دانلود کتاب پیدا کردن درام ست کامل و مناسب و آموزش درام و …

دانلود کتاب پیدا کردن درام ست کامل و مناسب و آموزش درام و …

کتاب پیدا کردن درام ست کامل و مناسب و آموزش درام و ...

توضیحات و دانلود کتاب

منابع بیشتر موسیقی

معرفی کتاب موسیقی

کتاب پیدا کردن درام ست کامل و مناسب و آموزش درام و ...

من نمی دانستم که آیا سرم را در چوپین فریاد بزنم یا اینکه تعجب می کنم که چطور بر بر روی دست دو دست ساز درامز توانست به چنین روش هایی ناسازگار و ناکارآمد دست یابد.

یا چطور در تمام سالهای من نوازندگی ساز درامز ، من هنوز فاقد یک روال معمول تمرین منظم بودم، بطور نشانه عرضی از نشانه های عرضی به جای رفتن از میان خط ها به صورت یک روش متداول حس می کردم.

در نهایت، من از چندین روز از این اتیو استفاده کردم تا به طور کامل به تمرین گام و آرپیجیوس در دست چپ من برگردم. سپس به اتوبوس بروید، سپس گام ها و آرپژهای بیشتری را تمرین کنید و دوباره دوباره تکرار کنید.

این یحتمل به شدت رضایت بخش خواهد بود تا هر نوع سرخوردگی را که با آن مواجه شده بود رضایت بخش کنم، اما به زودی آن را در نظر گرفتم، در حالی که تمرین این قطعه را داشتم، در هر نوبت به خودم افتادم و محو شدم.

موانع فنی کنار گذاشته شده – که پیش تر به اندازه کافی دشوار بود – من مشکل پیچاندن سر من را در اطراف تئوری و هماهنگی این قطعه مشکل بود. برای من همیشه برای به دست آوردن همه موارد نشانه عرضی bajillion درست بود زیرا C # minor یک کلید من بود که پیش از آن با آن روبرو شده بودم و تصور کردن هر تغییر کلید، هر کلیدی جزئی / هارمونی ملودیک جزئی / نسبی و اینکه چگونه عجیب و غریب طنز با ملودی متناسب با یک سردرد عظیم به من داد.

D # کاهش یافت هفتم؟ E / F / C / هر چیز دیگری . . . چه وصله ای است این پنج مورد توجه هیولا به هر حال؟

این مانند سونات موتزارت نبود، جایی که منطق و مبانی در ترکیب آن را آسانتر می کرد، پیشرفت در کلید قابل قبول پیش بینی شده-غالب کلید / تجدید نظر-توسعه، ضعیف، مستقل و عمده در اینجا و آنجا.

و با این حال، گوش دادن به ضبط، نمره دیوانه از ابتدا تا انتها به یک رشته زیبا از ملودی و پیشرفت آکورد می آید.

من هرگز نتوانستم از مشکلات فنی به جنبه های موسیقی و هنری گذشته برسم. به این معنی است که من هرگز (یا هنوز نه) تکنیک را به اندازه کافی به اندازه کافی درک کرده ام که حس کنم کنترل کنترل کافی بر روی نوازندگی خودم است و هر شیوه ای را تشکیل می دهد یا عبارتی را به آن تزریق می کند. با این حال، بدون شک می گوید که تلاش های گاه به گاه او در این مورد فوق العاده سخت بود. برخی از انتقادهای این قطعه از لحاظ فنی محکم و استوار هستند، اما صدایی نیز بسیار نیرومند و متزلزل هستند تا آنچه را که واقعا به من می دهد، قطعه ای با شکوه، ملودیک و در عین حال نیرومندانه عاطفی بدست آورد.

که مشکل دیگری به نور می دهد: من حس می کنم نام مستعار برای این اتیو- “تورنت” – بسیار مناسب است، زیرا همه چیز اساسا یک جریان مستمر پیوسته از نت های سریع است. اما این یک تورنت با پالس است. نگه داشتن ریتم حتی و آوردن این اتیواد به سرعت بدون عجله مانند یک اسب فراری باور نکردنی، فوق العاده سخت است.

منبع

Posted in موسیقی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.