دانلود محاسبه ب.م.م و ک.م.م

دانلود محاسبه ب.م.م و ک.م.م

محاسبه ب.م.م و ک.م.م در این برنامه به روش بازگشتی و …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود Source Code های سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

محاسبه ب.م.م و ک.م.م
دقیق و راحت برای خواندن
این متن راحت است که از طریق آن کار کند و طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد. من آن را برای کارهای سخت افزاری و نسخه دیجیتالی خوب رتبه بندی می کنم. من این کتاب را برای هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه در C ++ برنامه ریزی کند توصیه می کند.
متن به نظر من به شیوه ای خوب سازماندهی شده است. نویسندگان دارای این توان هستند جزئیات بیشماری را بیاموزند، اما من این را نمی فهمم. مثال کد کار می کند (یک محرک بزرگ برای برنامه نویس بی تجربه مانند من). متن نسخه اشیاء اولیه است. چنانچه قبل از خواندن نسخه دیگری که اشیاء را بعدا در متن می نوشتید برنامه ریزی نشده است.
نسخه Kindle دارای لینک هایی است که شما را به قسمت های مختلف کتاب می برد. من برای PC با plug-in Accessibility از Kindle استفاده می کنم و صفحات مقدمه برای هر فصل چندین بار برای بارگذاری استفاده می شود، اما من فکر می کنم که این نسخه با نسخه دیجیتال گسل نیست. مثالها روشن و راحت برای خواندن هستند. متن به راحتی قابل هضم است فقط برای هر کس با تمایل به یادگیری C + +.
اگر کسی هست که زبان اول را یاد میگیرد، حدس می زنم شما ترجیح می دهید که نسخه ای را که در متن قرار دارد، در متن پسین قرار دهید. این کتاب آن ها را در ابتدا به صورت خود می اندازد. چنانچه شما یک مهندس هستید، ممکن است بخواهید یک کتاب راجع به C انتخاب کنید. چنانچه میخواهید قطعه کد و نحوه هدایت انجام وظایف خاص در C ++ باشد، این کتاب برای شما نیست. چنانچه برای دنبال یک کتاب مرجع باشید، این کتاب ممکن است کار کند. به نظر می رسد فقط راجع به همه چیز در زیر دریا پوشش داده شود.
من این متن را با پنج ستاره امتیاز می دهم. این برای من ارزشمند است و به من کمک کرد تا مهارت هایم را در نوشتن برنامه های کاربردی در C ++ تیز کنم.
توجه: برای مبتدیان پیشنهاد می کنم از کد :: Blocks Integrated Development Environment برای نوشتن برنامه های خود استفاده کنید. در صورت استفاده از کد :: Blocks، شما ایضا بایست C ++ یازده را فعال کنید.

:منابع بیشتر

Learn OpenGL: Beginner’s guide to 3D rendering and game development

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.