دانلود برنامه ای در C++ که یک واژه دلخواه را از جمله مورد نظر حذف می نماید.

دانلود برنامه ای که یک واژه دلخواه را از جمله مورد نظر حذف می نماید.

برنامه ای که یک واژه دلخواه را از جمله مورد نظر حذف می نماید. ورودی:جمله مورد نظر: thanks for visiting …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

برنامه ای که یک واژه دلخواه را از جمله مورد نظر حذف می نماید.

بسیاری از نمونه های برنامه نویسی نیز با اشیاء واقع گرایانه تر دنیای مدرن جایگزین شده اند. بزرگترین پیشرفت، به نظر من، سبک نوشتن است. اگرچه محتوای هسته ای دست نخورده باقی مانده است، قطعات بسیار بزرگ محتویات قدیمی از بین رفته و با استعداد و سبک ساده بازنویسی شده اند. D & D قدیمی Bubling بیرون است به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اکنون واقعا خواندن این کتاب بسیار لذت بخش است.

چند فصل از نسخه قبلی به فصلهای کوچکتر تقسیم شده و به ترتیب مجددا مرتب شده اند. علاوه بر این، D & D به همراه «کتابچه راهنمای کاربر دانشجویی» رایگان موجود در وبسایت رایگان «کلاس چندرسانه ای سایبر» و «C ++ در آزمایشگاه» را رایگان ارائه می دهد. این یک حرکت بسیار پرطرفدار توسط آنهاست و علاوه بر استقبال خوبی نیز برای افرادی که سعی دارند C + + یاد بگیرند. تنها آرزو من این موضوع است که به بخش هایی از قبیل برنامه های وب و بخش های معرفی بخش XHTML، از جمله “قالب ها”، “پردازش فایل”، “ساختار داده ها” و “STL ‘ من می دانم هر کتاب را می توان برای هر یک از این فصل نوشته شده، اما من ترجیح می دهم دانش کمی راجع به این موضوعات بیش از برنامه نویسی وب است. به طور کلی، این نسخه به شدت بهبود یافته است در مقایسه با نسخه های قبلی. من با این کتاب بسیار خوشحالم. D & D در نهایت گوش خوانندگان را به مدت طولانی شکایت و تحویل یکی از بهترین کتاب های C + + در بازار است. آنان به طور کامل خود را با جدیدترین تکرار گسیل می کنند. من به شدت از آخرین تلاش خود قدردانی می کنم.

آخرین نسخه (پنجم) تمام گناهان را ریشه کن می کند و پایین ترین نسخه های گذشته را اصلاح می کند. خب، به جز زنبورها . . . حتی زنبورها در نگاه تازه ترین پیشرفت به نظر می رسند.

:منابع بیشتر

C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.