کتاب بزرگ قطعات کلاسیک پیانو مبتدی : 83 قطعه محبوب تنظیم شده برای پیانو ساده

کتاب بزرگ قطعات کلاسیک پیانو مبتدی : 83 قطعه محبوب تنظیم شده برای پیانو ساده

کتاب بزرگ قطعات کلاسیک پیانو مبتدی : 83 قطعه محبوب تنظیم شده برای پیانو ساده

کتاب بزرگ قطعات کلاسیک پیانو مبتدی : 83 قطعه محبوب تنظیم شده برای پیانو ساده

کتاب بزرگ قطعات کلاسیک پیانو مبتدی : 83 قطعه محبوب تنظیم شده برای پیانو ساده

عنوان کتاب Big Book of Beginner’s Piano Classics: 83 Favorite Pieces in Easy Piano Arrangements (Book & Downloadable MP3) (Dover Music for Piano) Paperback – June 11, 2008
تعداد صفحات کتاب 144

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

این یک بازخور عالی از اصول است
من از زمانی که یک کودک بودم ساز پیانو را نوازندگی نکردم متأسفانه، من بیشتر از آنچه را آموخته ام را فراموش کرده ام، بر این اساس بایست شروع کنم. این یک بازخور عالی از اصول است. دوست من یک ساز پیانو بزرگ بود. هنگامی که به او گفتم آنچه را که یاد گرفتم و کتابم را به او نشان دادم، فکر کرد که خیلی عالی است!
این دارای بسیاری از عناصر آموزشی پایه خوب است
این دارای بسیاری از عناصر آموزشی پایه خوب است. من می خواهم به عقب و جلو بین این و کتاب ساز پیانو ، زمانی که من می خواهم برخی از قطعات جالب برای یادگیری است.
من عاشق آن هستم که شامل برخی از تئوری های موسیقی است
در سال های اخیر تصمیم گرفتم که واقعا ساز پیانو را یاد بگیرم. من اکنون کمی درباره کلید از یادگیری برای نوازندگی برخی از قطعات در کیبورد موسیقی زمانی که من یک نوجوان بودم. با این حال، من نیز می خواستم واقعا یادگیری مبانی موسیقی، چگونگی خواندن موسیقی، و بدون داشتن یک معلم به خودم بنوازم . یک روز من امیدوارم کسی را به من فراگیری بدهد، اما اکنون ، این کتاب به من اصولی را فراگیری داده است که من نیاز به تقویت آغاز سفر موسیقایی دارم. من عاشق آن هستم که شامل برخی از تئوری های موسیقی است، به من می آموزد که به خواندن موسیقی و نوازندگی برخی از قطعات محبوب در ساز پیانو .
خرید بزرگ!
خواهر من این را دوست دارد او اکنون هر چند آهنگ های متعدد رفت و تنها تا به حال آن را در یک هفته!
پنج ستاره
خوب. من یک هدیه می دهم برچسب ها بسیار راحت برای استفاده و راحت برای حذف. متشکرم
کتاب استارت عالی برای پیانو
حتی برای کسی مانند خودم که از زمان تقریبا تولد در موسیقی دخیل بوده است، این کتاب راهی عالی برای شروع ساز پیانو است. این برای یک سرعت عالی تنظیم می شود و سرعت آن قادر است هر چیزی باشد که شما نیاز دارید. من هنوز هم با یک معلم واقعی کار می کنم، و برای من، این راه رفتن است. من این کتاب را حتی برای کسی که کلید ترانه را می داند توصیه می کنم و فقط می خواهد تمام اصول مورد نیاز برای یادگیری نحوه نوازندگی ، خواندن و درک موسیقی را یاد بگیرد.
سی دی خوب!
در زمان ورود مانند سطح یک بسته بندی شده در شرایط بسیار خوب است. مورد جدید و CD
عالی!
عالی!!!! در نهایت یک دوره که به من تعلق دارد انگشت مناسب و روش من در نهایت حس می کنم ساز پیانو را درک می کنم.
مواد بسیار خسته کننده
مواد بسیار خسته کننده. خیلی کلاسیک من این موضوع را دوست دارم که مانند “Bastien All Adult یک & 2” همه چیز را دوست داشته باشم. تمام دانشآموزان من در حال تغییر به کتابخانه من هستند.
کتاب آموزش و یادگیری پیانو
نسخه کیندل
من این را در نسخه Kindle کردم و من واقعا آرزو می کردم من تا به حال نیست. خواندن بسیار سخت است، شما نمیتوانید هر یک از برگه های چاپ را چاپ کنید، و گاهی اوقات موسیقی بین دو صفحه تقسیم شده یا هنگامی که که من به زوم می روم تا نت ها را ببینم، فقط یک خط به جای یک برگ تمام می شود . کتاب خود را عالی و بسیار راحت برای خود را از تنها خواندن من نسخه کاغذ را خریداری کرده ام
تا کنون خیلی خوب
من خودم را فراگیری می دهم که ساز پیانو را بنوازم من چند ساله از کور گرفته ام و به طور طبیعی موسیقی هستم اما این کتاب ملایم و در عین حال چالش برانگیز است. من عاشق نحوه معرفی موضوعات هستم و خیلی فراوان یاد میگیرم!
کتاب استارت خوب
من حدود 1/3 از راه این کتاب را دارم و با استفاده از آن در کنار یک معلم از آن استفاده می کنم. او کتابی را به عنوان بخشی از هزینه به من داد و آن را به عنوان بهترین کتابی که او برای بزرگسالان تدریس می کند، پیدا می کند و بیش از بیست سال فراگیری داده است. بعضی از کارها خیلی ساده هستند (برای مثال نوشتن نت یا حرف های طنز)، اما در مجموع این بسیار موثر است.
حتی چنانچه هنوز در کتابم خیلی زود شروع به تمرین شدید و استفاده از پدال پایدار کردم. من انتظار داشتم که بعدا بعدا اتفاق بیفتد خیلی خوش شانس بود. تنها شکایت من این موضوع است که سی دی چیزی نیست که من انتظار داشتم. من فکر کردم که با درسها همخوانی دارد، بر این اساس قادرم بشنوید که درس چه زمانی صدا می خورد، اما در واقع به ترانه های کتاب کمک می کند. آه خوب به غیر از این ساز بسیار خوبی است.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.