پروژه چک محدودیت مقدار ماکسیمم و مینیمم متغیرها در سی پلاس پلاس

پروژه ای که بیشترین و کمترین اعداد صحیح مجاز متغیر ها از طریق دستورات خود c++ محاسبه می کند. (به همراه فلوچارت پروژه)

 

خروجی برنامه به صورت زیر است:

پروژه چک محدودیت مقدار ماکسیمم و مینیمم متغیرها

پروژه چک محدودیت مقدار ماکسیمم و مینیمم متغیرها

 

پس از پرداخت مبلغ بلافاصله می توانید لینک دانلود کد این برنامه را دریافت کنید:

خرید و دانلود برنامه

نکته آموزشی سی پلاس پلاس امروز

برای دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنید

در این بخش ما اجزای اساسی یک کامپیوتر و همچنین تکنیک اساسی برای طراحی و نوشتن یک برنامه را شرح می دهیم. سپس یک نمونه برنامه C ++ را به شما نشان می دهیم و نحوه عملکرد آن را شرح می دهیم.

مجموعه ای از دستورالعمل هایی که کامپیوتر باید دنبال کند ، برنامه نامیده می شود. مجموعه برنامه هایی که توسط رایانه مورد استفاده قرار می گیرد ، نرم افزار آن کامپیوتر نامیده می شود. به ماشینهای فیزیکی واقعی که یک کامپیوتر را تشکیل می دهند سخت افزار گفته می شود. همانطور که خواهیم دید ، سخت افزار رایانه از نظر مفهومی بسیار ساده است. با این حال ، رایانه ها در حال حاضر دارای مجموعه وسیعی از نرم افزار هستند که در کار برنامه نویسی به ما کمک می کنند. این نرم افزارها شامل ویراستاران ، مترجمان و مدیران انواع مختلف است. محیط حاصله در نتیجه یک سیستم پیچیده و قدرتمند است. در این بخش ما تقریباً منحصراً به نرم افزار می پردازیم ، اما مروری کوتاه بر نحوه سازماندهی سخت افزار مفید خواهد بود.

سه دسته اصلی رایانه وجود دارد: رایانه های شخصی ، ایستگاه های کاری و رایانه های اصلی. رایانه شخصی (رایانه شخصی) یک رایانه نسبتاً کوچک است که برای استفاده همزمان از یک شخص طراحی شده است. اکثر رایانه های خانگی رایانه شخصی هستند ، اما از رایانه های شخصی نیز به طور گسترده ای در تجارت ، صنعت و علم استفاده می شود. یک ایستگاه کاری در اصل یک کامپیوتر بزرگتر و قوی تر است. شما می توانید آن را به عنوان یک رایانه “صنعتی” تصور کنید. رایانه اصلی یک کامپیوتر حتی بزرگتر است که به طور معمول به کارکنان پشتیبانی نیاز دارد و به طور کلی توسط بیش از یک کاربر به اشتراک گذاشته می شود. تمایز بین رایانه های شخصی ، ایستگاه های کاری و رایانه های اصلی دقیق نیست ، اما اصطلاحات معمولاً استفاده می شوند و برخی اطلاعات کلی راجع به رایانه را منتقل می کنند.

یک شبکه متشکل از تعدادی رایانه متصل است تا بتوانند منابعی مانند چاپگرها را به اشتراک بگذارند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. یک شبکه ممکن است شامل تعدادی ایستگاه کاری و یک یا چند فریم اصلی و همچنین دستگاه های مشترک مانند چاپگرها باشد.

برای اهداف ما در یادگیری برنامه نویسی ، فرقی نمی کند که شما در رایانه شخصی ، مین فریم یا ایستگاه کاری کار می کنید. پیکربندی اولیه کامپیوتر ، همانطور که در ادامه مشاهده می کنیم ، برای هر سه نوع رایانه یکسان است.

:منابع بیشتر

C++

برنامه ای بنویسید که بیشترین و کمترین اعداد صحیح مجاز متغیر ها در C++ را محاسبه کند

برنامه ای بنویسید که بیشترین و کمترین اعداد صحیح مجاز متغیر ها در C++ را محاسبه کند

پس از پرداخت مبلغ بلافاصله می توانید لینک دانلود کد این برنامه را دریافت کنید:

خرید و دانلود برنامه

Posted in فروشگاه.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.