دانلود پروژه کتابفروشی آنلاین با #C

دانلود کتابفروشی آنلاین با #C

کتابفروشی آنلاین با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود پروژه های سی پلاس پلاسآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

کتابفروشی آنلاین با #C
بهترین کتاب برای یادگیری C برنامه نویسی!
من بسیاری از کتاب های برنامه نویسی C را خریداری کرده ام، اما این کاملترین کتابی است که پیدا کردم.
هر فصل شامل نکات بسیاری برای تکنیک های برنامه نویسی بهتر، اجتناب از خطاهای رایج، بهبود سرعت برنامه نویسی و کمک به اطمینان از اینکه برنامه های شما قابل حمل هستند. بسیاری از نمونه های کامل، هر موضوع را به جای یک تکه کوچک از کد که معمولا در سایر کتاب های برنامه نویسی یافت می شود، نشان می دهد. در انتهای هر فصل، سؤالات بیشماری وجود دارد که شما را مجذوب آنچه که آموخته اید را امتحان کنید. فقط نیمی از این ها پاسخ می دهند، شما را تشویق می کند تا آن را برای خودتان کار کنید. این به بهبود تکنیک های خودآموز کمک می کند و خواننده را علاقه مند می کند.
با این وجود، مهمترین جنبه این کتاب، چگونگی طراحی برنامه “بالا به پایین، گام به گام” را توضیح می دهد. این یکی از مهمترین جنبه های برنامه نویسی ساخت یافته است، با این حال، بسیاری از کتاب های دیگر حتی این را ذکر نمی کنند.
واضح است که این کتاب توسط معلمان برنامه نویسی، نه فقط برنامه نویسان، نوشته شده است، به چه علت که تا حد بیشماری بر یادگیری برنامه های کاربردی برنامه نویسی مناسب قرار می گیرد.
به طور کلی این یک کتاب خوب برای یادگیری C با است
به طور کلی این یک کتاب خوب برای یادگیری C با است. من چندین روش را امتحان کردم و این کتاب بهترین آنان بود. من یک شکایت کوچک دارم که تمرینات در انتهای هر فصل بعضی وقت ها به نحو خوشایندی فکر نمی کنند. به ندرت، به نظر می رسد انتظار می رود دانش C از آنچه که تا آن حد پوشش داده شده است انتظار داشته باشد. گاهی اوقات رویکرد پیشنهاد شده برای حل مشکل پیچیده تر از روش ساده ای است که ظاهرا به نظر می رسد.
در اکثر فصلها، هرچیزی شامل بخشهایی است که برای تشویق وجدان سیاسی در خواننده طراحی شده است. گمان می کنم اکثر شکایات من در این نکته هدف است. همه متن ها در چاپ این کتاب ساخته نشده اند، اما به نظر می رسد نویسندگان تصمیم گرفته اند درس های برنامه نویسی را حذف کنند تا بتوانند راجع به تحقیقات راجع به گرمایش جهانی یا سایر موضوعات مشابه تمرین کنند.
تنها چیزی که من بایست درباره این کتاب بگویم این موضوع است که نیمی از آن C ++ است. من پیش تر کتاب C ++ خودم دارم، از این بر روی نیمی از این کتاب در آن هدر رفته است.
به طور کلی، من به این کتاب برای یادگیری C نیاز داشتم، و من حس می کنم که این کار را بهتر از هر منبع یادگیری دیگر انجام داده است.
عالی!!
این کتاب فوق العاده است !! این بهترین روش برای یادگیری C ++، C ++، چگونه برنامه را بانی می شود برنامه کامپیوتر به نظر می رسد راحت است! من این کتاب را دوست دارم

:منابع بیشتر

Think-Like-Programmer-Introduction-Creative

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.