دانلود سفارش، کوک و تعمیر درام هایتان

دانلود سفارش، کوک و تعمیر درام هایتان

سفارش، کوک و تعمیر درام هایتان

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

سفارش، کوک و تعمیر درام هایتان

صادقانه چیزی نمی بینم چنانچه چه بسته به این آهنگ می توان احساسات مختلفی را که برای قطعه مناسب است را تصور کنید. در واقع من فقط بر بر روی نوازندگی نت های صحیح تمرکز می کنم.

گاهی اوقات من با چشمان بسته نوازندگی می کنم پس چه کنم؟ حتی مطمئن نیستم

دیگران در اینجا برخی پاسخ های بسیار عالی داده اند، اما یکی از با اهمیت ترین آن ها که من فقط می خواهم به تقویت آن این مطلب است که هر دو سطح تجربه و سنت ژانر / موسیقی بسیار مهم است. زمانی که گویی گاهی اوقات با چشمان بسته نوازندگی می کنم، یحتمل زمانی که که من راک یا جاز را نوازندگی می کنم و بیشتر به خصوص در زمان خاصی در یک انفرادی.

پس از پخش چهل و چهار ساله ساز درامز ، دارای این توان هستم به شما اقتدار بگویم، من می بینم که هر چه اتفاق می افتد نگاه می کنم.

اگر آن را حفظ نکنیم – ما به فاصله بین نت ها برای مشاهده تغییرات فاصله های و الگوهای ماکرو نگاه می کنیم.

اگر موسیقی حفظ شود – ما ممکن است به دست هایمان نگاه کنیم، اما معمولا درون آن نگاه می کنم. حس می کنم مانند اینکه من از طریق یک ساختار قدم می زنم مانند یک قلعه. هر اتاق و راهرو یا باغ دارای انرژی و خلق و خوی متفاوت است. این ها شخصیت هایی هستند که من بیان می کنم و از نمره های آهنگسازان تفسیر می کنم.

من پیانیست ها را تحسین می کنم که قادرند در هنگام تماشای مخاطبان و مکان های دیگر نوازندگی کنند. این کار هرگز برای من انجام نمی شود. حتی چنانچه در تاریکی تمرین کنم، هرگز به خودم اطمینان نداشتم که در هنگام پخش در عموم، از کیبورد موسیقی دور نگاه کنم، مگر اینکه خیلی کوتاه در طول گذرگاه های نسبتا راحت . من نمی بینم که چگونه جورج چینگ، ری چارلز یا هنر تاتوم (تاتوم تقریبا کور) بود. از حد ضروری، من حدس می زنم

این واقعا به قطعه بستگی دارد. برای قطعات بسیار فنی با جهش های بزرگ، من معمولا به جایی که دستانم نیاز دارند تا قبل از اینکه به آنجا بروند ضروری است یک ثانیه بروند. ساحل مرکزی دی جی

من خودم یک پیانیست و سینستی هستم، همه کلیدها را به عنوان نت های رنگی مختلف بر بر روی آن ها می بینم، من آن را نمی خواهم، هرچیزی را دوست دارم، من فقط آن را به عنوان چیزی که در تصویر می بینم می بینم. گاهی اوقات نت ها را نیز به عنوان شکل و رنگ مختلف می بینم. یکی دیگر از دلایل اینکه من هر روز به ساز درامز میروم. این بسیار سرگرم کننده است

به طور عمده الگوهای که مرتبا اجازه دهید من آن را ببینید. من شاهد کلید های سیاه، مجموعه ای از دو و سه هستم و از آنجا دارای این توان هستم اکتاو را ببینم، نقطه اصلی کانون من F، نه C.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.