دانلود پروژه شبیه سازی فروشگاه با #C

دانلود شبیه سازی فروشگاه با #C

شبیه سازی فروشگاه با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++برای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

شبیه سازی فروشگاه با #C
من دارای این قدرت هستم آنچه را که بایست بدانم پیدا کنم
من یک حرفه چهل و چهار ساله هستم که به مدرسه می رود (UOP) برای اضافه کردن مدرک لیسانس در فن آوری اطلاعات. من می خواستم بگویم از شما سپاسگزارم برای ارائه چنین بسته های عالی. من از صریحا مانند بسیار عالی استفاده نمیکنم، از این بر روی تعریف بسیار عالی را در نظر بگیرید. من اکنون C ++ را یاد می گیرم و شش کتاب مختلف کتاب را به زبان دارد. من متوجه می شوم که من به طور دائمی برای پیدا کردن آنچه که من دنبال می کنم به سی دی و دوره خودم می روم.
من برنامه ریزی برای کد M & G را یادگیری داده ام و ایضا با بسیاری از PLC های صنعتی کار کرده ام (امیدوارم اختصارات را درک کنند) از این بر روی منطق پشت نوشتن نرم افزار را درک می کنید. من ایضا راجع به یادگیری خوب کمی درک می کنم. دوباره برنامه شما عالی است. من همیشه برای کتاب های شما نگاه می کنم زمانی که می خواهم موضوع جدیدی را یاد بگیرم و آنان را به دیگران توصیه خواهم کرد.
لری واکر
مدیر فنی
ماسا در حرکت، شرکت
دانشجو و دانش آموز
سر (ها)، من به Cable & Wireless Jamaica Limited مشغول به کار هستم. تقریبا چهار یا چند سال پیش من به مدرسه ی آموزشی خودم فرستاده شدم تا یک دوره ی یک هفته ای در برنامه ی C اجرا کنم، من از دست دادم، چیزی آموختم. چند ماه پیش، همسر من تصمیم گرفت تا یک دوره کامپیوتری را انجام دهد (برنامه نویسی C بعد از من ویژوال پایه شش بعد از جاوا) او اکنون در مرحله بصری است. زمانی که او شروع کرد، کتابچه راهنمای قدیمی من (از مدرسه یادگیری C & WJ) را بیرون آوردم و به طرز خارق العاده ای قادر شدم در مراحل اولیه به او کمک کنم اما بعد از آن جداول تبدیل شد و حسادت کردم. من خواندن و خواندن و خواندن، تا زمانی که من شروع به درک. متوجه شدم که کتابچه ای که من داشتم پر از اطلاعات بود، اما بدون توضیح دادن کسی دشوار است. با تشکر از شما برای کمک به من برای درک. نسخه دوم اکنون بخشی از کتابخانه من است و من به شدت حس می کنم خریدم ارزشمند است. اکنون تمرینات را در پایان فصل سه انجام می دهم اما متاسفم که من “کسی” را در دست نداشته ام تا زمانی که که نیاز به سوال بپرسم، به نوشتن pseudocode به من یک چالش بزن، از این بر روی من فقط به نوشتن برنامه های C بروید. تصور کنید که من خودم یادگیری می دهم گوشزدی چیزی؟ P. S. من عاشق C. Devon
کتاب عالی
این کتاب مقدمه ای روشن برای برنامه نویسی اساسی است. خیلی خوب برای برنامه نویس غیر تجربه شده نوشته شده است.
بدترین سی ++ تا کنون
خودت را به نفع خودت به جای این یکی را بخرید “زبان برنامه نویسی C ++”.
بسیار کمی جدید!
اگر نسخه چهارم دارید، 95٪ از نسخه پنج را دارید.

:منابع بیشتر

The C++ Programming Language: The C++ Programm Lang_p4

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.