دانلود راهنمای اصولی نواختن درام بیت ها

دانلود راهنمای اصولی نواختن درام بیت ها

راهنمای اصولی نواختن درام بیت ها

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

راهنمای اصولی نواختن درام بیت ها

این امر عمدتا یک تعقیب انفرادی است.

شما Fur Elise را به عنوان یک کودک یاد گرفتید و برخی از ستایش ها را دریافت کردید، هر کلاس را گذراندید و برای سرگرم کردن یاد گرفتهاید. درک درستی از مخالفت باخ را درک کردیم، چندین سونات بتهوون را یاد گرفتیم، با این که این همه از ذهن آدمیزاد است. نگاهی به اتریشهای لیستر برای توسعه فضایی، تصفیه آن با شوپین و جلب توجه به اسکریابین پس از آنکه سوالات بزرگ تکنیک پاسخ داده شد. سالهاست که به سؤالات بزرگ دیگر پاسخ می دهید – چگونه تنه، اصطلاحات و سایر ظرافت های زبان موسیقی را اصلاح کنید.

یک روز کسی متوجه می شود که دارای این قدرت هستید ساز درامز را نوازندگی کنید و از شما می پرسد آیا می دانید چگونه نوازندگی Fur Elise را نوازندگی کنید.

مطمئن نیستید که آیا شما یک دانش آموز ساز درامز نیستید یا فقط کنجکاو هستید. و آیا سوال شما را محدود می کنید تا هیچ نوع کیبورد موسیقی ای ارگ و یا الکترونیکی را شامل نمی شود؟ این وسیله حتی با اختلاف نظر نیز سبب تمیز کردن آن ها می شود، چنانچه از ساعد استفاده می کنید تا کلید ها را بچرخانید. ساز ویولن نیاز به دقت دیجیتالی دارد تا انگشت دقیقا جایی که ضروری است باشد. برای هر ساز ، شما ضروری است واقعا آن را بدانید. یک ساز درامز دارای بخشهای فراوانی است. شما ضروری است درک کنید که چگونه همه کار می کند. وضعیت بسیار مهم است. چنانچه شما خود را به طور صحیح حمل نکنید، تمام قسمت های بدن شما به اندازه کافی به شما خواهد رسید. حتی چنانچه بخواهید جری لی لوئیس پسین باشید، هنوز ضروری است فراگیری ابتدایی را انجام دهید. piccolo ساده تر است تا به جشنواره ها نسبت به Steinway برسد. آن را پوشش می دهد.

ممنون از a2a

من از طریق پاسخ ها از اینجا خوندم، و بیشتر از همه، آن ها همه چیز را در خصوص پیانیست بودن بسیار خوب می دانند.

مگر اینکه من از دستش بر بیاد، یکی دیگر از پیشنهاد من این مطلب است که چنانچه شما درامزهای صوتی حرفه ای را در مکان های مختلفی نوازندگی کنید، ضروری است نوازندگی خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

بسیاری از درامزها (در صورت عدم وجود بیشتر) در مکان هایی مانند رستوران ها، کافه ها و حتی در برخی از مراکز کنسرت، به درستی نگهداری نمی شوند. آن ها ممکن است از لحاظ درجه بندی متفاوت باشند، به درستی در عمل کلیدها تنظیم نشده یا قطعاتی که از دست رفته یا غیرفعال هستند.

با گذشت زمان، ساز درامز های حرفه ای صوتی یاد می گیرند تنظیمات خود را در نوازندگی انجام دهند، از این بر روی ممکن است بهترین عملکرد ممکن را با آنچه که با آن ها دارید، انجام دهید.

از آنجایی که هر تجربه پیانیست متفاوت است، واقعا نمی توان گفت هیچ چیزی از دست رفته است. فداکاری، پشتکار، تمرین روزانه و فراگیری عالی برای تبدیل شدن به یک پیانیست خوب است. این تجربه است. تکنیک، گام ، پیشرفت، آکورد، آرپژ ، الگوهای انگشت، لیست ادامه می یابد. لذت بردن.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.