دانلود مجموعه 27 برنامه کم یاب و بی نظیر به زبان ++c

دانلود مجموعه 27 برنامه کم یاب و بی نظیر به زبان ++c

مجموعه 27 برنامه کم یاب و بی نظیر به زبان ++c مجموعه 27 برنامه کم یاب و بی … برای شما جمع آوری کرده ایم.این برنامه ها … کلاس های درسمیباشند که شامل موارد زیر میباشند:برنامه … که ک م م و ب م م … عدد را به توان یک عدد صحیح برسانداگر … باشد مساحت قسمت مابین دایره و مربعمجموع اعداد … 20 تا 2000سه عدد دریافتی تشکیل مثلث متساوی … م دو عددبرنامه ای که عددی را دریافت … چاپ کندمجموع سری …..+21/1-10/1+8/1-6/1+4/1-2/1+1-=sضرب 2ماتریسچاپ معکوس ارایهمثلث خیام-پاسکال(نیوتن-پاسکال)برنامه … را چاپ کندبرنامه زیر مجموعه هابرنامه تبدیل سن … و هفته و روزبرنامه نشانگر تاریخ و زمانبرنامه … structرشته ای را گرفته و آنرا چاپ کند.یه … حساب می کندباینری یک عدد را با استفاده … 10 در 10 و نمایش اعداد بخشپذیر بر … گرفته و میانگین و معکوس آنها را از … وزیر در صفحه شطرنج به طوری که همدیگر … علیه دو عدد هرگونه مشکل و یا سوال را …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++برای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

مجموعه 27 برنامه کم یاب و بی نظیر به زبان ++c

این کتاب همانند اتلاف وقت من است، زیرا آنقدر آرام است
کتاب “خوب”. از یک پس زمینه در پی اچ پی، کتاب حس اتلاف زمان من را به عنوان آن را بسیار کند است. بهتر است فقط چیزهای بیشتری را در گوگل جستجو کنید.
این یک کتاب مورد نیاز برای دوره ای بود که من داشتم، از این بر روی من آن را گرفتم. اما از آن چیزی که جدیدا از کتاب پیشین مورد نیاز استفاده نکرده ام چیزی جدیدی را آموخته ام. اما چنانچه در برنامه نویسی کثیر زمینه ای نداشته باشید، ممکن است برای شما آرام باشد.

کتاب خوب برای شروع. فقط کمی شگفت انگیز است
کتاب خوب برای شروع. خوانندگان دارای این توان هستند بسیاری از چیزهای دیگر را علاوه بر زبان یاد بگیرند. اما برای کسی که میخواهد موضوع را در یک زمان کوتاه یاد بگیرد نیست.

کتاب بزرگ برای C ++ و برخی از الگوریتم
برو به کتاب برای C ++ برای مبتدیان و برنامه نویسان متوسط ​​/ مهندسان نرم افزار. قطعا بایست یک کتاب برای دانش آموزان و حرفه ای ها داشته باشد

عالی! بهترین کتاب C!
دلیلی وجود دارد که کتابهای دیلت در بسیاری از کالجها استفاده شود. من از كتابهای دیئتل كامل، از جمله یادگیری خودم استفاده كردم و آن را بررسی كردم تا بدانم كه Deiteles نقاط قوت خود را می دانند. بر اساس بررسیهای ضعیف که خواندهایم، واضح است که ملت ، به طرز شگفتانگیزی، نسبت به موفقیتشان حسادت ندارند. این فقط طبیعت انسانی است. کتاب های برنامه نویسی بسیاری وجود دارد که من هیچ ارزشی ندارم! همان طور که راجع به بررسی Deitel C ++: چگونه برنامه ریزی، نسخه سوم، حتی چنانچه شما فقط به یادگیری C، من به شدت توصیه دریافت “زبان برنامه نویسی C، نسخه دوم، توسط Kernighan / ریتمی. من با “پاسدار” در “دنیای واقعی” برنامه گسترده ای داشتم (این طولانی و طولانی به نظر می رسید) و هر دو یادگیری C و ایضا تفاوت ها و شباهت ها را بسیار ساده تر ساختند. چنانچه شما دوره C را می گیرید، این کتاب مرجع عالی است. چنانچه این متن استفاده شده باشد، کتاب نوشتاری بهتر برای C وجود ندارد. چنانچه خودتان تدریس می کنید، این بایست یک کتاب برنامه نویسی اولیه C با حداقل کتاب Kernighan / Richie ذکر شده باشد. با توجه به اینکه شما در حال مطالعه زبان برنامه نویسی C هستید، آنان با کسانی که از کتابچه های خود استفاده می کنند دسترسی پیدا می کنند، بسیار پاسخ می دهند و به سرعت پاسخ به سوال ها، نظرات و غیره را می دهند. چه کسانی کامروا به کسب موفقیت خواهند شد؟ این و دیگر عناصر آنان فوق العاده هستند، و آنان را راجع به ملت محافظت می کنند – دانشجویان، دکترای، کارشناسان صنایع. من دارای این قدرت هستم سطل زباله C و سایر کتاب ها را توصیه کنم، اما من آنان را در جایی که فهرست شده اند، می زنم. این کتاب ایضا شامل چند فصل کوتاه است که مفاهیم C ++ و Java را ارائه می دهند. این کار به شما کمک نمی کند تا C را یاد بگیرید، اما این علاوه بر خوب است، به خصوص چنانچه قصد دارید یاد بگیرد و بیشتر از C استفاده کند.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.