کتاب آموزش پیانو گام و آرپژ و آکورد

خدمات مشتریانش عالیست! فروشنده اظهار داشت که به عنوان یک هدیه به من یک CD با درس یاد می دهد، چوننوشتم که بچه های من اولین کسی بودند که از کتاب استفاده می کنند. سی دی واقعا عالی است. این به بچه ها کمک زیادی کرد تا با این کتاب را یاد بگیرند. به سادگی بسته بندی شده و به موقع وارد بازار شده است.

در ابتدا به نظر می رسد که ممکن است فقط برای مبتدیان باشد، اما دارای بخش هایی است که حتی می توانند برای پیانیست های پیشرفته و نوازندگان صفحه کلید قابل استفاده باشند. من یک پیانیست در سطح متوسط بالا هستم، و اینجا در اینجا بسیار مفید است: تمرین انگشت (همه ما به آنها نیاز داریم)، نظریه پایه ای (که من هرگز در درس هایم پیدا نکردم) و یک واژه نامه اصطلاحات. من همچنین صفحه کلید را می نوازم، و عناصر بسیار خوبی برای این ابزار وجود دارد. من این را برای کتابخانه شخصی هر کسی توصیه می کنم، مخصوصا برای معلمان موسیقی یا والدین که می خواهند به بچه هایشان مانند من تدریس کنند.

 

کتاب آموزش پیانو گام و آرپژ و آکورد

کتاب آموزش پیانو گام و آرپژ و آکورد

 

برای توضیحات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلید کنید

 

کتاب الکترونیکی با نمودارها و تصاویر عالی قابل درک است. فیلم ها دقیق و همچنین بسیار آسان برای درک. کتاب همراه با فیلم بسته کامل است؛ همه شما باید شروع به پخش پیانو کنید. این سری برای نوازنده جدید عالی است. همچنین برای آن دسته از نوازندگان آموزش داده شده که نیاز به بهبود تکنیک دارند بسیار عالی است.
همیشه میخواهم پیانو را یاد بگیرم، اما نمیتوانم درس بخوانم. حالا من ابزارهایی دارم که بتوانم خودم را در راه بسیار مقرون به صرفه آموزش دهم. در ابتدا با تکنیک و مقیاس آغاز می شود که منجر به اجزای پیشرفته تر در نظریه موسیقی می شود.

در گذشته نواخته ام، بنابراین برخی مفاهیم موسیقی و سازه ها را درک کردم. با این حال، به عنوان یک تازه کار پیانو در 64 سالگی، این کتاب از همان ابتدا آغاز شد. به دنبال خواندن کتاب به درستی شروع هر درس را آهسته و پایدار می بینم و می شنوم و پیشرفت می کنم. برای برای مبتدیان بزرگسال (تمرین تمرین تمرین). کلید های میانبر وجود ندارد …. بنابراین درس ها را فراموش نکنید.

من این را برای کتابخوان خودم دانلود کردم و استفاده از آن بسیار آسان است. من قبلا درس های پیانو واقعی را گرفته بودم و این اصول را در جزئیات بسیار پیچیده ای که آسان بود را درک می کردم. من شخصا ترجیح می دهم یک کپی فیزیکی بیشتری داشته باشم که بزرگتر از یک Kindle باشد، می تواند برای یک ایستگاه موسیقی امکان پذیر باشد، اما اگر شما برای چیزی دیجیتال علاقه مند هستید، این یک خرید عالی است. یکی از مشکلات من این بود که من نمی توانستم پیوندهای ویدئویی را روی کیندل باز کنم. شاید من از این قابلیت با یک Kindle مطلع نیستم، اما فکر نمی کردم راهی برای استفاده از یک Kindle وجود داشته باشد. فوق العاده است که این کتاب به شما در مورد امضاهای زمان و خواندن موسیقی می آموزد. این فقط شما را به خواندن موسیقی بدون هیچ گونه اطلاعات پیش از زمان می برد. مهم است که تئوری موسیقی را در یک کتاب مبتدی برای هر سازهای موسیقی در نظر بگیریم. این کتاب همچنین با گام ها کار بسیار خوبی انجام داده است و آنها را به راحتی قابل درک کرده است. برای من که واقعا عالی بود.

به طور کلی، این کتاب به من کمک می کند و آن را به شما نیز توصیه می کنم به عنوان اساس پایه ای در نظریه موسیقی قبل از آن که شما را به هر چیزی بیشتر به چالش کشیدن پرتاب کند. کتاب عالی برای تدریس خودتان است برای اینکه چگونه پیانو را بنوازید، اما ممکن است نتوانید روی لینک ها کلیک کنید.

زمانی که این کتاب را خریدم، از زمانی که این کتاب را خریدم، تردید داشتم، زیرا فکر کردم این همان چیزی است که کتابهای پیانو برای شما در طول درس پیانو ارائه شده است. به یاد می آورم که وقتی چندین ترکیب را درست انجام دادم بسیار ناراحت شدم. بنابراین، تصمیم گرفتم این کتاب را امتحان کنم و شگفت انگیز باشد! مانند دیگر بررسی ها، من به کتاب به مدت چند ساعت درگیر شدم و نمی توانستم از آن خواندن و تمرین با آن جدا شوم. فیلم ها به من کمک کردند تا ترکیباتی را که دوست دارم، تصور کنم. نه تنها این کتاب به شما تعلیم می دهد بلکه شما را به آنچه شما نیاز دارید که در مورد بازی پیانو بدانید، اعم از تئوری موسیقی و کلید ها، آموزش می دهد.

این کتاب برای همه طراحی شده است، چه شما یک مبتدی هستید و چه حرفه ای هستید. درس ها و فیلم ها بسیار تعاملی هستند که به ایجاد خاطرات عضلانی برای انگشتان شما کمک می کنند، بنابراین وقتی شما پیانو را می نوازید، روش هایی را برای نواختن تکنیک ها می دانید.

من آرزو می کنم زمانی کتاب رو شروع می کردم کهاولین درس پیانو را شروع کرده بودم. این به من کمک کرد تا بیشتر از آنکه بیشتر با سرعت استاد جلو بروم با سرعت خودم جلو بروم و تقریبا کتابی خود توضیحی است.

من این کتاب را به هر کسی که بخواهد یاد بگیرد که چگونه پیانو را بنوازد توصیه می کنم.

این یک کتاب الکترونیکی عالی برای همه است که می خواهم یاد بگیرند که چگونه به نواختن پیانو مسلط شوند، و همچنین برای کسانی که در حال حاضر می دانند که چگونه بنوازند. برای مبتدیان تصاویری از نحوه قرار دادن دست روی کلیدها و همچنین یک ویدیو برای کمک به تکنیک های پیانو اساسی وجود دارد. من عاشق موسیقی هستم و می دانم برخی از اصول اولیه را، اما با این کتاب الکترونیکی بر اساس گام به گام، اعتقاد دارم این کتاب و ویدئو آموزشی، کمک خواهد کرد کهدر زمان با تمرین زیادی رشد کنم. درس ها در مورد موقعیت دست هستند و انگشتان شماره گذاری شده اند، بنابراین شما راه درست قرار دادن انگشتان دست خود را روی کلید ها می دانید. درس 2 آن در مورد وضعیت درست و روش صحیح برای نشستن در پیانو را پوشش می دهد. درس 3 در مورد یادداشت های صفحه کلید صحبت می کند، به این ترتیب وقتی یادداشت های صحیح را می بینید که برای پخش یک آهنگ نزدیک تر می دانید. همانطور که در کتاب الکترونیکی پیشرفت می کنید، می توانید در زمانی که آماده هستید، پیشرفت کنید، می توانید با سرعت خودتان حرکت کنید، یا اگر نیاز دارید که به عقب برگردید و در موارد خاص تمرین کنید، اگر نیاز دارید. درس 4 با برخی از تمرینات شروع می شود تا به شما کمک کند شروع به نواختن کنید و سپس به دانستن نحوه شمارش و استفاده از اقدامات می پردازید. هر چه بیشتر به ساختار بیشتری که می خواهید پیدا کنید، مانند استفاده از دست های مخالف، سه تمرین یاد داشت وجود خواهد داشت. علاوه بر این در کتاب الکترونیکی، جزئیات بیشتری در مورد نواختن، مانند خواندن برگه موسیقی، بیشتر می شود. در کتاب الکترونیکی در مجموع 5 سطح وجود دارد، برای کسانی که پیشرفت بیشتری دارند و زمانی که شما آماده هستید، می توانید تبدیل به یک نوازنده پیشرو پیانو شوید. سطح اول ابتدایی است، در صفحه 55، سطح 2 شروع می شود که مبتدی پیشرفته است، سطح 3 متوسط ​​است، و سطح 4 پیشرفته متوسط ​​است، آخرین در سطح 5 پیشرفته است، که در صفحه 110 شروع می شود. در هر سطح، فیلم ها وجود دارد، برای کمک به شما و تصاویر برای کمک به شما تکنیک ها و بیشتر به شما نشان می دهد. من این کتاب الکترونیکی را برای همه کسانی که علاقه مند به پیانو هستند توصیه می کنم، و یا حتی اگر قبلا می دانید، لازم است که در موضوعات پیشنهادی پیشرفته تر بررسی شود.

این کتاب بسیار زیبایی است. درسها بر یکدیگر متمرکز شده و گام به گام را برداشته اند. بسیار کم می بینید که درس ها موضوعی را پوشش نمی دهند. نمودارها و تصاویر خوب برای یادگیری بسیار ساده تر است. این کتاب بسیار ساده است و یک روش گام به گام به روش تدریجی دارد. این کتاب آموزش پیانو عالی است برای کسی که به دنبال آموزش به خود هستند.

من فکر می کنم عالی است که همراه با کتاب نیز فیلم ها وجود دارند. درسهای ویدیویی که با این کتاب مطابقت دارند، کوتاه و به نقطه ای است. فیلم ها واقعا کار این کتاب را انجام می دهند. با فیلم دیگر فقط یک کتاب آموزش به خود نیست، این یک کتاب در نتیجه کتاب درس با یک معلم همراه می شود. این برای کسی مانند من مناسب است که مجبور نیستم یک برنامه تمرین درست کنم، فقط در سرعت مد نظر خودم کار می کنم.

این کتاب را به افرادی که مبتدی یا پیشرفته تر هستند توصیه می کنم.

به عنوان یک فرد که همیشه در تلاش برای ادغام تکنیک و نظریه بوده است، توسط این کتاب الکترونیکی به یک خوش شانسی دست یافتم. فیلم ها و کتاب مکمل یکدیگر هستند، و ترکیبی از توضیح و تظاهرات، وضوح بیشتری به آموزه ها می افزاید. بیشتر از همه، من احساس کردم که راه انجام شده، برتر از چیزی بود که در گذشته دیده بودم. آرزو می کردم تا در زندگی خود به چیزی شبیه به این قبیل دسترسی داشته باشم – فکر می کنم پیشرفت من در پیانو (و موسیقی به طور کلی) بسیار سریعتر شده است.
من فکر می کنم که این کتاب الکترونیکی و سیستم ویدئویی مفید خواهد بود، آیا به کار بیشتر در روش پیانو یا در تلاش برای ساخت موسیقی کمک می کند؟ بله. علاوه بر این، دریافت چنین پایه ای مبتنی بر تکنیک و تئوری خوب در پیانو مطمئنا مهارت های قابل انتقال موسیقی را فراهم می کند که می تواند برای یادگیری یک ابزار دیگر در صورتی که آرزو می کنیم، استفاده شود. همچنین، من در کلاس درس پیانو به عنوان یک تازه کار نیز موفق بودم، اما خوشحالم که این گزینه عالی و مقرون به صرفه برای کسانی که در غیر این صورت چنین فرصتی ندارند وجود دارد.

تا کنون که کتاب خیلی خوب بوده است. از سال ها قبل پیانو را زمانی که که بچه بودم یاد می گیرم و می دانم این روش خوبی برای یادگیری می باشد، زیرا فقط چند دقیقه وقت دارم و سپس تمرین می کنم. من در درس 35 بعد از یک هفته درس می خوانم و تنها یك تمرین. تاكنون یازده درس بود كه در ابتدا کمی گیج كننده بودند، جایی كه اعداد در جدول بالا و درس زیر ذكر نشده بود. این مدت طولانی نیست و از درسها لذت بردم. آنها آموزنده هستند و به سرعت حرکت می کنند که به من اجازه می دهد (همراه با فیلم ها) تکنیک پایین و همچنین انگشت و ضربات را دریافت کنم. من این را به هر کسی که از ابتدا شروع می کند توصیه می کنم. من پیشرفته نیستم نمی توانم بگویم که آیا یک دانش آموز پیشرفته از آن بهره مند خواهد شد یا خیر. قصد دارم تا درس بخوانم و منتظر بقیه درس ها هستم.

به عنوان یک موسیقیدان که بیش از یک دهه از موسیقی باد استفاده کرده است، تکنیک پیانو در این کتاب را برای انتقال دانش موسیقی فعلی به یک ابزار جدید بسیار مفید دانستم. فیلم ها ساده، آموزنده و آسان است که همراه با آن پیگیری شود، که برای من مفیدترین بخش است، زیرا یادگیری تکنیک مناسب و قرار دادن دست در ابتدا برای ادامه یادگیری بسیار ضروری است. من همچنین مقیاس ها، آرپیجی ها و ورزش ها را کاملا متوجه شدم. تئوری موسیقی طراحی شده است تا یک مبتدی را بسازد و آنها را تا حد زیادی پیشرفته کند. به عنوان یک موسیقیدان، من به تمام نظریه نیاز ندارم، اما اگر پیشینه ای در آن نداشته باشم، ارزشمند بودم. من قبلا این منابع را به برخی دوستان که مبتدی هستند توصیه می کنم. بدیهی است، برای همه مردم در تمام مراحل مختلف در سفرهای موسیقی مفید است.

بیش از 40 سال است که درسهای پیانو را یاد گرفته ام. من در 25 سال گذشته خیلی ننواختم. وقتی این کتاب را دیدم علاقه مند شدم و تعجب می کنم که آیا واقعا می توانم به همان اندازه که قبلا پیانو بلد بودم بنوازم؟ (مخصوصا وقتی که همه چیز خوب بود) تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم.

شگفت زده شدم که به راحتی برخی از آن مهارت ها را دوباره کسب کردم، اما همچنین شگفت زده شدم که چگونه با این کتاب آسان است برای یادگیری و آموزش های جدید پیانو و فراگیری چیزهای جدیدی که هرگز آموزش داده نشده است. Damon Ferrante چنین استعدادی دارد تا بتواند مطالب را تبدیل به مطالب آسانی برای درک کند. وقتی درسهایی را دنبال کردم احساس راحتی و توانایی کردم. نتایج من بطور قابل توجهی بهتر بود هر بار که تمرین نواختن پیانو می کردم.با این کتاب هیجان زده ام و با نوادگانم به اشتراک می گذارم. فکر می کنم که والدین می توانند با استفاده از این کتاب صرفه جویی در پول برای هزینه های درس انجام دهند. من این کتاب را به عنوان یک گام بزرگ و به عنوان یک معرفی مجدد توصیه می کنم اگر مدت زمانی است که نواختن را کنار گذاشته اید.

Posted in ویژه and tagged , .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.