دانلود آموزش سبک های درام نوزای راک معاصر

دانلود آموزش سبک های درام نوزای راک معاصر

آموزش سبک های درام نوزای راک معاصر

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

آموزش سبک های درام نوزای راک معاصر

نه شما دستانتان را زخمی می کنید و خیلی چیزها راجع به زندگی نمی بینید که الهام بخشیدن به نوازندگی شما باشد.

اگر می خواهید حرفه ای نوازندگی کنید، یک معلم خوب پیدا کنید و به آن ها گوش کنید. سپس زمانی که آن ها دیگر نمی توانند به شما فراگیری دهند، به یک معلم پیشرفته تر حرکت کنید. تا زمانی که بتوانید تدریس کنید، تکرار کنید.

شاید پس از آن برنامه خود را امتحان کنید.

این همه زندگی شما را نمی گیرد، نه چنانچه این چیزی است که شما در آن حس پرشوری می کنید.

شادی در موسیقی

کتیه لبخند

من فکر می کنم هر کسی فرصتی برای نوازندگی حرفه ای داشته باشد حتی بدون تمرین شانزده ساعت در روز. این فقط به زمان بستگی داره. آن ها می گویند که یک نفر ضروری است ده هزار ساعت تمرین کند تا یک کارشناسی ارشد شود. چنانچه شما شانزده ساعت در روز تمرین کنید (که خیلی واقعی نیست) ششصد و بیست و پنج روز یا کمتر از دو سال طول می کشد. چنانچه پنج ساعت در روز تمرین کنید، حدود پنج سال طول می کشد. و غیره البته این بستگی به نحوه عمل شما دارد، آیا شما یک معلم خوب دارید و غیره . . .

یادگیری نوازندگی یک بخش از معادله است، پیدا کردن یک باز برای یک نوازنده حرفه ای بخش دیگری از معادله است، تشکیل گروه خود شما، و نوازندگی های کنسرت ممکن است یک قسمت متناوب معادله!

یادگیری برای پخش ساز درامز ، هیچ چیز فراتر از آن تضمین نمی کند!

فقط اگر:

شما به مدت سه سال تحت یک معلم و سپس در دانشکده موسیقی نگه دارید

واقعا نیاز به تعهد بسیار دارد.

اگر شما کاملا پرشور نباشید، به اندازه کافی اهمیت می دهید

اگر شما یک مبتدی هستید، نمیدانید از چه تواناییهایتان استفاده میکنید. شما ممکن است در آن نادان باشید و هرگز قادر به انجام حرفه ای نباشید. دیگران امکانات دیگر را پوشش داده اند. شاید شما خوب کار کنید

به هر حال، بتهوون دو نسخه از Bagatelle شماره بیست و پنج را در A minor نوشت که معمولا به نام “Für Elise: یکی در سال 1810، منتشر شده در سال یک هزار و هشتصد و شصت و هفت (این نسخه” همه “می داند)؛ در سال یک هزار و هشتصد و بیست و دو بتهوون به این قطعه بازگشت و نسخه های قابل توجهی در این نسخه ارائه شده است. این نسخه کمی پراکنده است، اما Barry Cooper آن را به نمره کامل ویرایش کرد و چند سال پیش با سه بار دیگر آن را منتشر کرد (شما دارای این قدرت هستید به این نسخه گوش کنید).
همانطور که در نسخه یک هزار و هشتصد و ده . . . من هرگز با کسی که کمتر از سه سال از یادگیری ساز درامز نوازندگی به درستی آن را شنیده ام. اولین معلم ساز درامز من در کلاس چهارم، خواهرزاده من در 5th، نوازندگی کرد. و ترول های کیبورد موسیقی انجام شده مانند ایگور لویت، والنتینا لیسیسا، یوآ وانگ و دیگران گاهی اوقات در کنسرت و یا در کنسرت های خود نوازندگی می کنند:

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.