دانلود محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C

دانلود محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C

محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C Enter rows and columns for Matrix A … B respectively: 2 2Enter elements in Matrix A: … B: 2 6 5 8On matrix multiplication of …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C

ناامیدی در برش

من نسخه پنجم این کتاب را خریدم زیرا بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم
نسخه دیلیت “C ++: چگونه به برنامه”. من اکنون از این تصمیم پشیمانم.

دو بزرگترین نقص این کتاب عبارتند از:
1) عدم ادغام استاندارد C99 به متن و نمونه. یک فصل (مختصر) وجود دارد که به نوعی بعد از فکر فکر می کند. با توجه به این که این استاندارد برای مدت حداقل پنج سال از زمان انتشار این نسخه منتشر شده است، به نظر می رسد کمی تنبل باشد تا مراجع بیشتر به مدرن C در کتاب قبلی نباشد.

2) تمرکز نسبتا کثیر در C ++. ده از بیست و هفت فصل با C + + برخورد می کنند. چنانچه من بخواهم یک کتاب در C ++ داشته باشم، چنانچه واقعا، آن را آوردم. این فضا را می توان در بسیاری از چیزهای مفید دیگر مانند چگونگی تولید برنامه های بزرگتر C یا گزینه غیر IDE برای کامپایل استفاده کرد.

در کنار این، بسیاری از سوالات بررسی فصل، و تمرینات و پوشش کاملا عمیق از استاندارد C89 وجود دارد.

توصیه من این موضوع است که چنانچه میخواهید کمی درباره C به عنوان یک مرحله پیاپی به C ++ بپردازید، بدین معنی که این اطلاعات را پوشش میدهد، کتاب C + + Deitel C ++ را چگونه برنامه ریزی کنید (نسخه 6). چنانچه می خواهید مقدار بیشماری از مشاغل را در C89 انجام دهید، پول خود را صرفه جویی کنید و یک نسخه دوم نسخه قدیمی تر را خریداری کنید. “C چگونه برنامه ریزی (نسخه 3) چنانچه می خواهید مدرن C و C ++ را یاد بگیرند، یکی دیگر از کتاب. C Primer Plus (ویرایش پنجم)

در آخرین Deitel & Deitel تحویل داده شد!
من همیشه از “تکرار” برنامه های C ++: Deitel و Deitel متنفر بودم. من همیشه تصور می کردم که کتاب به هیچ وجه به دلیل پتانسیل بالایی که دارد، به دلیل جاه طلبی خود به عنوان بهترین کتاب درسی C ++ تاکنون نوشته شده است. من همیشه فکر میکردم که کتاب یک کتاب وحشتناک نه به خاطر محتوای آن است، بلکه چگونگی ارائه آنان را فراهم کرده است. من ایضا تصور می کردم که D & D کاملا برانگیزاننده و ناراحت کننده است، زیرا از بیان شگفت انگیزی در انتقال دانش های چشمگیر خود به متون در قالب نخبه گرا استفاده می کند. این، همراه با فونت های متن وحشتناک و طرح های رنگین زده، بدون اشاره به زشت ترین برنامه نویسی و بی نظمی بی نظمی در اعصاب من که توسط هزاران زنبور زشت در سراسر کتابخانه راه اندازی شده بود، به معنای واقعی کلمه من ناخوشایند بود. من فکر می کنم که اینها بیش از دلایل کافی برای متنفر بودن کتاب بود که محتوای واقعی خوب بود.

:منابع بیشتر

Computer Graphics Programming in OpenGL with JAVA

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.