دانلود سورس برنامه میانگین 3 عدد (Average) به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

دانلود سورس برنامه میانگین 3 عدد (Average) به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

 سورس برنامه میانگین 3 عدد (Average)  به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس این برنامه به زبان برنامه نویسی سی … است.فضای گرافیکی : بدون فضای گرافیکی.نحوه کار برنامه … عدد می گیرد و بعد میانگین آنها را …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر پروژه های سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

 سورس برنامه میانگین 3 عدد (Average)  به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

کتاب متن قابل توج
ابتدا C ++ را در نظر گرفتم که چگونه یک کتاب متنی را برنامه ریزی کنم. چیزی است که، آن را مانند هر کتاب متنی من تا کنون دیده ام نیست! این در زبان است که به راحتی قابل درک است نوشته شده است، دارای نمودار های بسیاری است که به دانش خود کمک می کند و با کیفیت بسیار بالا است.
به عنوان یک هدیه برای هر کس که حداقل علاقه به برنامه نویسی این کتاب خواهد بود. این ممکن است با یک برچسب قیمت سنگین، اما این پول است که نمی خواهد به زباله.
این کتاب با تمرینات (ایده بسیار خوب!) همراه است، چنانچه چه اکثر آنان پاسخی ندارند. این یک کتاب جداگانه است. چیزی است که چنانچه وقت خود را گرفته اید و از طریق فصل کار کرده اید، قادرید تمرینات را حل کنید. این حس خوبی است زمانی که که چیزی را به چالش بکشید بدون اشاره به پاسخ. انجام دادن کارهای خود در برنامه نویسی، چیزی است که بسیاری از برنامه نویسان بایست اتخاذ کنند.
من هربرت شیلد C ++ را از Core سه (Ed 3) خواندم و فکر کردم که این یک کتاب خوب بود. چیزی بود که او واقعا موضوعاتی مانند اشاره گرها را بسیار سخت ساخته بود! من شروع به ناراحتی کردم و حس کردم که من نیاز به یک سقوط از C ++ داشتم، که من آن را گرفتم و به زبانهای دیگر منتقل کردم. پس از آن Citel دیلت به C ++ داده شد و برنامه C ++ را سرگرم کرد. کتابهای بسیاری و حتی حتی افراد نمیتوانند این کار را انجام دهند. من از این کتاب لذت می برم!
در مجموع این کتاب برای مبتدیان به برنامه نویس متوسط ​​است که برای دنبال سقوط به C ++ است. این خون آشام خوب است و من آن را به همه توصیه می کنم. من حتی نویسندگان ایمیل فرستادم که سؤالی را مطرح کرده و پاسخی به موقع دریافت کردم. چیزهای مهیج که بود! رنگ های استفاده شده بانی می شود زندگی راحت و روش نویسندگان موضوع ها را توصیف کند حتی با کمترین تعداد افراد.
این کتاب ایده آل است چنانچه خسته شده اید و میخواهید مهارت جدیدی بگیرید، با یک موضوع C ++ در مدرسه مبارزه کنید و به کمک کمی نیاز داشته باشید، دوره ای را در دانشگاه پیدا کنید و کتاب های درسی خود را پیدا کنید یا حتی چنانچه در محیط کاری هستید. این کتاب به شما خدمت خواهد کرد.

کتاب بزرگ چنانچه . . .
امروزه C استفاده شده است، لول. اما چنانچه به یک کلاس مانند من نیاز داشته باشید، آن را دریافت کنید. این عملا همان نسخه های آینده است.

خدمت رسانی عالی.
کتاب چارلی ارائه خدمات برجسته و فوق العاده و فراتر رفت. من حتی سفارش خود را چهار روز پیش از برنامه دریافت کردم. من قطعا دوباره از آن استفاده خواهم کرد.

خدمات عالی. آن را توصیه کنید
آن را به سرعت تحویل گرفتم و آنچه را که انتظار داشتم دریافت کردم.
خدمات عالی. آن را توصیه کنید

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.