دانلود حرکت ماهی در صفحه با کلیدهای جهتی به زبان C

دانلود حرکت ماهی در صفحه با کلیدهای جهتی به زبان C

حرکت ماهی در صفحه با کلیدهای جهتی به زبان C توضیحات: در این برنامه یک ماهی که … است توسط کلیدهای جهتی صفحه کلید به حرکت … و بالا و پایین حرکت کند. این برنامه … رفته در آن در یک فایل pdf به … به زبان C نوشته شده است. کامپایلر : … برنامه به همراه توضیحات فارسی ارائه می گردد. …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود Source Code های C++آموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

حرکت ماهی در صفحه با کلیدهای جهتی به زبان C

ناامید کننده بد است
من یک کلاس هستم که از C استفاده میکنیم و فکر کردم بایست این کتاب را انتخاب کنم زیرا من بعضی از انتشارهای Deitel برای جاوا، C # و Android را دوست دارم. بایست بگویم بسیار ناامید هستم

اول از همه، حداقل 40٪ کتاب به C ++ اختصاص دارد. من این کتاب را برای یادگیری C، نه C ++ خریدم. به جای هدر رفتن آن چهارصد صفحه یا بیشتر در C ++، شاید Deitel بتواند بر روی موضوعات C تمرکز کند؟

فصل اول در اصول مانند حلقه ها، متغیرها و آرایه ها بسیار دقیق است. این چیزی است که پس از آن انجام می شود ضعیف است. فقط چند صفحه به operates bitwise داده شده است، و مثال ها و توضیحات به طرز وحشیا بد است. اپراتورهای بیتی چیزی هستند که قطعا در یک کلاس برنامه نویسی C ظاهر می شوند، پس به چه علت در این موضوع به جای اینکه چهارصد صفحه در C ++ بنویسند، گسترش نمی یابد؟

چرا مباحث مربوط به اشاره گرها، malloc، “bit fiddling”، structures etcetc را بهتر یا بیشتر توضیح ندهید؟

این کتاب تمام این رنج است. واقعیت این موضوع است که وقت بیشتری برای توضیح مفاهیم راحت مانند حلقه ها در طول زمان صرف می شود تا مفاهیم مانند تخصیص حافظه پویا، ساختارها، اشاره گرها به عنوان یک راه راحت برای نویسندگان برای پر کردن کتاب با تعداد صفحات که ممکن است بدون نیاز به کارهای بیشماری انجام دهید

کتاب های بهتر برای یادگیری وجود دارد C. “C Primer Plus” توسط Prata بسیار ارزان تر و بسیار واضح تر نوشته شده و کامل از این کتاب است.

برنامه نویسی هرگز دشوار نبوده است
این متن درد است. از این فرآیند ترسیم شده که در اینجا به مفاهیم “کمی اینجا و کمی در آن” اشاره می شود به توصیف های کلیدی مفاهیم کلیدی، این کتاب فقط برای انجام هر چیزی که برای یک سطح مبتدی C ++ کتاب نیاز دارد، ارائه نمی شود. بیش از یک بار من خودم را به خاطر انتخاب کلمات وحشتناک و جملات بیش از حد مورد استفاده قرار دادم تا مفاهیم سادهای را توضیح دهم.

وقتی کتاب کامروا به هماهنگی می شود، از اصطلاحات سنگین و از مفاهیم و نمونه هایی که بیشتر آنان مورد نیاز است، رنج می برد. من اغلب به خودم آموختم که مفاهیم را در فصل ها از طریق منابع آنلاین توضیح داده و هنوز هم درک بهتر از آنچه که از ساعت ها وقت صرف درس خواندن از این کتاب کردم.
اگر انتخابی دارید، من به طور کلی از یک کتاب دیگر یاد می گیرم. من در ترس از آینده کلاس برنامه نویسی جاوا هستم که از یک کتاب از همین نویسنده / ناشر استفاده می کند.

بدنه سازماندهی شده و دستور زبان . . .
این کتاب درسی است که برای کلاس C ++ من وارد شده است. فصل اول خیلی بد نبود، اما پس از آن، کیفیت و سازمان کتاب به سرعت کاهش یافت. اکثر کتابهای C ++ (که هزینه نیز بسیار کمتر) در یک نظم خاص شروع می شوند و راه خود را به مفاهیم پیشرفته تر می رسانند. این کتاب به سرعت به طور مستقیم به کلاس ها می رود و تلاش می کند فایل های هدر را به شیوه ای بسیار ناخوشایند توضیح دهد. این کتاب پس از آن به مفاهیم ساده مانند آرایه ها تبدیل می شود، اما به جای بحث راجع به آرایه های ساخته شده در اساسی C، آن را با کلاس جدید معرفی شده در C ++ یازده آغاز می کند. سپس بعد از هر فصل از هر نوع آرایه استفاده می شود. دستور زبان و شیوه ای که در آن مفاهیم توضیح داده می شود، بسیار ناهموار است و تداوم ندارد. این کتاب یک اجاره است و من اطمینان دارم که آن را برگردانم. صرفه جویی در پول خود را و یک کتاب ارزان تر در C + + دریافت کنید.

:منابع بیشتر

OOPS with C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.