کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون

کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون

 

John Thompson's Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

John Thompson’s Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون

کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون

 

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون یک

 

 

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد کتاب مطالعه و یادگیری جان تامپسون دو

 

آهنگ ها به سرعت و به درستی پخش می شود و دیگران از نواختن شما می توانند لذت ببرند!

وقتی جوان بودم برای دو سال درس ساز پیانو را داشتم و بقیه آنچه را که می دانم خودم آموختم. یکی از موضوعاتی که متوجه شدم این بود که چگونه هنگام استفاده از ساز پیانو انگشتان اشتباه را استفاده کردم. من لذت بردن از یادگیری برای استفاده از انگشتان دست راست را دوست دارم. به طوری که دارای این توان هستم نوازندگی به طور مساوی و با زحمت کمتر برای ساز پیانو دنبال کنم. من آرزو می کنم این را زمانی پیدا می کردم که سعی داشتم ساز پیانو  را برای پسرانم تدریس کنم.

آنها دوست داشتند یادگیری از طریق مربی را داشته باشند و لازم بود آهنگ هایی را که آنان و دیگران بیشتر لذت می ببرند، زودتر یاد بگیرند. این بسیار پاداش دهنده تر از روش استریلی است که من آموختم تا ساز پیانو را بتوانم بنوازم . من خیلی هیجان زده بودم که یک کیمیا بدست آوردم. اما پسرانم به اندازه کافی انگیزه پیدا نکردند. فیلم های در رابطه به این شیوه یادگیری ساز پیانو بسیار فراوان است. این کتاب یادگیری ساز پیانو را به یک زبان تبدیل می کند که دارای این قدرت هستید ببینید و درک کنید. زمان گذاشتن برای دانلود و نوازندگی با آن واقعا ارزش دارد.

ایده آل برای بازگشت به پیانو

من خوشحالم که کار درست را با این کتاب انجام دادم. چند سال پیش نوازندگی های ساز پیانو را انجام می دادم و می خواستم آهنگ های ابتکاری را دوباره یاد بگیرم. در هفته گذشته نسخه کیندل کتاب را استفاده کردم و خوشحالم. Damon Ferrante یک کتاب شگفت انگیز ساخته است که راحت است برای خواندن و کمک به یادگیری کثیری از آهنگ های کلاسیک که می دانستم، می کند. پیشنهاد می کنم که هر مبتدی از این کتاب استفاده کند

محصول عالی، لازم است نوازندگان جدید خریداری کند

کتاب واقعا خوب با دستورالعمل های روشن است. راحت برای پیگیری و شروع نوازندگان ساز پیانو خواهد شد. یادگیری را ساده و راحت به همراه دستورالعمل ها می کند. من برای عناوین دیگر این نویسنده برای قوی کردنم جستجو خواهم کرد. اما این کتاب پدیده است. انگشتان من بیشتر از گذشته کارا هستند.

عالی برای بزرگسالان

من ساز پیانو را به عنوان یک بچه نوازندگی کردم، اما تقریبا تمام مهارتم را از دست دادم. این را انتخاب کردم تا سعی نکنم دوباره کمی بیاموزم و یک سری آهنگ های بچه ها را اجرا کنم. بسیار راحت است برای دنبال . قطعات به وضوح به سمت بزرگسالان هستند. من ایضا کتاب گام (سیاه) و بچه ها یکی (آبی) را برای پسرم خریدم.  همه عالی هستند.

این کتاب شگفت انگیز است!

این کتاب شگفت انگیز است! من در حال یاد گرفتنم که چگونه ساز پیانو را بنوازم اما نمیتوانم درس بخوانم. هر بخش یک متد گام به گام یادگیری برای خواندن و پخش موسیقی همراه با جنبه بصری تماشای فیلم و دیدن یک مثال واقعی است. نمی توانم درباره این کتاب به اندازه کافی خوب صحبت کنم و فقط باید خودتان آن را ببینید.

Posted in پیانو, معرفی کتاب.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.