دانلود حل مربع جادویی به کمک زبان C

دانلود حل مربع جادویی به کمک زبان C

حل مربع جادویی به کمک زبان C مربع جادویی یا وفقی جدولی است، n … مثبت از ۱ تا n2 به ترتیبی پر … یا هر ستون عمودی و یا هر قطر … آن شامل اعداد ۱ تا n2 است ولی … بدین طریق بدست می‌آید و به آن ثابت … nهای ۳و۴و۵و۶ برابر است با:۱۱۱٬۶۵٬۳۴٬۱۵ساخت مربع جادویی در … این مساله در ابعاد ۲ قابل حل نیست. …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

حل مربع جادویی به کمک زبان C

اطلاعات فوق العاده اما راه نادرست برای رسیدن به آن

این افتخار است که من بایست این کتاب را سه ستاره بگذارم. مجلات، کارهای بسیار خوبی در نوشتن یک مقدمه جامع برای کتاب بین المللی C ++ کرده اند، این یکی از کتاب هایی است که در آن مجلات سعی کرده اند مفاهیم را عمیقا توضیح دهند.
این کتاب دارای بخش های مختلفی است که به شما کمک می کند تا امر هایی را که در فصل مورد بحث قرار گرفته اند را پاک کنید و به عنوان مثال یکی از آن قسمت ها “خطای برنامه نویسی رایج” است که دارای نماد قرمز و انگشت شست اشاره می کند و راجع به بعضی از آنان اشتباهات رایج که راجع به نحو که فقط تدریس می شود ساخته شده است.
با این وجود، چنانچه چه متن سعی کرده است به عمیق و روشن تدریس، آن را نتواند به همه این اطلاعات به شیوه ای مناسب روبرو شود.
به عنوان مثال، کتاب به شما کد نمونه ای را می دهد که به شما می آموزد توابع (کل ایده انواع بازگشتی و گذراندن و بازگشت)، کلاس ها، اشیاء، توابع خصوصی و عمومی و متغیرهای کلاس در یک بخش باشد. چنانچه آنان ابتدا توابع را یادگیری داده و پس از آن متغیرها را منتقل و سپس عبارات بازگشت و در کلاس ها و شیء آخر، به چه علت آنان می خواهند همه ی این ها را در یک بخش یادگیری دهند؟ شما بایست مجوزها را بپرسید
یکی دیگر از مشکلات این کتاب که ممکن است خیلی مهم نباشد مقدمه فصل است، تصور کنید که هیچ چیز راجع به توابع و اشیا را از قبل و بعدا در مقدمه فصل سه بدست نیاورید، مجاز است بخش هایی از فصل را برای مثال توضیح دهد که در بخش سوم این فصل، ما راجع به مجوز نرم افزار با کلاس ها نگاه خواهیم کرد. این مقدمه کاری جز به اشتباه و ترساندن شما انجام نخواهد داد.

آخرین، اما نه کمترین، این کتاب از اصطلاحات استفاده می کند که هیچ تعریفی برای آن ارائه نشده است، آن را از توابع در کلاس خود، اعضای کلاس کلاس خود خواهد خواند و از کلمه “argument” برای امر هایی که در داخل کروشه های توابع خود را قبل از هر چیز به شما می گویم چه استدلال به معنای، و چنانچه شما یک مبتدی این کلمات شما را اشتباه است.

به طور خلاصه، چنانچه شما به معلم / استاد دسترسی داشته باشید، این کتاب را به شما توصیه می کنم. چنانچه شما یک بنیاد مطلق هستید مانند زمانی که من این کتاب را خریداری کردم، سریعا C ++ را Accelerated کنید: برنامه نویسی عملی با مثال توسط اندرو کونیک و باربارا E. Moo، اما به یاد داشته باشید که C ++ سریعا به این کتاب دست نخواهد یافت این یک کتاب بسیار خوب از نقطه نظر امر هایی است که در آن وجود دارد، اما نتوانسته است همه ی این موارد خوب را به روشنی بیان کند.

:منابع بیشتر

OpenGL Game Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.