دانلود کتاب آموزش درامز

دانلود کتاب آموزش درامز

کتاب آموزش درامز

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

کتاب آموزش درامز

منظور شما از “حرفه ای” این مطلب است که “به طرز نزولی قادر به گرفتن حرفه ای” یا “بیلی جوئل” حرفه ای هستید؟ من می گویم چهار ساعت در روز بیش از کافی است. من کمتر از یک ساعت نوازندگی می کنم و مهارت های من هنوز در حال رشد هستند. ایضا شما رکود خواهید گرفت.

شما هنوز هم دارای این قدرت هستید برای 16+ ساعت در روز نوازندگی کنید و چیزی را یاد نگیرید، به جز اینکه چگونه نوازندگی بد را ادامه دهید. در نظر گرفتن یک معلم، که به شما تکنیک های مناسب را نشان می دهد. هنگامی که اصول اولیه را آموخته اید، یحتمل می خواهید دوره ی فشردهتری را به جای درس هفتگی از مغازه موسیقی محلی بگذرانید. ایضا شما دارای این قدرت هستید تمام آن را به دست آورید و همچنان شکست می خورید. یک برنامه پشتیبان داشته باشید، در صورتی که حرفه موسیقی شما طول می کشد یک غواص بینی.

سن با عامل یادگیری شما موثر است، اما نه به همان اندازه که فکر می کنید؛ شما ممکن است زمانی که سن دارید کمی کمتری یاد بگیرید اما به خاطر داشته باشید که هنرمندان مانند ویلی نلسون و لس پل هنوز در هشتاد و نود سالگی خود را اجرا می کنند.

عزم شما قابل تحسین است و مطمئنا عشق به این ساز است. اما قرار دادن این فشار کثیر بر بر روی خود، دو چیز اتفاق می افتد. شما به طور جدی به خود آسیب می رسانید و بعد از مدتی شما بیمار از ساز خواهید شد. چرا؟ خستگی و خستگی به دلیل اینکه شما ضروری است پایه های یادگیری را تنظیم کنید. و در بیست سالگی، آن را هنوز به زمان نیاز دارد تا آن را در خلال خود بکشاند. و شما ضروری است از این سوال بپرسید: هنگامی که شما به اندازه کافی خوب هستید؟

در حقیقت، شما نمیتوانید با یک کودک که واپسین هشت سالگی شروع به کار کرده اید رقابت کنید و ساز درامز با سیستم عصبی خود رشد می کند. این یک مزیت بزرگ است. تمام بزرگان ابتدایی فوق العاده شروع به کار کردند و همه چیز آن ها خوردن، خوابیدن و ساز درامز است. Paderewski دیر شروع کرد و کامیاب به ساختن پیانیست کنسرتاش شد. اما کار خود را به پایان رسانید تا عمل خشن ساز درامز استینوی. ورزشکاران متفاوت نیستند

همه این گفته ها، من توصیه می کنم یک معلم واقعا خوب، عمل صحیح و با دقت و تمرکز انجام دهید. غفلت، تمرین بدون نظارت، عادت بدی را ایجاد می کند که غیر ممکن است. اغلب برای شکستن ذهن، اغلب می گذرانید. به یاد داشته باشید، عمل prefect کامل می شود. مهربان باشید، هوشمند باشید و شاید سفرتان سودآور باشد. بهترین شانس ماجراجویی شما.

نه، چنانچه شما شانزده ساعت در روز تمرین می کنید، به طور جدی آن را از دست می دهید – تا آنجا که خستگی فیزیکی و ذهنی قادر است شدید باشد. چهار یا پنج ساعت در روز ضروری است کافی باشد ذهن و بدن شما ایضا نیاز به زمان برای بهبود و ادغام آنچه شما فراگیری می بینید.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.