کتاب یادگیری تکنیک های درام نوازی

 

دانلود کتاب یادگیری تکنیک های درام نوازی

کتاب یادگیری تکنیک های درام نوازی

توضیحات و دانلود کتاب

معرفی منابع مشابه
پیدا کردن راه کنترل روی دست در تکنیک های درامز نوازی

مناسب برای مبتدیان است

معلم ساز درامز این کتاب را که برای مبتدیان مناسب است، مورد نیاز است. این کودک دوستانه است و نیازی به دانش مبانی و تئوری موسیقی برای شروع ندارد.
با استفاده از آن با پنج ساله من فقط او را به اصول اولیه و توصیه شده توسط معلم ساز درامز آینده خود را چنانچه او همچنان به نشان دادن علاقه.

کتاب مورد علاقه من برای یادگیری مبتدیان مطلوب

کتاب مورد علاقه من برای یادگیری مبتدیان مطلوب. قطعا به فرزندان جوانتر به بازار عرضه می شود، چنانچه شروع به کار با نوجوان / نوجوان / نوجوان کنید، کتاب های مبتدی جدید را در همان سری توصیه می کنم. این یکی از کارتون های کوچک و غیره در آن است که ممکن است برخی از نوازندگان قدیمی را خاموش کند. من طرفدار بزرگ روش راه اندازی شده است و کودک را برای روش خوب و مهارت های خواندن تنظیم می کند.

کتاب مبتدی خوب

به نظر میرسد این کتاب برای شروع معلمان ساز درامز باشد. این برای بچه ها راحت است و همراهان آموزنده سرگرم کننده است. کتاب خوب برای والدینی است که دارای این قدرت هستند نوازندگی کنند و بخواهند فرزندان خود را تدریس کنند.

قطعا این را به عنوان یک کتاب همراه پیدا کنید . . . . فقط برای لذت بردن از نوازندگی با برنامه ارکستر!

من یک معلم ساز درامز هستم و من احساسات خود را در خصوص این محصول مخلوط کرده ام. من ADORE نوازندگی همراه آهنگ / ایده برنامه. منظورم این نکته است که من میخواهم زمانی که بچه بودم ساز درامز را یاد بگیرم.

با این حال، من آرزو می کنم که در این کتاب بیشتر آهنگ های قوم آمریکایی شناخته شده است و من مطمئن نیستم که من عاشق یادگیری فرزندان و دانش آموزان من برای قرار دادن انگشتان دست خود را بر بر روی کلید های سیاه و سفید اول قبل از یادگیری کلید های سفید. من نیز دوست ندارم که چهارده صفحه اول و یا نت بدون خطوط حامل . من نمی دانم . . . باز هم، بچه های من عشق موسیقی پس زمینه را دوست دارم.

من همچنان سعی دارم عاشقش باشم و روز دیگری را بشناسم من هنوز کتابهای درس آلفرد ساز درامز را ترجیح می دهم یا کتاب روش ساخت موسیقی که ترجیح می دهم با خطوط حامل و انگشتان دست در موقعیت C شروع کنم.

برای سن پنج سالگی و کمتر، من خیلی مایل به Planimals صدا برای ساز درامز است.

این کتاب واقعا برای مبتدی مناسب است

این کتاب واقعا برای مبتدی مناسب است. به وضوح توضیح می دهد که چگونه شروع به خواندن نت ها و هر چیز دیگری که شما می بایستی به عنوان یک مبتدی بدانید.

من ساز درامز را یادگیری می دهم و همیشه از این کتاب استفاده می کنم. . . .
من ساز درامز را یادگیری می دهم و همیشه از این کتاب استفاده می کنم. من شروع به تدریس دو دختر بزرگم کرده ام که دو ساعت بعد از اسکایپ زندگی می کنند. به این دلیل آنان کپی خود را دارند و کپی من یک نسخه قدیمی بود، به این دلیل مجبور شدم نسخه جدیدتر را برای مطابقت با کپی خود ببرم.

گمشده ده صفحه – پس از دریافت چک کنید
گمشده ده صفحه ناامید می شویم تا ببینیم پنجره پنجره بازگشت را نیز از دست دادیم. پس از دریافت آن، کپی خود را بررسی کنید. این کتاب خوب است.

پسر من از آن برای کلاس کیبورد موسیقی مبتدی استفاده می کند؛ او دارای این توان است با کمک این کتاب پس از کلاس دوم وی، آهنگ های خود را نوازندگی کند.

عاشق این سری!

من سرعت این سری را برای دانش آموز متوسط ​​می خواهم. تصاویر به اندازه کافی برای ارائه رنگ کافی است اما به کودک توجه و توجهی نداشته و یا عجیب نیست. قطعه ها جالب و متنوع هستند، به این دلیل درس هایی که یادگیری داده می شود، در نحوه یادگیری آن ها متفاوت است. من یک معلم ساز درامز هستم

و من از هیچ مجموعه دیگری یادگیری نخواهم داد. من فکر می کنم مفاهیم به طرز وحشتناکی دستور داده شده اند تا دانش آموزان اصول واقعی ساز درامز را یاد بگیرند و قبل از رفتن به مفاهیم سخت تر پایه محکمی را ایجاد کنند. این روش مناسب برای روش های من است، به این دلیل راحت است آن را یادگیری دهید و نباید مکمل، تغییر و یا جست و خیز در اطراف مانند من در کتاب روش های دیگر انجام دهید. و حالا من از آن برای فرزندان خودم استفاده می کنم!

این برای یادگیری جوانان مناسب است

این برای یادگیری جوانان، شروع به پیانیست ها مناسب است. دانش آموزان واقعا دوست دارند از طریق این کتاب ساز درامز را جستجو کنند. این کمک می کند تا آنان را به کلید های بالا / پایین، کلید های سیاه / سفید، نرم / صدای بلند، نام نت ها، اصطلاحات مبانی و تئوری ، دست راست / چپ، خطوط حامل ، و خیلی بیشتر معرفی کند.

کتاب بزرگ برای شروع بازیکنان!

برادر من یک معلم ساز درامز و ایضا یک ویرایشگر حرفه ای موسیقی، نویسنده آهنگ و خیلی بیشتر است. این کتابی است که او با دانش آموزان ساز درامز خود شروع می کند، به این دلیل این چیزی است که او برای نوازندگی ساز درامز پنج ساله ما نوه ها را توصیه می کند. بسیار توصیه می شود.

این کتاب به همراه یک معلم موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد

برای مقدماتی برای یادگیری ساز درامز خریداری شده است – نه بهترین کتاب برای آن چنانچه خودتان آن را انجام می دهید. این کتاب برای معلمان موسیقی آماده گشته است. این هدف توسط معلم به دانش آموز داده می شود و برای پیشرفت در یک سری درس ها مورد استفاده قرار می گیرد. ب

دون درس های یک معلم، مانند نگاه کردن به یک برنامه یا طرح کلی است: بر اساس مبانی است، اما در یادگیری تعداد بیشماری سوراخ وجود دارد. چنانچه شما با یک نفر کار می کنید، این سوراخ توسط معلم موسیقی پر می شود، اما چنانچه به کار خود در ساز درامز بیشتر به عنوان یک مسیر هدایت شده / یادگیری داده می شوید، انتخاب خوبی نیست (به نظر من).

Posted in عمومی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.