از پزشک قانونی تماس گرفتند تاریخ جلسه کمیسیون ۵ نفره را گفتند

گفتم ممکن است تا آن تاریخ حکم فسخ آمده باشد و من همسرش نباشم و به حضورم نیازی نباشد٬ جواب دادند که فرقی نمی کند باید حضور داشته باشم و جواب سوالات پیرامون علائم بیماری را بدهم.

مسئله اینجا است که جلسه دقیقا فردای عروسی خواهر زاده ام است و نمی خواهم چنین روزی را خراب کنم!

این کمیسیون به دلیل اعتراض آنها بر تشخیص کمیسیون ۳ نفره در دادسرای سرپرستی برای تعیین قیم صادر شده است.

می دانید که افراد اسکیزوفرن مبتلا به جنون دائم هستند و از نظر قانونی باید قیم داشته باشند. تعیین قیم با دادستان است و خواهان پرونده من نیستم بلکه دادستان کل است. من فقط به دستور قاضی دادگاه خانواده و براساس قانون به عنوان مطلع به دادسرای سرپرستی بیماری را اطلاع دادم. طبیعتا خانواده او تلاش می کنند تا جلوی تعیین قیم را بگیرند تا بتوانند در آینده او را به عنوان فردی سالم به جامعه و خانواده دیگری غالب کنند.

برای همین مدام اعتراض می کنند و جلوی تعیین قیم را می گیرند. تنها زمانی که خود احساس خطر کنند و یا وجود قیم نفعی برایشان داشته باشند با قانون کنار می آیند.

حالا واقعا حضور من لازم است؟

یعنی با این همه مدرک بیمارستانی و پزشک قانونی٬ پزشکان محترم کمیسیون نمی توانند بیماری او را تشخیص دهند و حتما من باید حضور داشته باشم؟!!!

معلوم است که می توانند . الان دیگه من هم که متخصص نیستم تا حدودی می توانم افراد دارای اختلال روانی را  تشخیص دهم چه برسد به آنها که عمرشان را با این افراد و در این کار صرف کردند.

به هر حال اصلا دلم نمی خواهد بروم٬ هیچ تمایلی به دیدن انسانهای کثیف و شیطان صفتی مانند مادر و خواهر او  ندارم و دلم نمی خواهد چشمانم به چهره مرد مجنونی بیافتد که یکسال و اندی از عمرم را تباه کرد.

 

منبع : نو عروس

Posted in دسته‌بندی نشده and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.