آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)

آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)

آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)

<a href=آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)” title=”آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)” />

آموزش به انگشتان کوچک برای نواختن پیانو : یک کتاب برای تازه کار پیانو (متد دوره پیانو مدرن جان تامپسون)

عنوان کتاب Teaching Little Fingers to Play: A Book for the Earliest Beginner (John Thompsons Modern Course for The Piano) Paperback – July 1, 2005
تعداد صفحات کتاب 40

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

یکی دیگر از ساز در جعبه ساز . . . .
من به تمام کمک هایی که قادرم می خواهم، نیاز دارم و هر زمان که با یک رویکرد غرق می شوم، به یک دیگر تغییر می کنم. این یکی است که من استفاده می کنم، و تا کنون، واقعا خوب بوده است.
در یک دوره بزرگسالان
این یک کتاب خوب برای بزرگسالان است. من از آن برای یک دانش آموز کوچکتر بعد از اولین کتاب سطح مقدمه آن استفاده کردم و به آن ها یک خط ملودی می دهم که برای آن ها راحت تر است به نظر می رسد. این یک کتاب خوب است یا گام میان آغازگر و سخت تر است.
عالی برای مهاجرین.
وقتی پسر جوان بودم شروع به نوازندگی کردم اما هرگز نمیتوانستم به آن دسترسی پیدا کنم چونکه به ساز پیانو دسترسی نداشتیم. اکنون من بازنشسته و ساز پیانو دیجیتال بسیار ارزان تر از چیزی واقعی است و من تصور کردم این شانس من را انتخاب کنید تا جایی که من را ترک کرد. این کتاب عالی بود و به من اجازه می داد تا سرعت خودم را بالا ببرم. من شگفت زده شده است که چقدر به یاد داشته باشید و با کمک این کتاب، من به آرامی اما عمیق یادگیری نوازندگی دوباره و خواندن موسیقی است.
کتاب بزرگ برای یادگیری ساز پیانو برای newbies و یا افرادی که طولانی مدت را گرفته اند!
من حدود چهارده سال به ساز پیانو نپرداختم اما اخیرا دچار خارش شدم تا دوباره بنوازم . من خیلی ترسیدم که درس دوازده ساله من، هنگامی که که من جوان بودم، به من نرسید. من این کتاب را سفارش دادم و ساز پیانو را به راحتی برداشت کردم. من ایضا فکر می کنم که این یک کتاب عالی برای مبتدیان است. تنها دلیل این که من پنج ستاره را نمیدهم این موضوع است که کتاب به CD اشاره دارد که قادرید آن را گوش دهید تا صدای آهنگ را ببیند اما CD با کتاب من وارد نشده است.
غافلگیر شدن
تا کنون خیلی خوب! این کتاب شگفت انگیز است چنانچه شما می خواهید برای یادگیری مبانی (تئوری موسیقی)! البته این نیازهای دیگر خود را نیز تامین می کند و ایضا با پنج آهنگ شناخته شده (یعنی “جایی در سرتاسر رنگین کمان”) نوشته شده است، به طوری که تا پایان دوره همچون کتاب شما قادر به درک آنچه که می گویند و قادر به پخش آهنگ ها. تا کنون من تحت تاثیر قرار گرفته ام و هیچ مشکلی نداشته ام و امیدوارم من نخواهم 🙂 قطعا این محصول را برای کسانی که مایل به یادگیری مبانی، نحوه نوازندگی و تکنیک مناسب هستند توصیه می کنند.
این واقعا یک کتاب عالی برای یادگیری ساز پیانو است
این واقعا یک کتاب عالی برای یادگیری ساز پیانو است. من یاد گرفتم که چگونه با یک کتاب دیگر به خواندنش بپردازم و این کتاب به سرعت به من مهارتهای ساز پیانو پی برده است.
یک کتاب عالی برای یادگیری برای پخش ساز پیانو .
من این را در قفل من خریدم آن را خیلی دوست داشتم، نسخه سختی را خریدم. استفاده از آن در سخت افزار سخت تر بود، اما من این موضوع را دوست دارم که داشتن کتاب الکترونیکی برای بررسی بین کلاس ها. من چندین نوازنده دوست داشتم این را توصیه می کنم، و من متوجه شدم که به چه جهت این کار را کرد!
این هم برای یازده سال من عالی است.
چهار ستاره
دستورالعمل خودآموزی عالی
ایده آل برای بزرگسالان مجاز است
بهترین کتابهای ساز پیانو برای یادگیری مجدد قدم زدن کامل و آهنگ های زیبا.
بدون سی دی
من از کتاب لذت بردم و فکر می کنم این عالی است برای کسانی که برای دنبال واقعا ساز پیانو و مبانی را یاد بگیرند. ضرب یک ستاره به دلیل عدم وجود CD همراه همراه و فروشگاه های کتاب مشخص نیست که در صفحه محصول. اکنون پس از نگاه کردن به آن، با سفارش کتاب و CD جداگانه در فروشگاه های کتاب ، شما پرداخت بیش از شما را در جاهای دیگر برای آنان با یکدیگر.
توصیه می شود
کتاب عالی پس از رفتن از طریق اولین؛ این بررسی آنچه شما پیش از این آموخته اید در حال معرفی عناصر جدید به شیوه ای بیراهه. این کتاب عالی است و چیزی بود که من امیدوار بودم. (پس از استفاده از اول، البته)
عالی برای کودکان و بزرگسالان. برای سال ها با موفقیت بزرگ استفاده می شود.
کتاب بزرگ من از آن استفاده می کنم با تمام سنین.
آرام آرام سرعت
دوست دارید که نام نت ها را در داخل نت قرار دهید، بر این اساس دانش آموز به نت نگاه می کند، نه در یک نمودار یا صفحه دیگر، و سپس
آنها را دور می زنند
این یک کتاب بسیار خوب است. من هیچ تجربهی ساز پیانو و . . . ندارم
این یک کتاب بسیار خوب است. من هیچ تجربه ساز پیانو ندارم و این کتاب بسیار مفید و راحت است.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.