دانلود نرم افزار مدیریت ویدیو کلوب همراه با مستند سازی

دانلود نرم افزار مدیریت ویدیو کلوب همراه با مستند سازی

نرم افزار مدیریت ویدیو کلوب همراه با مستند سازی نرم افزار مدیریت ویدیو کلوب حرفه ای … در زبان برنامه نویسی #c با پایگاه داده … ,هزینه جریمه, تعریف مشتری و تعریف سی دی … ، جریمه شدن در صورت برگشت امانت ، … سی دی های به امانت برده شده توسط …

دانلود فایل

خطرناک ترین خط در C++ چیست؟

چند چیز وجود دارد که به ذهن می آیند. بعضی از اشکالات تند و زننده را آسان می کنیم که نادیده گرفته شوند. دیگران نیز می توانند به برنامه شما آسیب برسانند و کل سیستم را خراب کنند.

در اینجا یک اشتباه نحوی است

int x = 1;

while(x = 1)
{
SomeFunction();
x = 0;
}

این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما زمانی که اجرا می شود یک حلقه بی نهایت ایجاد می کند.

مشکل این است که در حالی که عبارت است. نماد = اپراتور تخصیص اپراتور برابری نیست. فقط تغییر = به == کنید و مشکل حل شده است!

خیلی خطرناک نیست؟ چطور در مورد این

if(myptr != null);
{
myptr->myMethod();
}

مشکل اینجا را ببینید؟ این کد در واقع به درستی اجرا می شود و برای سال ها مشکلاتی را که تا کنون وجود نداشته است، نادیده گرفته است. سپس برنامه سقوط می کند و شما ممکن است NullReferenceException داشته باشید که قسمت نگران کننده اینجاست.

چرا؟ به دلیل سمی کالن بعد از عبارت if. کامپایلر آن کوکی را به عنوان یک بلوک خالی تکمیل شده به عبارت خوانده شد، می خواند. براکت ها به عنوان یک بلوک مستقل دیده می شود. نیمه را حذف کنید و برنامه به عنوان نشانگر صفر به عنوان پیش فرض محافظت می کند.

حالا چطور؟

void *mem;

mem = 0;

*((int*) mem) = 100;

در حال حاضر، این کد حتی ممکن است بر روی کامپیوترهای مدرن کار نکند، زیرا سیستم عامل به درستی برنامه های خود را اسکن می کند، اما در روزهای قدیمی (دهه 90 میلادی تا 2000)، این احتمالا کامپیوتر شما را قفل می کند تا زمانی که شما آن را به طور فیزیکی خاموش کنید.

چیزی در مورد تعداد 100 جادویی وجود ندارد، فقط یک مقدار تصادفی است که ساخته ام.

بنابراین برخی از نمونه هایی از کد خطرناک در c ++ وجود دارد.

فکر می کنم خطرناک ترین کد در C ++ این است:

Fred[8472] = 8743872;

به نظر می رسد که به اندازه کافی بی ضرر است، اما اگر فرد تعریف کرد که 8000 عنصر تعریف شده باشد، آن کد خط تلاش برای نوشتن عدد 8743872 را به یک مکان نامعلوم در RAM خواهد داد. و آنچه که از آن می آید می تواند فقط در مورد هر چیزی باشد.

اگر خوش شانس باشید، سیستم عامل (یا خود برنامه) متوجه خواهد شد که تلاش برای دسترسی غیرمجاز به حافظه رخ داده است، و یک پیام خطا را روی صفحه نمایش شما چاپ می کند و برنامه شما خاتمه می یابد.

اگر شما بدشانس باشید، ممکن است عدد صحیح در بالای کد نوشته شده باشد که پس از آن kill می شود و فقط در مورد هر چیزی اتفاق می افتد. کد جعلی می تواند فایل های عامل سیستم عامل را آسیب برساند یا عکس های ایمیل خصوصی شما را به ذخیره بسپارد یا در یک اردوگاه آموزشی غیر قانونی شما را ثبت نام کند یا هر چیز دیگری. ای وای.

پس این کار را نکنید اگر احساس می کنید که باید از آرایه ها در C یا C ++ استفاده کنید، همیشه بررسی دقیق مرزها را انجام دهید. و هر کاری که انجام می دهید، برنامه هایی مانند این را بنویسید:

#include
int main (void)
{
int Fred[505] = {0};
Fred[634] = 87592;
printf(“Fred[634] = %d\n”, Fred[634]);
return 0;
}

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.