مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی

مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی

مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی

مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی

مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

ساده و کارآمد
این یک کتاب خوب برای خواهر من است.

این سری برای معلم ساز درامز من برای یکی از . . .
این سری برای معلم ساز درامز من برای یکی از دانش آموزانی که یک نوجوان است، توصیه می شود. من عاشق این تئوری ، تکنیک، عملکرد، و عناصر درس در یک کتاب است. برای دانشجویان ساده تر است که بتواند با استفاده از چهار یا پنج کتاب و استفاده از آن به طور مداوم از یک به دیگری دیگران را حفظ و استفاده کند. ایضا درک کنید که این کتاب دست چپ دست خود را برای ضبط (آکورد بلوک، آرپیجیو، و غیره) در حالی که هنوز از سبکهای همراه خطی استفاده می کند، توسعه می دهد. و این شامل قطعات بسیار انفرادی است.

کاملا شگفت انگیز (با یک معلم هدایت شما)
معلم ساز درامز من به من گفت که از این کتاب استفاده کند و این خیلی فراوان است. این بیش از فقط آهنگ ها تربیت می کند و عالی است. با این حال بدون اینکه معلم شما را از طریق کتاب راهنمایی کند سخت است که آن را بگذرانید. کدام موجب می شود که من به این دلیل تنها یک ستاره بگیرم؟ چنانچه میخواهید خودتان باشید، توصیه میکنم به تماشای برخی از فیلمهای یوتیوب همراه با کتاب بپردازید تا اینگونه اشتباه نکنید

توصیه شده توسط یک استاد ساز درامز حرفه ای.
من آن را بر اساس توصیه معلم ساز درامز دخترم خریدم. او این کتاب را برای همه زبان آموزان مبتدی بسیار دوست دارد. این مارپیچ محکم و کاملا در ایستاده است.

به دنبال آن برو!
کتاب استارت عالی. فقط درس ها را دنبال کنید و به نحو عالی کار خواهید کرد. مانند هر موضوع جدیدی که بایست مطالعه کنید، بایست کسی باشد که هر موضوعی را که روشن و یا گیج کننده نیست روشن کند. یا معلم یا دوست شما آگاه است و موسیقی را پخش می کند. من کتاب و استراتژی یادگیری را توصیه می کنم. این چیزی است که من انجام دادم.

راه عالی برای یادگیری W / O معلم
این کتاب فوق العاده است من کلید های من را نشانه گذاری کرده ام ساعت ها خودم را فراگیری می دهم Havnt در حدود پانزده سال نوازندگی کرد، اما این کتاب واقعا کمک می کند و بدون معلم خوب می شود. فقط چیزی که من خیلی دوستش نداشتم این کتاب به ذکر یک CD که شامل نیست. به غیر از این محصول عالی

بزرگ برای نوجوانان و بزرگسالان!
من یک معلم ساز درامز هستم این سری برای بزرگسالان و نوجوانان خیلی خوب است. این سریع حرکت می کند و دارای آهنگ های عالی است!

تجربه عالی
معامله راحت از محصول با کیفیت. من بعد از یک تعطیلات سی ساله دوباره نوازندگی می کنم و این کتاب واقعا کمک می کند.

سری آلفرد به سادگی بهترین است. All-in-One لذت بخش است . . .
سری آلفرد به سادگی بهترین است. All-in-One لذت بخش است که در آموزش و یادگیری دادن به دانش آموزان روش واقعی برای یادگیری برای ساز درامز نوازندگی کند. من کتاب های بیشماری از سری آلفرد استفاده کرده ام. من آن را توصیه ALL.

کتاب بسیار معروف برای یک مبتدی
شما برای یک کتاب مبتدی جدید بزرگسالان بهتر از این نخواهید بود. این ایضا به شما تئوری ای را می آموزد که برای ساختن پایه ای آن بسیار مهم است. چه چیزی این کتاب را از دیگران جدا می کند DVD است که با این کتاب همراه است. شما دارای این توان هستی بصری ببینید که چه می خواهند به شما یاد دهند. آرزو می کنم که سطح دو و سه دی وی دی نیز به جای CD باشد. چنانچه درس مطالعه کنید، اصرار داشته باشید که معلم شما از این کتاب با دی وی دی استفاده کند! چنانچه خودتان مطالعه می کنید، به احتمال فراوان دارای این توان هستی سطح یک را بدون یک مربی کامل کنید، تا زمانی که بیش از حد وسوسه شوید که به جست و خیز بپردازید.

دانلود فایل مهم ترین کتاب درامز برای هر هر درامر سطح مبتدی و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع

Posted in موسیقی and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.