دانلود کتاب آنالیز، گوش دادن موسیقی

دانلود کتاب آنالیز، گوش دادن موسیقی

کتاب آنالیز، گوش دادن موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

کتاب آنالیز، گوش دادن موسیقی

بستگی به سطحی دارد که در آن نوازندگی می کنید. چنانچه شروع به گفتن دارید . . . سطح پنج ، یک ساعت ممکن است کافی نباشد. اما این فقط به تجربه من است ، هنگامی که من برای اولین بار ساز تئوری موسیقی را شروع کردم ، واقعاً آن را دوست نداشتم. چنانچه هنوز در مدرسه هستید و کارهای خانه بیشماری دارید ، نمی توانید روزی یکبار ساز تئوری موسیقی را لمس کنید. این تا حدودی وضعیت من بود. بر این اساس چنانچه می خواهید ساز تئوری موسیقی را در سطح حرفه ای بنوازید ، من پیشنهاد می کنم تکالیف خود و سایر فعالیت های فوق برنامه را پاک کنید از آنجا که ساز تئوری موسیقی بخش بیشماری از وقت و تلاش شما را می گیرد.

با توجه به همه اینها ، واقعاً مربوط به زمان نیست. چنانچه در آنجا نشسته اید ، گام نوازندگی می کنید یا آن نت را با آن ساز تئوری موسیقی می نوازید ، دقیقاً به شما خیلی کمک نمی کند. شما دارای این قدرت هستید به همان اندازه که دوست دارید وقت بگذارید ، اما چنانچه در واقع به موسیقی توجه نمی کنید ، چه مدت که در آنجا نشسته اید ، به هیچ وجه مهم نیست. بر این اساس یک ساعت دقیقاً کافی نخواهد بود.

من شخصاً می گفتم نه. چهارده ساله هستم و می خواهم پیانیست کنسرت باشم. من معمولاً 3-4 روز در روزهای مدرسه و حدود 5+ در آخر هفته و تعطیلات تمرین می کنم. راستش را بخواهید ، هنوز حس نمی کنم به اندازه آنچه ضروری است انجام می دهم! من در یک کالج موسیقی بسیار مورد توجه لندن تحصیل می کنم ، و چنانچه سخت کار نکنم ، نمی توانم مانند دیگران خوب باشم ، و تئوری موسیقییست مشهور کنسرت به معنای بهترین بودن بهترین ها هستم – کاری که دارای این قدرست فقط از کار سخت ناشی می شود (به نظر من)

به گفته این ، پیانیست هایی وجود دارند که هر روز به مقدار بسیار کمی زمان تمرین می کنند. Barenboim فقط چند ساعت انجام می شود و گولد ترجیح می دهد بیشتر اوقات نمره دور از ساز تئوری موسیقی را مطالعه کند. اما به طور کلی می گویم یک ساعت برای بیشتر کافی نیست. هرچه بیشتر تمرین کنید ، به طرز چشمگیری پیشرفت می کنید ، و این به شما کمک می کند تا انگیزه بیشتری داشته باشید تا کار بیشتری انجام دهید. این مانند چیزی است که ملت آن را یک حلقه شرور می نامند ، مگر اینکه کاملاً مثبت باشد! (تا زمانی که بیش از حد آن را انجام ندهید و خود را مجروح کنید . . . )

موفق باشید.

به چه سبک موسیقی بستگی دارد و آنچه را حرفه ای می دانید ، اما پاسخ کوتاه چنین است که یک ساعت تقریباً کافی نیست. بیشتر مشابه 6-8 باشید.

(ممکن است این کار را در سه انجام دهید ، اما حتی بعید نیست. در واقع نمی توان آن را به عده ای کاهش داد که می گوید: “اگر این ساعت ها بر روی نیمکت بنشینید ، قادر خواهید بود با پولی که نوازندگی می کنید) یک خانه بخرید. “)

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.