان بر اساس برخی تکنیک‌ها و ایده‌های معمول، زبان آموزان را راهنمایی می‌کنند.

بهترین شانس..!

کتاب عالی …. وضوح کامل هر ماژول …

اگر زمان زیادی قبل از امتحان ندارید و می خواهید نکات عملی را یاد بگیرید که چگونه آیلتس خود را Ace کنید، این کتاب همان کتاب است.
محتوا بسیار دقیق و قابل درک است.
ساختار کتاب را دوست داشتم. هر بخش مستقل از یکدیگر است. هر بخش فهرستی از اشتباهات رایج زبان آموزان، نحوه اجتناب از آنها و نحوه مدیریت فشار زمان را دارد.
نکات در انتهای کتاب بسیار مفید است. آنها برای مرور سریع نکات قبل از شرکت در هر آزمون تمرینی خوب هستند
این کتاب به من کمک کرد تا برنامه دقیق تری برای رسیدن به هدف خود تنظیم کنم.

بر اساس تجربه ای که تا کنون داشته ام، این کتابی است که ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد و ارزش وقت شما را دارد.

سیمون ارتباط بسیار واضح و متمرکزی دارد و می‌توانیم ببینیم که او واقعاً تجربه زیادی در این زمینه دارد.
من یک نمره خوب غیرمنتظره در امتحان گرفتم و از خدا و سیمون تشکر می کنم که به من کمک کردند تا با این مطالب به خوبی در آیلتس پیشرفت کنم.
کارتون عالیه…این کتابی که من دیدم رو میتونم به دوستانی هم که زمان خیلی کمتری برای آماده شدن دارن و میخوان نمره خوبی تو آیلتس بگیرن توصیه کنم

ساده، آسان برای خواندن و پر از نکات. آن را دوست داشتم


اگر قبل از امتحان زمان زیادی در دسترس ندارید و می خواهید نکات عملی را یاد بگیرید که چگونه آیلتس خود را Ace کنید، این کتاب است.
در محتوا بسیار دقیق و قابل درک است.
ساختار کتاب را دوست داشتم. هر بخش مستقل از یکدیگر است. هر بخش لیستی از اشتباهات رایج دانش آموزان، نحوه اجتناب از آنها، نحوه شناسایی تله ها، و نحوه مدیریت فشار زمان دارد.
نکات جیب در انتهای کتاب بسیار مفید است. آنها برای مرور سریع نکات قبل از انجام هر آزمون تمرینی خوب هستند.
قبل از خواندن این کتاب، تمرین پرتاب دارت در تاریکی را دارم، اما این کتاب به من کمک کرد تا برنامه دقیق تری برای رسیدن به هدفم تنظیم کنم. برنامه مطالعه ارائه شده در انتها برای ادامه مسیر مفید است. من سعی می کنم تا حد امکان به آن پایبند باشم.

با توجه به تجربه ای که تا الان داشتم، این کتاب ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد و ارزش وقت گذاشتن برای خواندن را دارد.

کتاب مفید برای شروع راه درک آزمون آیلتس

من به شدت توصیه می کنم که نسخه سوم “Ace the IELTS: How to Maximize Your Score” را با زبان انگلیسی ساده که به راحتی قابل درک باشد، خریداری کنید، در راه به حداکثر رساندن امتیاز یک دستیار خوبی خواهید داشت. نکات بسیار عالی، استراتژی‌ها، سناریوهای متنوعی وجود دارد که چه کاری باید انجام دهید و برای آن آماده باشید. همچنین برای اینکه در طول کتاب از شرایط امتحان واقعی خود مطمئن باشید، مثال‌های زیادی با کلمات هوشمند و برخی ساختارهای ارتباطی اساسی وجود دارد. دستورالعمل های عملی ساده برای هر بخش از امتحان نیز وجود دارند. علاوه بر این، پیوندهای مفید زیادی وجود دارد که می تواند به شما در یافتن تمرین های بیشتر کمک کند. در پایان این کتاب شما یک نمونه کامل از آزمون آیلتس و همچنین برنامه 21 روزه بسیار مفید در مورد هر روز تمرین را خواهید یافت. در مورد من، این نقطه اولیه بزرگی است که در راه رسیدن به بهترین درک برای امتحان است.

Posted in دسته‌بندی نشده.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.