دانلود آموزش بیت ها و ریتم ها

دانلود آموزش بیت ها و ریتم ها

آموزش بیت ها و ریتم ها

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

آموزش بیت ها و ریتم ها

Fur Elise از سه قسمت تشکیل شده است (ABACA)، و بیشتر مبتدیان تنها بخش اول را یاد خواهند گرفت. در حقیقت، بیشتر صفحه های مبتدی تنها بخش A را نشان می دهند.

این احتمال وجود دارد که شما فقط بخشی را یاد گرفته اید و فرض کنید که کل قطعه است.

اگر قطعه کامل را آموخته اید، خوب انجام می شود! چنانچه چه، یادگیری یک قطعه و نوازندگی خوب آن دو چیز به طور گسترده ای متفاوت است. این چیزی است که یک نوازنده خوب را از یک نوازنده بزرگ جدا می کند و سال ها طول می کشد تا پیشرفت کند.

عالی است که بشنوید پیشرفت خوبی داشته اید! این قادر است به شما الهام بخش تر و قطعی تر شود. کار بزرگ را ادامه دهید

خب، کثیری از آن بسیار ساده است؛ دست چپ برای اکثر نوازندگی های arpeggios ساده است. اما برخی از بخش هایی که سخت تر از دیگران است، وجود دارد.

به عنوان مثال، این بخش وجود دارد:

بخش “طوفانی ترمو”:

و سپس قسمت کرسنتو در حال افزایش است. این نسخه خاص ساده به نظر می رسد، اما از اینجا شروع می شود:

این همه قابل انجام است، اما به نظر می رسد که هر چیزی را به نحو مطلوب تمیز می کند. قطعا یک قطعه مبتدی مطلق نیست، اما درجه هفت ممکن است بیش از حد باشد.

ورق موسیقی لودویگ ون بتهوون “Fur Elise” (موسیقی کلاسیک با نمره)

عجیب و غریب، تجربه ای مشابه شما داشتم. گاهی اوقات ملت فقط چیزی را پیدا می کنند که برای آن ها کلیک می کند. این واقعا یک قطعه پیشرفته نیست، اما مطمئنا برای افرادی که برای سه ماه نوازندگی کرده اند نیست. شما ضروری است در یک سال در یک استاندارد دانشگاهی نوازندگی کنید. چنانچه هنوز در مدرسه تحصیل کرده اید، با افراد و معلمان خود در خصوص دیدار با کسی در برنامه موسیقی محلی دانشگاه صحبت کنید تا بتوانید فراگیری هایی را که دارای این قدرت هستید از آن استفاده کنید. پخش موسیقی در سطح کلاس (چنانچه شما بخشی از برنامه موسیقی مدرسه خود را) انجام نخواهد داد.

چند کلمه برای عاقلانه: درباره این پدیده هایی که دارای این قدرت هستید انجام دهید بیش از حد صحبت نکنید. این همسایه های شما ناراحت کننده است.

همچنین، Fur Elise یک قطعه موسیقی است، نه یک آهنگ. برای اینکه واقعا خاص باشد، حداقل در بعضی از نسخه ها یک کیسه است. اما پس از آن، دوباره به ملت اطلاع رسانی می کند که شما در حال یادگیری هستند، یحتمل سبب ناراحتی آن ها خواهد شد.

موفق باشید!

Für Elise توسط بتهوون یک قطعه بسیار دشوار برای نوازندگی نیست. چنانچه یکی از ساده ترین و شناخته شده ترین طبقه بندی پیمانکارهای آماتور (مبتدی، متوسط، پیشرفته) را استفاده کند، این بخش معمولا قادر است توسط یک نوازنده متوسط ​​انجام شود. این واقعیت که شما به سرعت در سه ماه پیشرفت کرده اید، بسیار قابل ستایش است! با ادامه تحصیل و تمرین، تمرین، تمرین من پیش بینی می کنم که شما تبدیل به یک نوازنده پیشرفته زودتر از بیشتر و یک پیانیست عالی است. کامیاب باشید!

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.