برای تغییر آینده کارهای گوناگونی می توانید انجام بدهید

برای تغییر آینده کارهای گوناگونی می توانید انجام بدهید

برای تغییر آینده کارهای گوناگونی می توانید انجام بدهید

در زمینه لباس پوشیدن و اینکه در برابر دیگران چگونه ظاهر می شوید هم دارای تصویر ذهنی هستید. شما درباره خود به عنوان یک والد و به عنوان فرزند پدر و مادرتان دارای تصویر ذهنی هستید. درباره اینکه از چه اسم و رسم و محبوبیتی برخوردار باشید هم دارای تصویر ذهنی هستید.

اگر در کار فروش هستید، در این باره که از چه قابلیتهایی برخوردارید، تصویر ذهنی دارید. درباره اینکه زندگی تان تا چه اندازه سازمان یافته است دارای تصویر ذهنی هستید.

اشخاص متعددی را می شناسیم که با خرید بلیتهای بخت آزمایی صاحب درآمد سرشار شدند. بسیاری از این اشخاص در مدت دو تا سه سال تمام دارایی خود را از دست دادند و به وضع سابقشان برگشتند.

اگر 10 درصد کمتر از سطح درآمدی که در ذهن تصویر کرده اید به دست می آورید، باید خلاق تر فکر کنید، ساعات بیشتری کار کنید، سوای کار اصلی یک شغل فرعی بگیرید و یا به طور کلی تغییر شغل بدهید و شغل با درآمد بیشتری را اختیار کنید.

وقتی پای پول، وزن یا هر چیز دیگری در میان باشد، ممکن است در زمینه ای راحت جا خوش کنید. ممکن است در برابر تغییر مقاومت کنید.

حوزه راحت دشمن بزرگ توانمندیهای بالقوه شماست. قرار گرفتن در این حوزه تولید عادتی می کند که شکستن آن دشوار است.

برای تغییر دادن آینده خود کارهای گوناگونی می توانید انجام بدهید. در ادامه مطلب توضیح داده ایم که چگونه می توانید حوزه راحت را از میان بردارید. می آموزید که چگونه نظام باوری جدیدی برای خود ایجاد کنید، می آموزید که چگونه تصویر ذهنی خود را تغییر دهید تا به آنچه در زندگی می خواهید دست پیدا کنید.

Posted in روانشناسی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.