بهترین شیوه کیبورد و ارگ نوازی

بهترین شیوه کیبورد و ارگ نوازی

 

شما بسیاری از مهارت ها را در طول خواندن این آموزش های ارگ و نواختن تمرین ها خواهید آموخت اما امیدوارم بتوانم بر این نکته ی مهم تاکید کنم که چگونه باید پیانو زدن یاد گرفت. وقتی راحت هستید و از اوقات تان لذت می برید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بنابراین توصیه های زیر را در ذهن داشته باشید:

  • راحت باشید. راحتی با آزادی حرکت شروع می شود. وقتی تمرین می کنید، سعی کنید از لحاظ ذهنی و جسمی آرامش داشته باشید و حواس تان به علائم خستگی و تنش باشد. هر وقت لازم شد، استراحت کنید.
  • قطعه هایی را که برایتان جاب است بزنید. آهنگ ها و قطعاتی را پیدا کنید که برایتان جذابیت دارند و برای رسیدن به هدف تان در نوازندگی مفیدند.
  • قدر قدم های کوچکی را که بر می دارید، بدانید. به خودتان یادآوری کنید که نتیجه ی زحمات تان را خواهید دید، ولی ممکن است این اتفاق هر روز نیفتد.
  • یک مبتدی هم می تواند قطعات زیبایی بنوازد. نت های موسیقی بسیاری برای سطوح مختلف نوازندگی ارگ (کیبورد) پیانو وجود دارند، از جمله برای مبتدی ها. اگر می خواهید آهنگ یا سبک خاصی را بزنید که در این آموزش ها نیست، آموزش های آینده ما به شما کمک خواهد کرد تا قطعات سا ده ای را پیدا کنید که در طول یادگیری بتوانید بنوازید و لذت ببرید.
Posted in کیبورد.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.