دانلود ذخیره سازی فشرده ماتریس تنک(عملیات هایی روی ماتریس Sparse)

دانلود ذخیره سازی فشرده ماتریس تنک(عملیات هایی روی ماتریس Sparse)

ذخیره سازی فشرده ماتریس تنک(عملیات هایی روی ماتریس Sparse) پروژه ای در مورد ماتریس تنک(اسپارس Sparse)عملیات … به زبان سی پلاس پلاس نوشته شده)روش های … خطمحتویات پروژه را در لینک زیر ببینید:برای دیدن … دچار مشکل باشد پیشنهاد می شود توابع را … ReadSparsetriple( void );مقادیر غیر صفر ماتریس تنا را … را نمایش می دهدvoid WriteMatrixtriple( void );ماتریس تنا … void );به صورت ماتریس اما بدون صفر نمایش … دو ماتریس تنک را انجام می دهدvoid ManfiSparsetriple();ماتریس … با ماتریس جمع می کندvoid FastTransposetriple( Sparsetriple b … int sum, int&LastInResult, int r, int c );مربوط … a, Sparsetriple b );ضرب دو ماتریس تنک را … ماتریس تنا ضرب می کندvoid taghsimskalertriple(int a,Sparsetriple b);ماتریس … اول را بصورت پیش فرض در برنامه تعریف … در برنامه تعریف می کند.توابع بالا برای دو … خلوت-ضرب دو ماتریس-ترانهاده ماتریس اسپارس-کد برنامه نویسی در …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

ذخیره سازی فشرده ماتریس تنک(عملیات هایی روی ماتریس Sparse)

کتابهای دیلت بلند هستند
این کتاب را دو هفته پیش انتخاب کرده ام و چند قسمت مختلف را خواندم.

منفی ها:
1) نمونه ها خیلی طولانی هستند
2) فصل در کلاس های خیلی زود در کتاب. چند فصل پایه بعدا رخ می دهد.
3) Structs تا تقریبا یک هزار صفحه ذکر نشده است
4) نیازهای بد برای نقاط کوتاه
5) فاقد هماهنگی در طرح – موضوع به نظر می رسد کمی متفاوت است.
6) راهنمایی های مختلف و نقاط منفی را پیدا کنید.
7) شاخص وحشتناک، چنانچه یک کلمه در جدول ذکر شده است، یک شماره صفحه برای آن وجود دارد.

مثبت:
آسان برای خواندن، چند رنگ عالی است هنگام خواندن کد و متمرکز ماندن.
فصل خوبی در STL و قالب ها
مثالهای کامل گاهی برای درک کامل مفید هستند.
توضیحات راجع به به نظر می رسد خوب است، تا زمانی که کد نمونه کوتاه است.
کتاب به نظر می رسد شامل همه چیز راجع به C + + است. و بعضی دیگر
بسیاری از جزئیات در هر نقطه

این کتاب در حال مرگ است تا استاندارد شود، اما نشانه را از دست می دهد. این هواپیما نمی تواند یک کتاب مرجع یا یادگیری باشد. خوشحال می شویم که یک طرح تقسیم بندی در فصل را با برخی نمونه های سریع ببینیم.

من فکر می کنم که آن را کمی پایین رتبه بندی کردم، اما من نمی قادر شدم آن را چهار ستاره بدهم. من یک کتاب دیلیت دیگر راجع به C # دارم، و در حالی که این یکی کمی تمیز (و رنگ) است، آنان دارای این توان هستند 20٪ از این کتاب را کاهش دهند و هنوز یک محصول خوب دارند. با این حال، چنانچه می قادر شدم فقط یک کتاب را در C ++ بخرم، ممکن است این یکی باشد.

از Syntax && Semantics . . . .
Deitel به شما – خواننده تمایل می دهد وارد یا ایجاد در جهان برنامه نویسی – چارچوبی که بر اساس آن برای اصلاح پیش بینی های برنامه نویسی خود را. برنامه نویسی یک هنر خوب است، هر چند که خواستار آن است، و کسی که به راحتی با تنبل یا شبه آگاهی کامل برخورد نمی کند. برای مثال من زمینه خاصی برایم بیاورم یک دوره کالج در حل مسئله با C؛ اساسا یک دوره مهندسی برق متوسط ​​است که طناب زبان C را علاوه بر دستکاری با استفاده از ترمینال، در محیط لینوکس تدریس می کند.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.