دانلود رپرتوارهای متنوع و تمرین های نوآورانه تئوری موسیقی

دانلود رپرتوارهای متنوع و تمرین های نوآورانه تئوری موسیقی

رپرتوارهای متنوع و تمرین های نوآورانه تئوری موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

رپرتوارهای متنوع و تمرین های نوآورانه تئوری موسیقی

برای نوازندگی در سطح حرفه ای ، شما ضروری است هر روز که ممکن است نوازندگی کنید و با یک معلم خوب درس یاد بگیرید. نه ، یک ساعت کافی نیست. چنانچه ترجیح می دهید سرگرمی باشید و با سرعت خود حرکت کنید ، اشکالی ندارد.

یک نوازنده حرفه ای مشکلات را حل می کند. تا زمانی که بتوانید با مشکلاتی که توسط چالش های موسیقی خود به شما ارائه می شود مقابله کنید ، هیچ کس نمی خواهد بپرسد که چند ساعت تمرین کرده اید. در دنیای واقعی ، یک ساعت تمرین یک شوخی است ، مگر اینکه شما Für Elise را به عنوان تنها مورد رپرتوار خود داشته باشید. من بوی ترول…

بستگی دارد که شما چه مدت بخواهید. من برای اولین بار ساز تئوری موسیقی را در شش سال آموختم و یک ساعت در روز به مدت یک سال تمرین کردم . . . بهترین چیزی نبود که حداکثر به سطح دو بروم. اما بعد از آن روزانه سه ساعت یا بیشتر شروع به نوازندگی کردم (از مادرم سختگیرم متشکرم) و بعد از پنج سال به سطح ده رسیدم. بر این اساس من واقعاً بستگی دارد که شما به چه میزان اختصاص دارید ، اما قطعاً یک ساعت کافی نیست. کامروا باشید!

احتمالاً یک ساعت سکوت از تمرین کافی است تا به شما کمک کند احتمالاً پیانیست حرفه ای شوید!

شما نمی توانید باور کنید که فقط با یک ساعت کار دارای این قدرت هستید حرفه ای شوید.

اگر حس می کنید یک ساعت کافی است ، دوباره فکر کنید!

من این را به طرز مهربانی می گویم – چنانچه این سوال را مطرح می کنید ، نوازندگی ساز تئوری موسیقی به صورت حرفه ای احتمالاً برای شما مناسب نیست.

این کاملاً به سطح بستگی دارد

از حرفه ای که می خواهید باشید.

شما ضروری است تصمیم بگیرید که آیا نوازندگی کردن در یک استیج یا مراسم آرزوی شماست یا نوازندگی در یک سالن کنسرت ، دو نمونه متفاوت را ارائه دهید

همچنین سعی کنید بدون موسیقی نوازندگی کنید – چنانچه جدی در خصوص نوازندگی برای پول باشید ، این یک مزیت بزرگ است

به عنوان یک میز زمان تمرین نکنید ، موسیقی مانند آب است ، هر دو موج خوب و بدی دارند. هر وقت و هرچند که بخواهید تمرین کنید ، فقط این کار را انجام دهید ، شما واقعاً خوب هستید. اما به یاد داشته باشید که اشتباه چیزی جز عمل شما نیست ، حرفه ای اشتباه نکنید. با بازگشت به سوال ، حدوداً یک ساعت کافی است.

برخی از “حرفه ای ها” شغل خود را صرف می کنند تا بیش از چند آکورد نباشد. برخی از آن ها در مراحل کنسرت مشهور جهان به تماشاگران متمایز می پردازند – ممکن است یک ساعت در روز برای سابق کافی باشد.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.