دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون

دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون

 

John Thompson's Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

John Thompson’s Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون

دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون یک

 

 

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد دوره مدرن آموزش پیانو تامپسون دو

 

 

مختصر و راحت برای دنبال

مختصر و راحت برای دنبال . کتاب تجزیه و تحلیل گسترده ای از مفاهیم و تکنیک ها را ارائه می دهد که قادر هستند در هنگام تلاش برای یادگیری به شما کمک کند. تصاویر نیز عالی است.

البته عالی! من در سن نوجوانی درس های ساز پیانو را فرا گرفتم و این راهی عالی بود که این مهارت ها را تازه کنم و ایضا آنان را گسترش دهم. فیلم ها و نمودار ها بسیار مفید است، مخصوصا برای یادگیرندگان بصری. به طور کلی، راحت برای درک است. چنانچه شما همیشه می خواستید پیانو یاد بگیرید، من قطعا توصیه این دوره را به شما می کنم.

کتاب عالی

این کتاب عالی است چنانچه شما در باب یادگیری ساز پیانو عصبی و محتاط هستید و می خواهید به سرعت پیشرفت کنید. این واقعا بیشتر از یک کتاب برای بزرگسالان و کودکان است. چنانچه ممکن است برای بچه های بزرگتر مفید باشد. متخصصین می گویند بیش از ده سال مناسب ترین گروه برای یادگیری متدها هستند. کتاب راحت است که آن را دنبال کنید. دستورالعمل ها را فقط اجرا کنید و درس های ویدیویی نیز مفید هستند. من مخصوصا این را برای کسانی که نمی دانند چگونه موزیک بخوانند یا سعی در خواندن موزیک دارند توصیه می کنم. و آن را از پیچیده یا گیج کننده تبدیل به کاری ساده می کند.
نکته: چنانچه شما یک Kindle یا iPad دارید، آن را در جلوی ساز پیانو خود قرار دهید. همانگونه که یک کتاب معمولی دارید. شما واقعا نمیتوانید اول یاد بگیرید و سپس به ساز پیانو بروید. لازم است مانند کتاب کاغذی دنبال کنید.

سلام پیانو

کتاب عاابی برای مبتدیان. من همیشه می خواستم ساز پیانو را بنوازم اما زمان درس و تمرین را پیدا نکردم. راهنمای گام به گام و ویدیوهای مفید، راحت و راحت است که همراه با آن پی ببرید و درک کنید.

عالی برای یادگیرندگان جدید

کتاب و فیلم های Damon Ferrate برای مبتدیان عالی هستند. به عنوان یک خانم که فقط یک آهنگ را در ساز پیانو می داند و موسیقی را نمی خواند قدردانی می کنم که چگونه این کتاب تنظیم می شود. نه تنها ویدیوهایشان مرتبط هستند، بلکه آنان کیبورد موسیقی را برای تازه کارهایی مانند من بازبینی می کنند. من فکر می کنم توضیحات به اندازه کافی ساده هستند تا یک کودک بتواند مانند بزرگسالان نیز درک کند. من از این لذت می برم که نمونه هایی از چگونگی نگه داشتن دست های شما وجود دارد. برای بررسی آنچه آموخته اید می توانید تمرین کنید.
داشتن یک نسخه در این روز و سال عالی است. من دارای این قدرت هستم آن را به برنامه کتاب خوانم آپلود کنم و آن را بر بر روی گوشی یا iPad خودم قرار دهم. مادربزرگم و عمه و عموها پیانو زدن من را اکنون دوست دارند. کتابی که مرا به جلو آورده. من همیشه تلفنم را با خودم نگه میدارم که بدین معنی است که کتاب تمام وقت پیش من است.

Posted in معرفی کتاب, موسیقی and tagged , .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.