دانلود فراگیری و یادگیری درامز

دانلود فراگیری و یادگیری درامز

فراگیری و یادگیری درامز

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

فراگیری و یادگیری درامز

اما چندین نوازنده عالی برای چند سال – مانند هشت ساعت در روز – به شدت تمرین کرده اند و پیشرفت فوق العاده ای داشته اند.
اما چنانچه چهار ساعت در روز به درستی تمرین می کنید، پیشرفت بزرگی خواهید داشت و مطمئنا دارای این قدرت هستید به طور حرفه ای نوازندگی کنید (اما توجه داشته باشید که این امر اطمینان حاصل نمی کند که شما بتوانید ساز و کارهای مناسب را پیدا کنید).
سلام Mimi تشکر برای پرسیدن تا آنجا که حرفه ای نوازندگی می کند، به این فکر کنید. چنانچه پرداخت می کنید برای ساز درامز نوازندگی کنید، از لحاظ فنی یک حرفه ای است، حتی چنانچه فقط یک بار باشد. اکثر ملت فکر می کنند که یک حرفه ای به عنوان کسی که به طور مرتب برای پول نوازندگی می کند یا کسی را تعلیم می دهد. این سطح از نوازندگی به سختی نیاز به نوع تعهدی که شما در نظر دارید. حدس می زنم که شما به زودی رها کنید و ساز درامز را برای همیشه از دست می دهید، اما این حدس می زنم که من شما را نمی شناسم. شوت برای یک هدف قابل دستیابی است. مدارس و گروه هایی هستند که در گروه های مختلف نوازندگی می کنند و قادرند در محل های کوچک و یا میکروفون های باز پخش شوند. به یاد داشته باشید که کیبورد موسیقی الکترونیکی وجود دارد که قابل حمل و ارزان می باشد. پاسخ واقعی به سوال شما بله است، اما در چه سطحی.
خوب انجامش دادی
سطح هر قطعه موسیقی برای هر هیئت امتحانات به طور کامل به توانایی نوازندگی یادداشتها بستگی ندارد. یک نقطه می آید زمانی که مکانیکی، هر چند مهم است، توسط توانایی ساخت موسیقی جایگزین می شود. به عبارت، ظرافت لمس، برای درک سبک، اما مهمتر از همه، برقراری ارتباط از طریق انگشتان دست.
کار خوب را ادامه دهید
شما این قطعه را نوازندگی می کنید، اما مطمئن هستید که این موسیقی را مانند یک حرفه ای تفسیر می کنید؟ نوازندگی فقط قطعه کافی نیست! جزئیات بسیار فراوانی از سرعت، دینامیک، تکنیک، پدال نگهدارنده، عبارات و تفسیر درست موسیقی وجود دارد.
درامز ها چه زمانی ساز درامز را نوازندگی می کنند؟
وای، این یک سوال خوب است! و یکی با یک پاسخ جالب
هنگامی که غیر پیانیست ها به ساز درامز نگاه می کنند، به نظر می رسد مانند یک جفت راه راه های سیاه و سفید. چنانچه شما بیشتر ملت را برای رسم ساز درامز برای شما انتخاب کرده اید، یحتمل خوشه های دو و سه نت سیاه را تشخیص نخواهید داد و به جای آن کلید های سیاه و سفید متناوب را به هم متصل می کنید.
بنابراین در یک سطح پایه، پیانیست به ساز درامز نگاه می کند و نت هایی را می بیند که این کلیدها را نشان می دهد.
هنگامی که شما شروع به یادگیری نوازندگی کنید، شروع به دیدن الگوهای مبتنی بر آنچه که آموخته اید:

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.