دانلود پروژه تست قلب بودن یک رشته به روش بازگشتی

دانلود پروژه تست قلب بودن یک رشته به روش بازگشتی

پروژه تست قلب بودن یک رشته به روش بازگشتی این پروژه به روش بازگشتی و به … آن به این صورت است که شما یک … یا نبودن آن را به شما اطلاع میدهد … دو طرف به یک صورت خوانده می شود … اکثر اساتید دانشگاه در درس برنامه نویسی حل … استفاده را از این پروژه داشته باشید !بعد … پیشنهاد و یا سوالی داشتید از طرق زیر …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه تست قلب بودن یک رشته به روش بازگشتی

در شرایط خوبی بود
این کتاب درسی برای کالج کالج کودک من خریداری شد. دقیقا همان چیزی بود که برای کلاس ضروری بود. در شرایط خوبی بود

نسخه U. S. به معنای نسخه بین المللی ارزان نیست!
این کتاب را سفارش ندهید این نسخه U. S. نیست و یا حتی آن را دوست ندارد. صفحات سیاه و سفید هستند و دسترسی به منابع آنلاین رایگان مانند نسخه ایالات متحده ندارند. این کتاب هدر دادن پول است. برخی وقت صرفه جویی کنید و نسخه U. S. را بخرید. چنانچه این را بخرید ناامید خواهید شد

عالی برای هر کسی !!!
من یک برنامه نویس فوق العاده مبتدی با تجربه NO است. خوب، دوست من در زبان های مختلف از جمله java، Visual Basic و python پشتیبانی می شود و می خواست C ++ را یاد بگیرد، از این بر روی تصمیم گرفتم با او یاد بگیرم. در ابتدا من از طریق یادگیری های آنلاین بی شماری رفتم، سپس من رفتم و بعضی کتاب ها را خریدم، اما همه آنان گیج کننده بودند! از این بر روی در نهایت، من به اینترنت رفتم و برخی از diggina را پیدا کردم و این کتاب را پیدا کردم، از این بر روی به دوستم گفتم و ما هر دو این کتاب را خریدیم و فوق العاده است !!
من، به عنوان یک beginner کامل و او یک برنامه نویس بسیار با تجربه است، و ما آن را دوست دارم! این بسیار دقیق است (به طرز خوب) و همه چیز را به نحو خوشایندی توضیح می دهد تا ابتکارات فوق العاده بتوانند درک کنند. من این را به کسی توصیه می کنم که می خواهد زبان C ++ را یاد بگیرد، پول خود را با استفاده از کتاب های ارزان تر نپوشانید، زیرا شما در نهایت گیج و خریداری می کنید! این راه سخت را یاد گرفتم.

کتاب خوب چنانچه زمان داشته باشید
Deitel & Deitel بسیار جزئیات گرا هستند. این کتاب به بررسی دقیق موضوعات مختلف می پردازد. با 1400+ صفحه، من از آن برای دو ترم در سطح کالج استفاده می کنم. بازخورد از دانش آموزان 70٪ مثبت است. یادگیری سی ++ با کامپایلر MS C ++ با نمونه هایی از کتاب راحت می شود. با Visual C ++ . net جدید در بازار، این کتاب خیلی زود منسوخ خواهد شد، حتی اخیرا منتشر شده است. آنچه فقدان است، مثال در امور مالی، ابزارهای ثابت و مشتقات است . . .

کتاب شگفت انگیز
من دیروز کلاس C ++ کامل را خریدم و در کل کیت بسیار شگفت زده شدم. من یک برنامه ویژوال بیسیک برای شش سال گذشته متخصص در اتوماسیون، PLC و یکپارچگی میکروکنترلر بوده ام و مایل به یادگیری سی ++ هستم. من شاید بیش از بیست کتاب در C ++ خریداری کرده ام و بسیار کم یاد گرفته ام.
فقط در طول روز و نیم من بیشتر از کیت یادگیری یاد گرفتم، با “C ++ چگونه به برنامه (ویرایش چهارم)” شامل، از در دو سال گذشته است. بدون شک این کتاب شما جامع ترین و بهترین در بازار است. من مشتاقانه منتظر خرید این کتاب در VC ++ شش MFC هستم.
متشکرم!

:منابع بیشتر

One-Hour-Sams-Teach-Yourself

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.