دانلود یادگیری مقدمات درامز

دانلود یادگیری مقدمات درامز

یادگیری مقدمات درامز

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

یادگیری مقدمات درامز

“یک انگشت در یک زمان” با اکثر موزیک ها از یک انگشت در یک زمان استفاده می کنید و چنانچه چند انگشت در آن وجود داشته باشد، شما یک انگشت را در یک زمان بر بر روی هر انگشت یا یک انگشت در یک دست و چند انگشت در دیگری نوازندگی می کنید؛ یا چند انگشت به طور همزمان در هر دو دست. اما ساده ترین راه برای نگاه کردن به آن، روش شخصی من است و من هرگز آن را به این طریق توضیح نداده ام. این کار نه تنها کار می کند، بلکه به شدت به من کمک کرد تا در زمان کوتاهی بهبود یابم.

که شما دارای این قدرت هستید هر مجموعه ای از نت ها را براساس طعم و مزه خود ترکیب کنید تا با توجه به آهنگ های موسیقی متناسب با گوش هایتان باشد . . . . آکورد ممکن است در هر جای دنیا در سراسر جهان عناصر موسیقی یافت نشود.

چقدر کار می کند تا بتواند نوازندگی Fur Elise را نوازندگی کند. (سال ها و ساعت های بی شماری برای نوازندگی به درستی. )

چقدر پول برای درس خوابیده است. مقدار فراوانی.

این معلمان واقعا عالی هستند که به سختی قادرند پیدا شوند.

این شغلها نه تنها نادر هستند، بلکه غیرقابل انعطاف هستند، مگر اینکه خودتان را بسازید. سپس، چنانچه شما بسیار خوب و ایضا با ملت خوب است، شما ممکن است بسیار خوب انجام دهید.

چقدر شادی شما را به زندگی و دیگران به ارمغان خواهد آورد.

مردم عصبانی می شوند و حتی عصبانی می شوند تا یاد بگیرند که شما پیش تر آهنگ نشانه عرضی که می خواهید نوازندگی کنید را نمی دانید. من هنوز نمیدانم چگونه به آن واکنش نشان دهم.

این ممکن است شما ضروری است رهبر ارکستر، ارگان، معلم، ارگ، متکلم، جادوگر، روانپزشک، ریاضیدان، مشتری، آرایشگر، تکنیک نورپردازی، برق، مدیر، تهیه کننده، برنامهنویس، کارگردان، تهیه کننده و خواننده باشد. . .

وقتی که شما ده min پنج ساعت تمرین می کنید به نظر می رسد زمانی که شما شروع به سرگرم کننده با تمرین زمان می ایستد هنوز هم برای مدت زمان طولانی و پس از آن سرعت فوق العاده سریع درست زمانی که شما به نوبه خود به نگاه در زمان!

آنها به شما نمی گویند این به همان اندازه ساده است که به نظر می رسد.

آنها به شما نمی گویند که زمانی که در نوازندگی خود پیشرفت می کنید، رضایت بخش است.

اگر در معرض وزوز گوش قرار دارید، زمانی که تمرین می کنید، ضروری است از گوشواره های مخصوص استفاده کنید.

اگر می خواهید حرفه ای نوازندگی کنید؟ من صحبت نمی کنم صحنه – اما محلی. خط ها – احزاب. بهتر است بدانید “تولدت مبارک” و “Auld Lang Syne” (آهنگ جدید سال). چنانچه این دو را نفهمید، به شما بگویم. یک سوم به ذهن می رسد – “روزهای مبارک دوباره باز می گردند”. مهم نیست که گروه سنی – این سه آهنگ همیشه برای افرادی که من برای آن ها نوازندگی کرده ام لذت بخش است. از جمله امروز – .

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.