دانلود مهارت ( آواز خواندن، نواختن و دیکته) موسیقی

دانلود مهارت ( آواز خواندن، نواختن و دیکته) موسیقی

مهارت ( آواز خواندن، نواختن و دیکته) موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

مهارت ( آواز خواندن، نواختن و دیکته) موسیقی

این ترانه ای نیست که به معنای واقعی کلمه معنی داشته باشد ، و آنطور که قرار نیست چنانچه لنون می خواست این ترانه ای با معنای واضح باشد ، می توانست یکی از آن ها را بنویسد.

من نمی خواهم سعی کنم آن را به معنای این و هیچ چیز دیگری بدانم. درعوض ، من می خواهم مواردی را که دارای این قدرست “ورود به سیستم” باشد ، پیشنهاد کنم.

من او هستم
همان طور که شما او هستید
همان طور که من هستی
و همه ما با همدیگر هستیم

او کیست’؟ لحن اینجا چیست؟ آیا این یک تقلید از هیپی مومبو-جامبو است؟ یحتمل ، اما ایضا دارای این قدرست لنون ادعا کند که آنچه را می گوید در چهره آن: همه ما (در این) با همدیگر هستیم. چنانچه چنین است ، آخرین بار در این آهنگ است که او بسیار جاذبه خواهد داشت.

ببینید که چگونه آن ها اجرا می شوند
مانند خوک ها از اسلحه
ببینید که چگونه پرواز می کنند
دارم گریه می کنم

البته “ببینید که چگونه آن ها دویدن” از قافیه مهد کودک “سه موش کور” است. “خوک ها” قبلاً برای “پلیس” به زبان عامیانه خوانده می شدند ، و یحتمل هم اینجا باشد. ‘ببینید که چگونه آن ها پرواز می کنند – تصویری از فرار از افراد ، شاید؟ فرار چیست؟ یا چه کسی؟

“من گریه می کنم” دوباره و دوباره ساز بربط می کند. خواننده خوشحال نیست.

بر روی یک ذرت ذرت نشسته است
منتظر آمدن ون هستیم

تصاویر در اینجا از زندگی عادی: ذرت ، یک ون ، موارد حومه ای. بیتلز در سالهای ابتدایی خود در یک ون به مسافرت رفته بود. مشاغل مبلمان خانواده اپستاین نیز شامل وانت بود.

شركت شركت
سه شنبه خونین احمقانه
مرد ، شما یک پسر شیطان بودید
شما اجازه می دهید صورت شما طولانی شود

به نظر من “شرکت” در این زمینه به شرکتهای شهرداری که بخشی از دولت محلی هستند ، اشاره دارد. شورای شهر لیورپول یکی از شهرهای اصلی لنون است ، اما از سال یک هزار و هشتصد و سی و پنج تا یک هزار و نهصد و هفتاد و چهار به عنوان شرکت لیورپول نامیده می شد. در اینجا می ایستد برای استقرار: رسمی.

‘مرد ، شما یک پسر شیطان بودید / اجازه می دهید صورتتان طولانی شود»: با صورت بلند چیست؟ آن اخم را وارونه چرخان!

من آدمک (اوه) هستم
آن ها آدمهای بی اهمیت هستند ، (اوه)
من گورو هستم
برو برو برو

“مرد بی اهمیت” به طور گسترده ای به عنوان مرجع اریک بردون از حیوانات شناخته شده است ، که شهرت داشتن تخم مرغ را بر بر روی بدن گروه ها شهرت داشته است. “گرگ” Walrus از شعر لوئیس کارول “گرگ و نجار” است. لنون تحت این تصور اشتباه که والروس در شعر “مرد خوب” است.

“Goo goo g’joob”: بعضی اوقات کلمات تمام می شوند و شما ضروری است به صحبت های کودک متوسل شوید.

ویرایش: اظهارنظر ادوارد سیسون به من یادآوری می کند که لنون حداقل بخشی از جین جویس را Finnegans Wake تحت تأثیر قرار داد و بسیار تحت تأثیر قرار گرفت ، و Eggman نیز ممکن است مرجعی برای شخصیت قافیه مهد کودک Humpty Dumpty باشد که هم در کارهای لوئیز کارول ظاهر می شود و هم در خود ویک ، کتابی که رویکرد خیره کننده اش به wordplay بانی شد لنون خیلی مشابه خودش باشد.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.