دانلود کدهای اجرایی برای ترسیم هیستوگرام تصویر و خواندن تصویر BMP و نمونه ای از صف و پشته به همراه مثالهای ساده دیگر

دانلود کدهای اجرایی برای ترسیم هیستوگرام تصویر و خواندن تصویر BMP و نمونه ای از صف و پشته به همراه مثالهای ساده دیگر

کدهای اجرایی برای ترسیم هیستوگرام تصویر و خواندن تصویر BMP و نمونه ای از صف و پشته به همراه مثالهای ساده دیگر کدهای اجرایی برای ترسیم هیستوگرام تصویر و … و پشته به همراه مثالهای ساده دیگر …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر پروژه های سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

کدهای اجرایی برای ترسیم هیستوگرام تصویر و خواندن تصویر BMP و نمونه ای از صف و پشته به همراه مثالهای ساده دیگر

مرجع خوب
C ++ چگونه برنامه چهار را مطالعه کنید یکی از بهترین کتابهای C ++ است که خواندید. من فقط چهارده ساله هستم و تقریبا نیمی از آن را بدون هیچ مشکلی در حال اجرا به کار می برم. جهنم این کتاب c ++ را از شرکت dummies، کتاب بدتر که هرگز خواند، من را فراموش کرده است. من فراموش کرده ام که من تا به حال تجربه برنامه نویسی نداشته ام، این اولین کتاب من بود، خوب در آن. ممكن است به دلیل 1500p مصرف شود. اما صفحات بیشتر وجود دارد، بیشتر از مرجع شما. در هر صورت چنانچه شما اینترنت داشته باشید و راجع به جستجوی کتابهای سی ++ در زبانه سند kazaa اطلاعاتی داشته باشید، این کارها را به مراتب بهتر انجام دهید. Essentialy این کتاب برای سطح بینابینی است، اما مانند من گفتم چهارده ساله، هیچ تجربه برنامه نویسی، و من کمی دشوار خواندن این کتاب بودم، مجبور بودم برای کشف چیزها آزمایش بکنم، اما گاهی اوقات همگی ما این کار را انجام می دادیم. کتاب کلی کتاب مقدس. به نظر نمی رسد که آن را بدتر از بررسی های دیگر بشنوید که بانی تاسف است. این کتاب primo است.

C تنها در نیم کتاب است.
وقتی که عنوان را بخوانم، فکر کردم مقدمه ای برای سی ++ و جاوا بیشتر از یک یا دو فصل است، نمی دانستم که این مقدمه کمی بیشتر از نیمی از کتابچه را می گیرد. من بسیار ناراضی بودم من فکر کردم که تمام کتاب C به جز جزئیات بیشتر، و شاید موضوعات پیشرفته در c را پوشش می دهد. چنانچه من میخواهم از سی ++ یا جاوا استفاده کنم، کتابهای بیشماری وجود دارد که آن را پوشش میدهند، اما من واقعا میخواهم تنها یک هزار + صفحه در c داشته باشم. خوب، من حدس می زنم که مجبورم به عقب برگردم. این کتاب به طور کامل برای یادگیری زبان برنامه نویسی C غیرقابل انکار است.
من اشتباه نکنم، این یک کتاب واقعا خوب است، اما نه با آن و انتظار داشته باشید که آن را به طور کامل پوشش دهید.

کتاب الکترونیکی بدون کد دسترسی
با انتخاب مناسب ترین روش (روشن شدن) داشتن این کتاب توجه کنید. من برای دسترسی به کد من نگاه کرد و هیچ کدام وجود نداشت. تماس با پشتیبانی پیرسون و گفته شد که نسخه کتاب با کد دسترسی ندارد. به من بگویید که کجا در سایت این را می گوید. چنانچه شما از من بپرسید، خراب شدن کامل نماینده واقعا جسارت داشت تا به من بگوید که نسخه Kindle ارزانتر است، به همین دلیل ممکن است دلیل دسترسی به کد وجود نداشته باشد. من به او اطلاع دادم زیرا کتاب الکترونیکی بود، در واقع Pearson از چاپ نسخه های کاغذی با استفاده از کاغذ محافظت می کرد. من فقط می خواهم هر کسی که فکر می کند خرید نسخه ورشکستگی را بداند، می داند که چطور می گوید پیرسون می گوید. در غیر این صورت کتاب به نظر می رسد به نحو خوشایندی نوشته شده است. من شخصا می خواهم دسترسی به سایت همراه داشته باشم زیرا برخی از سطوح که بایست در ذهن من پر شود، وجود دارد. امیدوارم که نویسنده واقعی می داند چه چیزی پیرسون را به مشتریان خود وفادار خود انجام می دهد.

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Posted in معرفی کتاب and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.