دانلود تعیین مثبت یا منفی بودن عدد در C++

دانلود تعیین مثبت یا منفی بودن عدد

تعیین مثبت یا منفی بودن عدد

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

تعیین مثبت یا منفی بودن عدد
از پنج ستاره چگونه می توان برنامه سه داد.
من این کتاب را خوانده ام “چگونه می توان برنامه سوم را داد” . برنامه نویسان می گویند راحت است برای یادگیری ویژوال بیسیک، اما راحت برای یادگیری هر زبان برنامه نویسی تا زمانی که آن را “Deiteled”.
یکی، این کتاب سه در یکی است، یعنی آن را سه زبان برنامه نویسی در یک کتاب را پوشش می دهد و به گونه ای است که یک مبتدی / حرفه ای آن را بسیار راحت برای خواندن و درک.
این کتاب شما را به زبان C معرفی می کند و سپس زبان را با نمونه های کامل توضیح می دهد و به شما نشان می دهد چگونه C ++ در این سفر پیوستن، دوباره با استفاده از مثال هایی که شما را به سرعت زبان را درک می کند، پایان می یابد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از آنچه شما انجام داده یا نداشته اید در جهان خود استفاده کنید.
دو، در هر یک از زبان های تحت پوشش، شما را به نقطه ای می رساند که قادرید آن زبان ها را پیوند / اتصال دهید.
از این بر روی چنانچه می خواهید فقط راجع به C ++ بدانید و هرگز C را درک نکنید، این کتاب دارای یک پل است که اکنون شما قادرید هر دو را بدانید برای هر ترکیبی از سه زبان. چنانچه شما فقط به فصل 3، پانزده و بیست و پنج نگاه کنید، ایده ای از آنچه که در آن پل ها صحبت می کنم، ایده می گیرم.
من شخصا این کتاب را دوست داشتم، زیرا به وضوح توضیح داد که بنیاد بایست بداند برای استفاده از هر یک از سه زبان، زمانی که C یا C ++ یا جاوا را در این کتاب به پایان برساند.
و برنامه خودتان را با استفاده از Java بگویید، شما قادرید برنامه ی مشابهی را با استفاده از هر یک از سه زبان، اما یک تعجب بزرگ برای کسی که هرگز از این کتاب استفاده نکرده اید، اما فقط یک روز دیدم که شما راجع به این کتاب درباره یوحنا خواندید.

:منابع بیشتر

11 C++ Mini Projects for Turbo C IDE -Vol 2: reference web book

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.