کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام (مقدماتی تا پیشرفته)

 

کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام دارای تصاویر و دیاگرام های زیباست

 

  • کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام یک معلم موسیقی بالای 20 ساله ها و مناسب برای اشتراک با دانشجویان هنر است.
  • این کتاب پیانو باعث می شود که سریع دست به نواختن شوید
  • کتاب پیانو سخت ولی ساده
  • کتاب پیانویی حاوی اطلاعات مفید، چالشی و دوستانه
  • کتاب پیانوی عالی برای کسانی که تازه کار هستن و می خواهند دوباره برگردند
  • عالی برای تازه کارها
  • حاوی تئوری موسیقی و بیشتر
  • این کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام دستورالعملی و آموزنده برای نواختن پیانو است
  • یک مجموعه حیرت انگیز
  • بسیار ساده برای مقدماتی ها
  • تلفیق عالی تکنولوژی و تئوری موسیقی پیانو
  • بسیار عالی برای پیانیست های خانگی و خود یادگیرنده
  • مناسب برای تمامی موسیقی دان ها با هر سطوحی
  • کتابی سرگرم کننده برای هر کس که به پیانو علاقه مند است

 

کتاب آموزش پیانو - آرپژ، آکورد و گام (مقدماتی تا پیشرفته)

کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام (مقدماتی تا پیشرفته)

برای توضیحات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلید کنید

 

 

من پیانو را در مدرسه محلی موسیقی می خواندم و با این حال باید بگویم که این محصول ارزشمند است. این که آیا شما به عنوان یک مبتدی، متوسط، و یا حتی پیشرفته شروع به یادگیری می کنید در هر صورت این کتاب به شما  ابزار مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک نوازنده پیانو بهتر را می دهد. من این نکته را دوست دارم که چگونه همه چیز در کتاب چشم خواننده را جلب می کند. فیلم های تعاملی همیشه عالی هستند، به خصوص با یک پلت فرم مانند یوتیوب، به نظر می رسد تمام آموزش ها در حال حاضر در یوتوب قرار می گیرد. بنابراین بسیار توصیه می شود!

این کتاب فوق العاده آسان برای دنبال و بسیار توصیفی است. اطلاعات زیادی در یک روش بسیار ساده ارائه می دهد که آسان است برای دنبال و سریع انتخاب کردن بدون موضوع. من خیلی زود درس های زیادی با آن فرا گرفتم و توانستم تمرین کنم. وقتی چند سال پیش گیتار را یاد گرفتم، بدون اینکه بخشی از دستورالعمل معلمم را به یاد داشته باشم به دنبال کتابهای بسیاری بودم و مشکل داشتم، اما این کار در مورد پیانو با این کتاب به هیچ وجه دشوار نبود و واقعا از آن لذت بردم که در مورد آموزش به من کمک می کند.

 

کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام فوق العاده آسان و مستقیم بود. من عاشق فیلم هایی هستم که همراه درس می آیند. آنها پیروی می کنند و با من پیشرفت می کنند. من با دستورالعمل کتبی به بهترین نحو یاد می گیرم، اما تماشای ویدیو در حالی که تمرین می کنم نیز بسیار مفید است. مهارت های پیانو من از زمان دریافت این کتاب به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اگرچه هنوز از یک معلم درس می گیرم، من فکر می کنم این مکمل ایده آل برای یادگیری در سرعت خودم است.

من با طرح کلی کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام تحت تأثیر قرار گرفتم. آسان است که برای من مهم است چون من هیچ تجربه قبلی با پیانو نداشتم. کوتاه، شیرین و نقطه ای است. خواندن آن را من خسته نمی کنم، و بیش از حد اطلاعات غیر ضروری ندارد. این به شما آنچه لازم است می دهد و مورد نیاز برای تکیه بر نوازندگی پیانو است.

این چیزی است که من برای خودم و پسرم دانلود کردم، و ما هر دو قادر به پیروی از دستورالعمل ها بدون هیچ مشکلی هستیم. این برای پسر من هم صادق است، زیرا او خیلی راحت  بی حوصله و هیجان زده می شود اما مشکلی با این آموزش ها نداشت. قطعا این کتاب را به دوستان و خانواده ام توصیه می کنم. نمی توانم صبر کنم که برخی از کتاب های دیگر این شرکت ارائه شود.

 

من یک نوازنده گاه به گاه پیانو هستم و از زمانی که هشت ساله بودم، درسهایی از این ساز را نداشتم. به عنوان کسی که هنوز هم از گاهی می نوازند، یک منبع شگفت انگیز  بود از آنجایی که اکنون من خودم را آموزش می دهم.

تمایل به یک یادگیرنده ویژوال بودن در من بیشتر، بنابراین فیلم ها واقعا به من کمک می کنند که درس هایی را که در ذهن دام، به منصه ظهور برسانند. و بهترین چیز در مورد این است که من می توانم به سرعت خودم پیش بروم. فرمت واقعا ساده است و گام به گام هر تمرین را مشخص می کند.

چند فصل اول به اندازه کافی ساده است که به عنوان یک تازه کار عمل کنید و پایان کتاب به نظر بسیار فنی است. اما دوست دارم که اگر زمان داشته باشم و اگر تصمیم بگیرم این کار را انجام دهم، می توانم از طریق کل کتاب خود را به پایان برسانم و یک نوازنده متوسط ​​پیشرفته باشم. اگر پیانو را به طور جدی یا حتی گاهی اوقات می نوازنید، این کتاب می تواند یک منبع عالی برای شما باشد!

من به عنوان یک کودک درس های پیانو را استفاده کردم اما در سال های زیادی تمرین نکرده بودم، زمانی که این کتاب را پیدا کردم کمی زنگ زده بودم. این درس ها بسیار دقیق و کمک بزرگی برای یادگیری یادداشت ها و قرار دادن دست است. بهترین بخش در مورد کتاب عناصر بصری و فیلم هایی است که همراه درس ها می آید، آنها می دانند دقیقا چه کلید هایی را باید برای هر آهنگ استفاده کنم.

من به شدت این درس را برای هر کسی که به دنبال شروع بازی و یا بازگشت به آن است، توصیه می کنم!

 

کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام برای یاد گیرنده های سنین مختلف مناسب است. این کتاب شامل مبتدی تا پیشرفته است و به جای خرید کتاب های متعدد یکی برای توضیح روش ها کافی است. چند درس اول، تکنیک های بسیار اساسی اما ضروری را پوشش می دهند و درس های ویدیویی را برای کسانی که یادگیرندگان بصری هستند بسیار مفید هستند. با این وجود، این کتاب در بیشتر موارد، مانند گامهای بزرگ و جزئی، بیشتر عناصر نظری آموزش موسیقی را پوشش می دهد، اگر بخواهید بیشتر بدانید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که چگونه پیانو را بنوازید، اما قطعا باید با یک کتاب از آهنگ های مشهور کار کرد، به طوری که این تکنیک را می توان به آهنگ ها اعمال کرد تا در واقع یاد بگیرید که بیشتر از بعضی گام ها استفاده. من قطعا توصیه می کنم که فیلم ها را همراه با این کتاب نیز تماشا کنید، مخصوصا برای هر کسی که بدون آموزش قبلی موسیقی باشد.
من حدود 7 سال درس خوندم، وقتی جوانتر بودم خیلی از اصطلاحات و من به یاد داشته باشید. برای کسانی که از ابتدا شروع می کنید و بدون فهمیدن مطالب پیش بروید، فیلم ها قطعا کمک خواهند کرد. این کتاب می تواند به کسی کمک کند که خود را به نحوی به نواختن پیانو بسپارد، اما من شخصا توصیه می کنم از کتاب، فیلم ها و داشتن معلم شخصی استفاده کنید. پیشرفت سریعتر انجام خواهد شد.

این یک کتاب عالیست و دارای همه چیز است. اگر شما یا دانش آموزتان در مورد برخی مفاهیم تمرینهای اضافی مشکل دارید، ممکن است به یک کتاب اضافی برای کمک به آن نیاز داشته باشید. با این حال، کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام همه مفاهیم و نظریه ها را به خوبی می آموزد. آن را به راحتی به درس های آسان تجزیه می کند و یک صفحه تمرین برای اطمینان از این مفهوم را می دهد. آموزش ها را به خوبی در کنار هم قرار داده و برای درک آسان نوشته شده است. بنابراین ارزش هیجان زده شدن را دارد !!

 

از زمان آخرین بار که در یک نیمکت پیانو نشستم، بیش از یک دهه است. همانطور که گفتم من عملا مهارتهایم از دست رفته بود، پس وقتی یک نسخه از کتاب گام پیانو پرفروش Steeplechase Arts قرار داده شد، فرصتی برای زدودن گرد و غبار پیانویم داشتم. کمی با آن تمرین کردم و پانزده بخش اول را رد کردم و هر یک از آنها را هر وقت که می توانستم بدون اشتباه به پایان برسم، رد می کردم. این کتابیست که در آن هیچ آهنگی ندارد، فقط یک سری از درس ها، نظریه ها و تمرینات را به قطعاتی که به اندازه کوتاه هستند کنار هم می گذارند. بدیهی است که شما به همان اندازه که در کتاب بیشتر پیش می روید، تمرین ها سخت تر می شود، اما این سختی با تمرین از بین می رود، آنها کار خوبی را برای نگه داشتن چیزهای کوتاه ارائه کرده ان  و این یک حس خوب برای انجام حرکت به سمت درس بعدی است. به نظر می رسد چیزی شبیه دوئلینگو یا یک بازی آنلاین ساده یا چیزهایی است که به عنوان یک بچه یاد می گیریم. همینقدر جذاب.

دوره های ویدئویی ذکر شده در مقدمه یک هدیه خوب هستند. شما ممکن است در حالت عادی در سایت های آموزشی به اشتباه یاد بگیرید و ممکن است موقع جست و جو به اشتباه بیفتید و در واقع باید انتخاب سوم یا چهارم در نتایج جستجو یوتیوب را انتخاب کنید. اما این یکی ویدیوها برای پوشش به عنوان همراه کتاب روی آن است. درس های ویدئویی کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام برجسته و بی نظیر بودند و در مورد موادی که پوشش می دهند دیگر شک نخواهید داشت. اگر دوست دارید از ویدیو یاد بگیرید، ممکن است حتی تصمیم به استفاده از آنها در درجه اول را داشته باشید و سپس کتاب را به عنوان آموزش مکمل داشته باشید. من خود جوری یاد می گیرم که بیشتر  کتاب به صورت نقطه ای و درس به درس  باشد. اما از آنجا که از مطالبی که نسبتا آشنا هستم دور میشوم، ممکن است کمی وضوح بیشتری از تماشای یکی دیگر از تکنیکها داشته باشد. در کل  خیلی خوشحالم از این دوره.

کتاب آموزش پیانو – آرپژ، آکورد و گام کامل و سازمان یافته و پر از تئوری موسیقی، متدولوژی برای این است که یک نوازنده پیانو قوی تر بسازد. مقدمه هیچ چیزی را نمی پذیرد و هر گام گنجانده شده است به طوری که یک مبتدی به معلم نیاز نداشته باشد که مطالب را یاد بگیرد. ویدیوهای همراه دقیق و مفید هستند، بنابراین قبل از خواندن کتاب باید آنها را مشاهده کرد. طبیعی، هارمونی و ملودیک، با یادآوری کلید اصلی گنجانده شده است. یادآوری مفید انگشت گذاری چهارم تکراری در کتاب حذف شده است. افراد زیر سن قانونی در فصل های جداگانه ای قرار می گیرند که باعث می شوند در مقایسه و تقابل قدری برایشان مشکل تر باشد. آرپژها در بخش حرفه ای متوسط معرفی شده است. بخش انتهایی شامل هفت حالت در گام اصلی است.

 

من بیش از یک دهه است ویولا را نوازندگی کرده ام، بنابراین من قبلا می دانستم که چگونه می توان موسیقی را خواند. به دلیل این، من توانستم از طریق اولین درسهای چند روز اول به سرعت پیش بروم. از تأکید بر تئوری موسیقی همراه با درس های ویدیویی قدردانی می کنم. این کتاب با درس های بعدی به سطوح بسیار پیشرفته می رسد، بنابراین احساس نمی کنید که این کتاب “تنها مبتدی” است. توجه داشته باشید که این کتاب مهارت ها و گامها را آموزش می دهد، اما شامل آهنگ ها نمی شود. یک کتاب بخوانید تا با این کتاب تکنیک همراه شوید.

کاملا این کتاب پیانو را دوست داشتم. در کودکی، من پیانو را برای حدود پنج سال نوازندگی کردم. حالا، به عنوان یک بزرگسال، توانایی نداشتم مهارتهایم را تمرین کنم. این کتاب باعث شد که بتوانم همه ی آن سالها را رها کنم. ساده و آسان برای درک بود. به نظر می رسید که هرگز متوقف نشدم. وضوح این کتاب باعث می شود که بتوانم پیانو را برای هر کسی بتوانم نوازندگی کنم.

چیز دیگری که واقعا درباره این کتاب عاشقش شدم این است که فیلم های آموزش پیانو همراه آن بود که همراه با آن میگذشت. همانطور که من یک یادگیرنده بصری هستم، فیلم ها به من کمک زیادی کردند تا بتوانم آنچه را که باید انجام بدهم درک کنم. این فیلم ها به من کمک می کنند تا مفاهیمی را که من در سالها درک نکرده ام، نظیر نظریه موسیقی، بهتر درک کنم. من این کتاب را به هر کسی که مایل به نواختن پیانو است یا هرکسی که پیانو برای سال ها نواخته است و نیاز دارد تا بر مهارت های خود تمرکز کند، توصیه می کنم!

 

 

Posted in دسته‌بندی نشده and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.