کتاب آموزش آرپژهای پیانو

من بسیار هیجان زده شدم تا بتوانم این کتاب را مرور کنم. به عنوان یک مهندس صدا و مالک استودیوی ضبط صدا، بسیار خوشحالم که بگویم این کتاب در حال حاضر در استودیو ما تمرین می شود. بسیاری از نوازندگان به استودیو می آیند و به دنبال آن هستند که نه تنها موسیقی خود را ضبط کنند و از آن خارج شوند، بلکه دانش موسیقی خود را نیز گسترش می دهند. این ابزار جدیدی است که مطمئن هستم می بایستی به اشتراک گذاشته شود.  خودم از یادگیری پیانو اجتناب کردم و با تمرکز بر بسیاری از ابزارهای دیگر موسیقی، باس، گیتار و غیره کارم را پیش بردم و به سادگی از پیانو فقط به خاطر اینکه احساس می کردم خیلی دشوار است، گذشتم که تصمیمی اشتباه بود. این روش برای من ولی آسان بود واطمینان دارم که این افزونه عالی برای بسیاری از گوشی ها و استودیوهای شخصی خواهد بود. کارت عالی بود جناب نویسنده!!!

 

کتاب آموزش آرپژهای پیانو

کتاب آموزش آرپژهای پیانو

کتاب گام های پیانو (آموزش گام های پیانو)

 

 

برای توضیحات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلید کنید

 

بالاخره تصمیم جدی گرفتم که یاد بگیرم چگونه پیانو را بنوازم. اما قبلا درس پیانو داشتم و آنها مانند نوشیدن فنجان چای راحت نبودند. این کتاب ولی پاسخ من است! داشتن آن در فرم کتاب بسیار راحت است و بسیار ساده است که آن را دنبال کنید. این کتاب بر روی روش صحیح متمرکز است و سرگرم کننده است. همه درس ها بدون صدایی مانند یک مربی قدیمی سخت گیر متعصب. صادقانه بگویم از تمرین ها لذت می برم و به طور چشمگیری با آنها بهبود می یابم !! دوست داشتنی است که این کتاب در سطح مبتدی شروع می شود اما در آنجا متوقف نمی شود. این پیشرفت را حفظ می کند و مهارت های نواختن شما را نیز افزایش خواهد داد. هیچ کس نمی تواند پیانو را در چند هفته یاد بگیرد؛ این یک فرآیند مادام العمر است و من اطمینان دارم که سالها از این کتاب استفاده می کنم. خیلی کتاب خوبی بود آقای Ferrante.

 

این کتاب به عنوان یک موسیقیدان و یک مشتاق، واقعا دلگرم کننده است.  به سادگی درس ها گذاشته شده است، و آسان برای درک است، که کمک می کند تا من را در خلق و خوی منحصر به خودم برای تمرین پیانو و نوازندگی و آموزش به خود آموزش دهد! در 140 درسی که آموزش می دهد، همه چیز را می توانید از آن یاد گرفته باشید. همراه با 30 درس ویدیویی است. وقتی اولین بار کتاب را در فصل 1 باز کردم، توانستم کار درست را انجام دهم. این کتاب پیانو دارای آموزش گام است و به شما می آموزد چگونه نحوه صحیح دست را قرار دادن و آکورد گیری ها را. بنابراین، برای مبتدی واقعا برای یادگیری نحوه شروع هر صفحه پیچیده تر می شود و اضافه کردن در لایه های بیشتر را خواهد دید!
پیانیست ماهر می تواند بیش از فصل های اول را یادآوری کند و راه خود را تا سطح خود ادامه دهد، شاید چیزی جدید در یادگیری های حتی قدیمی داشته باشد. در فصل 1، با 32 یا 85 شروع می کنید !! این کتاب برای همه است !!
یکی از چیزهایی که من در مورد این کتاب دوست دارم، این است که با 30 فیلم همراه است. هر یک دارای طول های رمانی خوب و ارائه اطلاعات کافی، به طوری که ما درک آنچه در کتاب در حال انجام است را به راحتی فرا بگیریم یعنی لذت بردن از یک جزء یادگیری بصری علاوه بر کتاب را فراهم ساخته است !!

من این کتاب را به هر کسی که میخواهد پیانو یاد بگیرد توصیه میکنم !! یا کسی که فقط می خواهد یک کتاب مهارت در قفسه داشته باشد !! این با کتابخوان و کیندل نیز کار می کند و یا برنامه های کتابخوان در هر تلفن هوشمند !!

 

من با کلید های نت بالا تمرین کردم. کتاب را بسیار روشن یافتم، هرچند فیلم ها کمی کوتاه بودند، من توانستم اطلاعات اولیه را درک کنم و از آن برای بهبود استفاده کنم. زاویه دست من چیزی است که معمولا برای خودم به دست می آورم، و نحوه ی آن را در فیلم ها نشان داده اند که برای من آسان بود.
همه تکنیک ها سازماندهی شده اند و فکر می کنم که این بیشتر برای مبتدیان است، اما افراد در همه سطوح می توانند این کار را انجام دهند. کتاب عالی است و من فیلم ها را روی تبلتم پخش می کنم، بسیار آسان برای استفاده هستند!

ما در خانه ما برای یک پیانو کامل اندازه یا زمان در برنامه ما برای کلاس های پیانو خصوصی نداریم. این کتاب با صفحه کلید پیانو پسر من نیز کار میکند و به انگشتانش و همچنین خواندن توجه نشان میدهد. او می تواند به سرعت با کتاب راحت باشد و از فیلم ها نیز استفاده کند. ما نسخه Kindle را برای iPad انتخاب کردیم تا بتوانیم بین خانه پدر و مادرم سفر کنیم و مشکلی نداشته باشیم. تصاویری که در این کتاب به راحتی قابل درک است به تدریج فرد را به خواندن موسیقی در یک سطح پایه می آورد، حتی یک فرد بدون تجربه موسیقی خواندن می تواند به راحتی با این عناصر کار کند و اگر تصاویر در کتاب کار نمی کنند، فیلم ها حتما مفید واقع خواهند شد! این عملا غیرممکن است که کتاب تجربه ای شکست خورده در مقایسه با درس های پیانو خصوصی باشد و به شخص اجازه می دهد تا در یک زمانی که برای آنها کار می کند واقعا چیزی یاد بگیرد و پیانو را بنوازد. من با این کتاب بسیار خوشحالم.

برای یک مبتدی این کتاب فوق العاده است. این تمرینات ساده را درک می کند و نیاز به دسترسی مستقیم به پیانو ندارند، یعنی زمان بیشتری برای تمرین و زمان کمتری برای پیدا کردن یک پیانو یا صفحه کلید. مفاهیم نظری به وضوح توضیح داده شده و تئوری موسیقی را به بخش های قابل کنترل که خواننده را با اصطلاحات بارگیری نمی کند، انتقال داده است. فیلم ها با نشان دادن آنچه که ممکن است گاهی اوقات در متن پیچیده شود، کمک زیادی کرده اند.

این کتاب به خوبی نوشته شده، آسان به درک و جامع است. من این کتاب را به افرادی که می خواهند به طور جدی موسیقی را یاد بگیرند یا فقط علاقه مندان به موسیقی که می توانند از درک بیشتری از نظریه موسیقی بهره مند شوند، توصیه می کنم.

 

آیا تا به حال سعی کرده اید یک ابزار را به عنوان یک کودک یا خودتان یاد بگیرید؟ برای من خیلی سخت بود درک روش های مناسب در نواختن ویولن یا پیانو. بنابراین، به عنوان یک بزرگسال دوباره امتحان کردم و این بار این تبلیغ رایگان برای کمک به من راهگشا بود. نسخه چاپی کیندل از “ترانه های پیانو، آکورد و آرپیجی با عناصر تئوری موسیقی اساسی: سرگرمی، گام به گام راهنمای برای مبتدی تا سطوح پیشرفته (کتاب و فیلم)” شاهکار است.
من یک کتابخوان، گوشی هوشمند، کامپیوتر دارم و به دلیل اینکه این دانلود در هر سه نسخه است، من توانستم در دوره های مبتدی خود روی تمام دستگاه ها از هر جا که خوانده ام باقی بمانم. پس از خواندن این کتاب،  درک می کنم که چرا روش بسیار مهم است و اجازه می دهد تا بیشتر درک و درک موسیقی پیدا کنیم. همانطور که بر روی کتاب های موسیقی پیشرفت می کنم، نمی توانم در یادگیری هر دو تکنیک و ترانه احساس غربت کنم. این شگفت انگیز است، زیرا من ماشین نیستم، بنابراین انتظار نداشتم که خیلی خوب کار کنم. خوشبختانه، تا به حال به خوبی انجام شده است. لذت خواندن از طریق هر فصل منتقل می شود و احساس مربی در کنار خود را داشتن خواهید داشت.

به راستی، این کتاب فوق العاده است! در کودکی، همیشه می خواستم پیانو را بنوازم. مثل بسیاری  پول نقد اضافی برای پرداخت هزینه های درس نداشتیم. بالا بودن هزینه باعث شد رویایم را کنار گذاشتم …. تا همین امروز !! من نمی توانم یک کتاب بهتر بخوانم تا نه تنها مراحل را با درس های مبتدی شروع کنم، بلکه با درس های پیشرفته ادامه دهم! هنگامی که در تلاش برای گرفتن انگشتان دستم هستم، همیشه به یکی از فیلم هایی که در کتاب گنجانده شده است، به نوبت رجوع می کنم.
اگر بخواهم جزئیات بیشتری بگویم، درس اول در مورد موقعیت دست و تعداد انگشت است. من هیچ تصوری نداشتمکه انگشتان دارای اعداد خاصی هستند. سپس به یادگیری یادداشت ها و یادداشت های کلیدی پیشرفت می پردازد. نمونه هایی را دوست دارم که نویسنده، دیمون، شامل موارد زیر فهرست بندی کرده است: “A = اپل، B = نان، C = پنیر”، و غیره.
خیلی هیجان زده هستم که این کتاب را پیدا کردم تا بتوانم رویای دوران کودکی ام را به پایان برسانم! کتاب همچنین دارای بسیاری ارجاعات از کتاب های دیگر هست که برای بچه ها و ابزارهای دیگر عالی هستند!

 

هرگز هر نوع ابزاري را اجرا نكرده ام، اما من هرگز تمايل به نواختن پيانو بخاطر سختی اش نداشتن ولی اين كتاب آموزشي آن را براي من بسيار آسان کرد. من عاشق اینم که مطالب را تجزیه می کند از اصول اولیه از انگشتان دست، یادداشت ها، حتی به حالت نشسته قرار گرفتن و منیادگیرنده شدیدا بصری هستم و اینو دوست دارم  که در بسیاری از فصلها یک آموزش یوتیوب وجود داشته باشد تا درس را راحت تر به ارمغان بیاورد. من همچنین دوست دارم که می توانم از یادگیری در لپ تاپ به گوشی تغییر دهم.بسیار خوشحالم که این دوره آموزشی ویدئویی الکترونیکی / آموزشی برای من تدریس شده است.

من واقعا کتاب دیمون را دوست داشتم و پیانو را یک ابزار جذاب پیدا کردم. با این حال، برای یادگیری برای پخش پیانو، به نظر می رسد که این ایده در ابتدا سخت است. سپس از طریق این کتاب الکترونیکی خواندن ساده می شود. فقط در ابتدا شما یاد می گیرید که انگشتان دست کدام بند باشد. شما در حال یادگیری ریتم با کف زدن قبل از برخورد با وضیعت ها خواهید بود. علاوه بر یادگیری اصول اساسی یادگیری سیم ها، وضعیت ها، استفاده از آنها، استفاده از انگشت و نحوه سیم زدن آن ها، عاشق نوازندگی نیز خواهید شد.

این کتاب الکترونیکی نه تنها تکنیک های شگفت انگیز را با دستان شما یاد می دهد بلکه همچنین به بدن شما نیز آموزش می دهد. این کتاب به شما نشان می دهد که چطور می توانید عضلات کمر خود را بچرخانید و به درستی بچرخید تا تکنیک شما با وضعیت دستان شما افزایش یابد. فقط خواندن از طریق این کتاب و داشتن پیانو، باعث می شود که بخواهم بروم و آن را امروز با پیانو تمرین کنم زیرا اکنون نواختن بسیار آسان است. همچنین این واقعیت که ویدئوهای مرتبط در یوتوب برای کمک به شما در طول مسیر وجود دارد، این کتاب خودآموز 5 ستاره را آسان تر می کند.

 

من واقعا با این برنامه درسی تحت تاثیر قرار گرفته ام! بسیار ساده شروع می شود: جایی که دست ها را قرار دهید و کجا می توانید نت را پیدا کنید. سپس از طریق پنج سطح پیانو پیشرفت می کند (به عنوان مثال چند درس آخر درباره آکورد های کوچک و گام های رنگی) است. من نیز با بسیاری از درس ها تحت تاثیر قرار گرفت … این واقعا تعادل کامل تئوری موسیقی، تمرین گام، و درس ویژه، مانند الگوهای کادنس و آرپژها است.

من واقعا قدردانی می کنم که درس ها به طور پیوسته پیشرفت می کنند و می توانم سرعت خودم را افزایش دهم. حتی فیلم های یوتیوب همراه هستند که به وضوح هدف درس های خاصی را نشان می دهند. به همین ترتیب، این مدرسه خانگی کامل و یا برنامه درسی پیانو به خود تدریس می شود. به شدت آن را توصیه می کنم!

یک دوست این کتاب را به من توصیه کرد و از اینکه چگونه مطالب آموزنده و خوب نوشته شده است واقعا احساس خوشحالی می کنم. من اعتقاد داشتم که تنها راه یادگیری برای بازی یک ابزار است که توسط یک مربی تدریس می شود، اما این کتاب به من ثابت کرده است که این درست نیست. با یک کتاب مانند این یادگیری نحوه نوازندگی پیانو حتی ساده تر از یک استاد است زیرا به شما اجازه می دهد تا با سرعت خودتان حرکت کنید. فشار زیادی برای یادگیری سریع تر وجود دارد و هیچ کس شما را از تجربه با مفاهیم پیشرفته که در انتهای کتاب پیدا نمی شود برنمی گرداند. پیشرفت زودهنگام تضمین می کند که شما هرگز در اطلاعات گم نخواهید شد و شما همیشه می دانید که کجا را باید نگاه کنید اگر نیاز به بازگشت و بررسی مهارت های گذشته دارید. راهی که این کتاب نوشته شده است درخشان است، زیرا برای هنرمند مبتدی نیز مفید است، همانطور که برای فردی که برای سالها می نوازد نیز مفید است. به سادگی به کار هر کسی که وقت خود را برای خواندن و به اجرا در آوردن روش های متعدد آن  می گذارد مفید است.

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted in ویژه and tagged , .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.