کتاب نت های پیانو کلاسیک 500 آهنگ برتر تمام دوران

کتاب نت های پیانو کلاسیک 500 آهنگ برتر تمام دوران

کتاب نت های پیانو کلاسیک 500 آهنگ برتر تمام دوران

کتاب نت های پیانو کلاسیک 500 آهنگ برتر تمام دوران

کتاب نت های پیانو کلاسیک 500 آهنگ برتر تمام دوران

عنوان کتاب Rolling Stone Easy Piano Sheet Music Classics, Vol 1: 39 Selections from the 500 Greatest Songs of All Time (Rolling Stone Easy Piano Sheet Music Classics) Paperback – December 1, 2008
تعداد صفحات کتاب 172

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

من این دوره را دوست دارم تمرین روزانه از طریق این همه چیز در یک ماه (من تا به حال یک دانش مبانی موسیقی کمی داشتم و در حدود دو سال در زمانی که من خیلی جوان بود درس دادم، بر این اساس عامل آن). من هنوز هم نیاز به پول فراوانی دارم (یحتمل چند ماه دیگر قبل از اینکه من بتوانم تمام قطعات را با اشتباهات کمتری بنوازم ) اما فکر می کنم برای رفتن به کتاب 2، حداقل یک min دو min در هر جلسه تمرین، اکثر تمرینات من در کتاب یک هر چند). من این کتاب را دوست دارم چونکه از شما مانند شما رفتار نمی کند. چهار تمرین های انگشتی برای بهبود انعطاف پذیری و بخش بدون درس در پایان کتاب با چند قطعه موسیقی طولانی وجود دارد. این کتاب ایضا یک دسته از سبک های مختلف را نیز پوشش می دهد . . کلاسیک، بلوز، برخی از آهنگ های کوچک مانند “در بالای اسموتی قدیمی” و “تولدت مبارک”. آهنگ های کریسمس، اشعار . . کاملا برای یک کتاب بسیار فراوان است. چنانچه جدی درباره خودتان تدریس می کنید، من شخصا یک انفجار را تجربه کرده ام و به این کتاب بسیار راحت است و WOW، قادرم آهنگ ها را نوازندگی کنم! من نمی توانم صبر کنم تا هر روز در شب کار کنم. P. S. تمرین گام های خود را LOT.
درس ساز پیانو راحت ساخته شد!
من شصت و نه سال جوان هستم و همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه ساز پیانو را بنوازم . این کتاب فوق العاده است: راحت برای فهمیدن، به سادگی نشان داده شده است، و مناسب برای کسی است که هرگز درس ساز پیانو را گرفته است. با این حال، من قادرم به عنوان یک فراگیری خودم استفاده کنم، من با استفاده از آن به همراه یک آموزگار ساز پیانو استفاده می کنم. این کتاب به نحو عالی نوشته شده است که شما به سرعت پیشرفت است که موجب می شود شما می خواهید نوازندگی و تمرین بیشتر.
ارزشش را دارد
این کتاب معنای جدیدی را به شیوه ای راحت درک کرده است، امیدوارم که یک روز واقعا در موسیقی خواندن با تمرین، که من فکر می کردم هرگز نمی قادر شدم فقط خودم را یاد بگیرم، موثر خواهد بود، موسیقی هنوز انتخاب شده است كودي حس آن را مي كند، اما حدس مي زنم ساده ترين، كتاب محكم با پوشش لامينه و صفحات ضخيم کاغذي است، آن را به طور كامل و هر كدام از صفحات را از استفاده از دست داده است.
یک راه عالی برای شروع یادگیری ساز پیانو و اصول اولیه
یک راه عالی برای شروع یادگیری ساز پیانو و اصول اولیه. من هرگز ساز پیانو را در زندگی ام ندیده ام و اکنون قادرم آهنگ های کمدی را بنوازم . شما به سختی نیاز به یک معلم به جز برای اصلاح و بودن در ضرب . دریافت metronome برای کمک به شما در نوازندگی در زمان.
پنج ستاره
کتاب مجله عالی برای این یادگیرنده بالغ !!! خیلی مفید!
یک کتاب ساز پیانو عالی همه چیز در یک
اگر شما یک مبتدی یا کسی هستید که کمی نوازندگی می کند اما فاقد پایه ای است، این یک کتاب کامل برای همه شماست. این مبانی موسیقی را به ارمغان می آورد و یک روش راحت برای درک است، که از آنچه من دیده ام، بسیار منحصر به فرد است. بسیار توصیه شده.
چیزهای خوب
من واقعا از ساز پیانو لذت می برم و حدود یک سال آن را انتخاب کرده ام. کتابهای آلفرد خوب و ساده است که از آن یاد بگیرند. اکثر قطعات موسیقی سرگرم کننده و محبوب هستند که شما یحتمل با آن آشنا هستید.
من توصیه می کنم.
اگر خودتان تدریس می کنید کمی سخت می شوید. من یک دوست دارم که از این به عنوان یک دانش آموز با یک معلم استفاده می کند و او از من جلوتر است. هنوز یک خرید بسیار خوب است.
این AMAZING من فقط دریافت من و آمد زودتر از انتظار می رود !!
این یک کتاب بسیار مفید است که من بسیار خوشحالم
این یک کتاب بسیار مفید است که من بسیار خوشحالم. این، همراه با مربی من، پیشرفت من در ساز پیانو را حتی بهتر کرده است!
آثار بزرگ!
من از این روزانه برای خواندن موسیقی استفاده می کنم. شما را از طریق هر درس گام به گام با شما پخش آهنگ از دریافت کنید!
آهنگ فوق العاده است. من حتی دوست دارم گوش دادن به نوازندگی من
آهنگ فوق العاده است. من حتی دوست دارم گوش دادن به نوازندگی من، که من را تشویق به پایان دادن به کتاب. خیلی بد، دومین چیز بزرگ نیست. من اغلب به این کتاب می روم.

دانلود کتاب های پیانو آموزش های رایگان پیانو

منبع

Posted in موسیقی and tagged , .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.