دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون

دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون

John Thompson's Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

John Thompson’s Modern Course for the Piano/FIRST Grade Book

دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون

دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون

 

 

 

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون – جلد اول

 

نحوه دانلود و اطلاعات بیشتر در مورد دانلود PDF درس های پیانو جان تامپسون – جلد دوم

 

این برای هر کسی که ترس از شروع پیانو دارد خوب است

دوست داشتن این کتاب پیانو چیز عجیبی نیست! این عالی است برای همه هنرآموزان صرف نظر از هر تجربه ای. فیلم های تعاملی واقعا به شما کمک می کنند تا تمرین بیشتر کنید و ساز پیانو را به صورت خودآموز یاد بگیرید. موسیقی ها نیز فوق العاده است. کلاسیک هایی از قبیل بتهوون Fur Elise، J. S. مقدمه باخ در C Major، و چیپ چکرز چایکوفسکی در آموزش هاشامل می شوند، و بسیاری قطعات دیگر! قطعا برای هر کسی که میخواهد ساز پیانو را یاد بگیرد توصیه می شود!

عجیب و غریب

این کتاب من را شگفت زده کرد! من اخیرا شروع به یادگیری مبانی موسیقی کردم و دنبال یک رویکرد ساده اما در عین حال آموزنده برای ساز پیانو بودم. این کتاب به من در آنچه که نیاز داشتم کمک کرد تا پیشرفت کنم. به طور کلی برای یک موسیقی دان کتابی راضی کننده است و چقدر خوب است. این کتاب را به عنوان یک کتاب از سطح مبتدی تا بالاتر راضی کننده دیدم. من قطعا این آموزش ها را ادامه خواهم داد و پس از چندین بار تمرین به عقب برمی گردم. در باب هزینه نگران نباشید، در آینده ده برابر برداشت خواهید داشت.

بسیار مفید

این کتاب تا کنون فوق العاده بوده است. بسیار دقیق است و به سرعت پیش می رود که برای دختر چهار ساله من نیز راحت است. او بسیار به نوازندگی و این کتاب علاقه نشان می دهد تا به تکنیک های مناسب خود رسیده است. کتاب هم برای او و هم برای من محرک است. من همیشه می خواستم بنوازم و حس می کنم این کتاب به من کمک می کند تا آن را تحقق بخشم. دوستش دارم!

آسان و عالی

این کتاب فوق العاده است. بسیار دقیق است و به سرعت جلو می رود که برای من به عنوان یک مبتدی کامل برای پیگیری است و راحت است. من همیشه می خواستم بنوازم و می دانم که این کتاب واقعا به من کمک می کند. دوستش دارم!!

این عالی است برای همه هنرجویان صرف نظر از هر تجربه

این یک کتاب سرگرم کننده بود. بچه ها و من لذت بردیم از نوازندگی با این کتاب دیدن اینکه ما دارای این قدرت هستیم پیانو را به خوبی بنوازیم.

این کتاب باحال است. ترکیبی از مهارت های یادگیری در هنگام کار با موسیقی قابل تشخیص که آن را واقعا دوست دارم. تا به حال دخترم آن را شروع نکرده است. از این روی این بازنگری نیست. اما من دارای این فرصت هستم او را ببینم که بتواند از طریق آن به خود در یادگیری پیانو کمک کند و من دنبال آن هستم. من بعضی از قطعات را برای شب گذشته اش نوازندگی کردم و از یادگیری آنان هیجان زده بودم زیرا او آنها را بلافاصله شناخت. هیجان قطعا  نیمی از راه نبرد برای او است! او یک پیانیست کوچک است و فکر می کنم این کتاب به انگیزه او کمک می کند.

Posted in موسیقی and tagged , .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.