دانلود کتاب آموزش درامز فور دامیز

دانلود کتاب آموزش درامز فور دامیز

کتاب آموزش درامز فور دامیز

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

کتاب آموزش درامز فور دامیز

ممکن است شانس خوبی داشته باشید. کار سختی است که واقعا پرداخت می کند. این بیش از استعداد طبیعی را پرداخت می کند. شما زمان برای خوردن و خواب دارید چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟

من به این سوال پاسخ می دهم با درک این که “پخش کننده درامز” در اینجا یک پیانیست است.

مگر اینکه فردی مرتبا با یک گروه کار کند، پیانیست اساسا یک پیگیری انفرادی است. این که آیا در رستوران ها و میخانه های محلی انجام می شود. یا تورهای بین المللی، ضروری است یک قهرمان بزرگ را با قلب انجام داد (به خصوص چنانچه کسی یک پیانیست کلاسیک باشد) و انتظارات مخاطبان را هنگام انجام سخنرانی ها مدیریت کند. داشتن یک نماینده کمک می کند، اما در عین حال نوازندگی کردن با ارکسترها و گروه های مختلف، هنوز نیاز به مهارت های خوب ملت برای ایجاد آرامش دارد.

علاوه بر این، نیاز به آماده شدن برای قطعات جدید برای اضافه کردن به یک رپرتویور (آیا شما واقعا می خواهید برای شروع 1/5 از سخنرانی های خود را با همان موتزارت سونات در C به عنوان گرم شدن؟)، و تنظیم نوازندگی خود را به هر ساز درامز در دسترس است در مکان های مختلف

آنها به شما نمی گویند که تنظیم کیبورد موسیقی و نشانه که آن را نشان می دهد، یک مانع جدی برای درک تئوری های موسیقی است، که نمی تواند بدتر از آن است که به عنوان تدریس تدریس شود.
همه چیز در کیبورد موسیقی دروغ است. کلید “C” خاص نیست، کلید امضا دیگر جدا از هم نیستند، فاصله کلید های فیزیکی با فاصله بین نت های زیر و بمی مطابقت ندارد. شیب یا گام همان فاصله ای بسته به ریشه آن متفاوت است. به هیچ وجه مفید نیست، آن را مانند هر امضا کلیدی در یک پنهان متفاوت است.
ایده تقسیم دست در محدوده مانع پیشرفت ریتم می شود، دست کم و دست بالا به نظر نمی رسد که ریتم را ادغام کنند، بلکه ما بعدا آن ها را به عنوان ریتم هایی جدا می کنیم که ذاتا ناخوشایند است.
ایده که “بالا” در زیر و بمی در سمت چپ در فضا در طول حدود چهار فوت خوب نیست، توجه داشته باشید که هارپ سبب این جهت گیری جانبی در نوازندگان را تحمیل نمی کند، دست اتر قادر است هر نت را نوازندگی کند، ما ضروری است نشانه را یاد بگیرید اما بدن به جلو می رود، به طوری که ما به طور ذهنی چیزی را که می بینیم با نود درجه در جهت عقربه های ساعت نشان داده شده تغییر می دهیم تا آن را نوازندگی کنیم.
صفحه کلید مانع از سردرگمی قرون وسطایی است، آن را حداقل طراحی شناخته شده در موسیقی است، اما ناکارآمدی آن را کاهش می دهد فراگیری موسیقی است که به نظر می رسد گاو پول نقد برای معلمان، اما مانع دانش آموزان. تنها دلیل طراحی به جای نستعلیق و پرستش جد است، این همان چیزی است که “آهنگسازان بزرگ” در تقلید از آن استفاده می کنند، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد، به رغم عدم انسجام شرم آور آن در طراحی.
اگر بخواهید در خصوص تقلید فهمید، شما ممکن است دوبار فكر كنید كه چه چیزی گفته شده است.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.