آموزش گام ها، آکورها و آرپژهای پیانو

این کتاب شگفت انگیز است! من با تلاش برای یادگیری پیانو به خود تمرین بسیار کرده ام. من این کتاب را در ابتدا کمی شک در موردش داشتم، اما متوجه شدم که واقعا شگفت انگیز است. این یک کتاب عالی برای مبتدیان است. بسیار آسان است که آن را درک کنید و به چشم آسان است. درسها ساده هستند و به شیوه ای دلپذیری سازماندهی می شوند.
فیلم ها درون کتاب ها به خوبی ضبط شده و به راحتی قابل پیگیری و گوش دادن هستند. آنها به سادگی با درس های کتاب مقابله می کنند و به درس ها و ساده تر شدن آنها کمک می کنند. فیلم ها به درس های فوق العاده کمک می کنند و خواننده را در درک می کنند می کنند که چه چیزی را باید انجام دهد. من قطعا این را به خانواده، دوستان و هر کسی که میخواهد پیانو را یاد بگیرد توصیه میکنم.

این کتاب روش پیانو با موقعیت بسیار اساسی دستی و تعداد انگشتان شروع می شود. این واقعا اصول پایه پیانو با یک روش بسیار آسان را آموزش می دهد. هر درس با سهولت به مرحله بعدی میرسد. همانطور که پیش از انتظار شما به زودی شروع به شمارش اقدامات، خواندن یادداشت ها، استفاده از هر دو موقعیت دست و مقادیر مختلف را یاد خواهید گرفت. این کتاب تمام راه را به پیشرفت تکنیک ها و درس های تئوری موسیقی را آموزش می دهد. در نهایت شما به آکورد های تقویت شده، آرپژها و گام های رنگی می رسید. این یک منبع عالی اطلاعات و حاوی پیوندهای پایه است. این تصاویر آموزش عالی و آسان به همراه دستورالعمل را دنبال کنید. من واقعا راهنمای گام به گام و ویدیوهای مربوط را دوست داشتم که به مدت طولانی با این کتاب تمرین کردم. کتاب آسان است حتی برای یک مبتدی و می توانید یک همراه ارزشمند داشته باشید، اما به شما در پیشبرد تکنیک ها نیز کمک می کند.قطعا توصیه می کنم برای هر کسی که مایل به یادگیری پیانو است یا حتی برای برخی از افرادی که تمرین های پیانو داشته اند اما می خواهند مهارت های خود را بیشتر کنند. من در حال حاضر خیلی زیاد از این کتاب یاد می گیرم! نمی توانستم یک کتاب بهتر از این برای خواندن پیدا کنم!
این برای همسرم نیز مفید بود. او می خواست بنوازد. این کتاب به او کمک زیادی کرد تا به سرعت بازگردد. همه چیز مورد نیاز برای بازخوانی و استفاده پیشرفته تر را دارا است.

آموزش گام ها، آکورها و آرپژهای پیانو

آموزش گام ها، آکورها و آرپژهای پیانو

 

برای توضیحات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلید کنید

فرمت این کتاب، به نظر من، کمی مورد استفاده قرار می گیرد. شاید من بیشتر به خواندن کتابهای پیانو پیوسته عادت کرده ام و حالا که آن را در فرمت ایبوک و کیندل مشاهده می کنم عجیب و غریب است. با این حال، نمی توانم استدلال نکنم که این کتاب خوب و مختصر است. تمرینها به وضوح توسط “درسها” در هر صفحه ارائه شده است و دانش آموز قادر خواهد بود همه چیز را از حروف یادداشتهای (A، B، C، D، E، F، G) برای برداشتن آکورد ها و گامها درک کند. آگاه باشید که این یک کتاب یونانی نیست، بلکه یک کتاب نظری است. این دستورالعمل ها در مورد چگونگی خواندن و درک ورق های موسیقی را از طریق پخش پیانو با بخش هایی از قبیل کلید های سه گانه و باس می آموزد.
به عنوان کسی که در گذشته پیانو را آموخته است، منتظرم تا دانشم را با این کتاب تجدید کنم. برای مبتدیان با نام تجاری جدید، با صبر و شکیبایی شما قادر به خواندن موسیقی و پیانو با این کتاب خواهید بود.
فقط چند واقعیت سریع را به یاد داشته باشید:
– این کتاب به وضوح برای بزرگسالان طراحی شده است.
– من قادر به تماشای فیلم ها از کیندل نبودم. من باید آنها را در آی فون خود را در زمان بعد بررسی می کردم. (و یا هر گوشی یا کامپیوتر متصل به اینترنت)
– این کتاب “نشستن و یادگیری پیانو در سه هفته” نیست. اگر به درستی استفاده شود، این روش چندین سال طول خواهد کشید. خیلی وقتها و تلاشها، به وضوح به ساخت این راهنما اختصاص یافته است.
در پایان، می توانم بگویم که بسیار هیجان زده ام و دانشم از پیانو را تازه کرده ام!

در حالی که این کتاب بسیار آموزنده است، من متوجه شدم که کسب اطلاعات بیش از حد در یک فضای کوچک شدنی است. اگر ده سال تجربه پیانو نداشتم، کاملا گیج می شدم؟ مطمئنا کتاب برای بچه ها نیست، گرچه می توانم آن را یک ابزار مفید برای یک مبتدی بزرگسال بدانم. با توجه به فیلم ها، آنها به شدت نیازمند تمرین مدام هستند و طول می کشند که من از دیدن آن متعجب شدم و بر اساس بخش کتاب کاملا عالی است. ویدیوها برای یک بزرگسال اختصاص داده شده اند و ممکن است بسیار مفید باشند.

گام ها، آکورد ها و آرپیجی ها چیزی است که من برای مدتی با آن مبارزه کرده ام. در نهایتبرای چند سال به تمرین ادامه دادم و متوقف شدم. وقتی یک پیانو کلاسیک قدیمی به عنوان هدیه دریافت کردم، تصمیم گرفتم آن را بازیابی کنم و به آن بازگردم. من در حال مرور سایت ها برای برخی از آموزشها بودم و به راهنمایی گام به گام برای مبتدیان آشنا شدن.

من آن را یک گام در صرفه جویی در زمان و کتابی خوب یافتم. اکنون احساس می کنم که می توانم آنچه را آموخته ام را یاد بگیرم و همیشه وقتی که همسالانم از من می پرسند چگونه می توانند بنوازند، آن را توصیه می کنم. این کتاب شما را از سطح مبتدیان تا سطح پیشرفته بالا می برد. من هنوز یاد می گیرم و واقعا آنرا دوست دارم.

من اعتقاد دارم که این کتاب برای یادگیری پیانو چیز خوبی برای کسی است که از ابتدا شروع می کند. بعضی از افراد می توانند بدون دانستن چیزی درباره پیانو، خود را از طریق فرایند یادگیری به خود از طریق کتاب های خود آموز پیانو هدایت کنند. در حقیقت چند کتاب خوب بیشتر وجود ندارند که بتوانند روش آموزش به خود را تدریس و آموزش دهند و این یکی از آن چند کتاب عالی است. شما کتابی دارید که نقاط شروع آن را به تصویر می کشد و سپس شما فیلم هایی را اضافه می کنید که عمق زیادی را به فرایند یادگیری اضافه می کنند. من می دانم که شخصا هنگام یادگیری پیانو یک یادگیرنده بسیار بصری بودم. با این حال می توان هم آموزش ها را بشنوم . این فیلم ها به کسانی که نیاز دارند کمی بیشتر برای یادگیری از کتاب یاد بگیرند و همچنین کسانی که از چشم انداز بصری بهتر می آموزند کمک خواهد کرد.

من به شدت این کتاب را به کسی توصیه می کنم که فقط خود پیانو را بدون استاد شروع کرده است و یا برای کسی که بتواند به کسی آموزش دهد که چگونه بنوازد. فکر می کنم که این امر نه تنها برای یک فرد عالی است، بلکه اگر یک عضو خانواده می خواهد یاد بگیرد، توانایی آموزش از این کتاب نیز وجود دارد. اگر شما به دنبال چیزهایی هستید که برای یادگیری خودتان عالی است، این کتابی برای شروع است. این یک کتاب ترانه نیست، بلکه یک کتاب یادگیری است. اینها بسیار سخت هستند و ارزش این کتاب عالی است. شما می توانید به سرعت خودتان پیش بروید که عالی است وقتی که استفاده کننده از کتاب بچه ها یا بزرگسالان باشند.

اگر واقعا علاقه مند به یادگیری تکنیک و نظریه پیانو هستید، این یک کتاب واقعا خوب است.در یک سطح مطلوب مبتدی شروع می کند و از طریق تمام گامها شروع می شود، تقریبا تمام واژگان مورد نیاز شما را می داند و همچنین به نظریه ی آکوردها می پردازد. هر کسی که در حال یادگیری پیانو است، در صورتی که وقت خود را صرف نگاه کردن به آن کند، چیزهایی را پیدا می کند که در این کتاب مفید هستند. فیلم ها برای مبتدیان مفیدند، زیرا گاهی اوقات ساده تر می توانید درک کنید که آیا می توانید آنچه را که یاد می گیرید تماشا کنید و نه فقط تلاش کنید آن را از کتاب بخوانید.

و نیز تاکید می کنم که این کتاب ها به بداهه نوازی نیز می پردازد که فکر می کنمبخش مهمی از مطالعه پیانو است اما اغلب نادیده گرفته می شود. این کتاب پیشنهادات خود را از راه هایی برای بداهه نوشتن ارائه می دهد و همچنین فیلم هایی با موسیقی است که می توانید با آن بنوازید. من قطعا این کتاب را در آینده پیشنهاد خواهم کرد.

من از والدینی خیلی خوشحالی هستم که این کتاب را مطالعه کرده اند! این یک نوع کتاب بسیار مفید است. به عنوان یک والد سطح متوسط می خواهم خودم به بچه هایم پیانو و گیتار را یاد بدم.دعا کرده بودم که یک معلم پیانو برای بچه هایم پیدا شود و حالا اینجاست. گام ها، آکوردها، پیانو و آرپژ و هر درس با عناصر موسیقی! یک کتاب و معلم در یکی! من خودم هم می توانم نواختن پیانو و گیتار را به عنوان یک حرفه ای و معلم بچه ها بعد از آنها از کتاب یاد بگیرم!

با تشکر از نویسنده ای که این را نوشته است! دیمون (نویسنده) شما به دعاهای ما پاسخ می دهید! تمام والدین بچه های خود را برای یادگیری موسیقی و دیدن آنها در حال نواختن می خواهید، اما همه نمی توانید به استاد بخاطر هزینه رجوع کنید، این کتاب خیلی شگفت انگیز است زیرا تمام اطلاعاتی را که من از گام ها، آکورد ها و درس های آرپژی می خواهم ارائه شد است، همچنین در تکنیک های شگفت انگیز از جمله موقعیت مناسب در هنگام نوازندگی سخنرانی می کند. باور دارم که این یک پیشرفت است!

من این کتاب را به همه مربیان توصیه می کنم که به دنبال تدریس پیانو هستند، همچنین این توصیه را به همه مادران، پدران، والدین و عملا برای همه کسانی که دوست دارند پیانو و گیتار رایاد بگیرند! این یک هدیه خوب برای بچه های شماست و عاشق آن خواهند شد. باور کنید که این یک فرآیند کاملا قابل تحقق است و هر بار که یک درس را تمام کنید خودتان متوجه آن خواهید شد.

ابزار یادگیری ضروری برای هر کسی در هر سنی. این کتاب دارای ویژگی های گام به گام مبتدی تا درس های متوسط ​​است و به راحتی قابل درک است. در این کتاب چندین مرجع وجود دارد که به دانش آموزان در یادگیری جنبه های نواختن پیانو مانند قرار دادن و موقعیت، دست و پا، مجموعه کلید، شرح یادداشت ها، تکنیک های شکل، نظریه موسیقی و غیره کمک می کند. کاملا واضح است که نویسنده این کتاب خواسته نشان دهد خواسته خواننده را به خوبی می داند و برای خواننده لذت بردن از یادگیری در مورد موسیقی، پیانو به ویژه را به ارمغان می آورد. من این کتاب را برای هر کسی پیشنهاد می کنم، حتی اگر شما پیانو ندارید اما برنامه ای برای آینده دارید. ما یک پیانو داریم که چند ماه پیش خریداری کردیم، بعد از نزدیک به 10 سال (با گوش) نواخته ام، تا به امروز هیچ یادداشتی در زندگی ام نداشته ام و می توانم به شما بگویم که ارزش آن است که به دنبال آن بگردیم! بچه های من نیز دوست دارند تا با آن تمرین کنند و قلب من را می خوانند، فقط می دانم که آنها علاقه مند به چیزی مثبت و سازنده ای هستند که آنها را برای همیشه به بزرگسالی می رساند.

قبلا هرگز درسهای پیانو را در زندگی من ندیده ام، این کتاب درس را بسیار شگفت انگیز می بینم! تنها تجربه من با موسیقی، از کلاس مدیتیشن موسیقی و چند درس گیتار باس در زندگی است. من واقعا دوست دارم که چگونه درس های این کتاب را می توان توسط هر دانش آموز، هر سن و یا سطح مهارت استفاده کرد. به عنوان یک دانشجوی پیانو مبتدی، من هنوز درس هایی برای فراگیر شدن پیدا می کنم. پروفسور Ferrante همه چیزهای فنی را به خوبی توضیح می دهد به طوری که افراد معمولی مثل من می توانند درک کنند. فیلم های همراه نیز واقعا درسها را ارتقا می دهند. آنها سرگرم کننده برای تمرین هستند.

آموزش عالی اگر شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک پیانو را بنوازید. من از طریق چندین دفترچه راهنما و راهنمایی در مورد نحوه نواختن برای مبتدیان بوده ام و این به مراتب بیش از هر کتابچه ای است که خوانده ام. قطعا به دوستان و خانواده توصیه می شود!

کتاب راهنمای عالی برای بررسی تغییرات جالب از آکورد و گام است. دوست داشتم آنها خیلی عمیق تر در کتاب آموزش می دادند، اما این یک کتاب کار بسیار خوب برای آزمایش تغییرات و گام های غیر قابل مشاهده است.

Posted in ویژه.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.