دانلود شبیه سازی مسابقه لاکپشت و خرگوش به زبان cpp

دانلود شبیه سازی مسابقه لاکپشت و خرگوش به زبان cpp

شبیه سازی مسابقه لاکپشت و خرگوش به زبان cpp پروژه شماره ۱۹۹۹ این پروژه مسابقه معروف … مسابقه از خانه شماره یک شروع شده و … است. خط پایان در خانه شماره هفتاد است … هفتاد برسد یا از آن عبور کند، برنده … و یک ثانیه شمار شبیه سازی شده و … را بر اساس قوانین زیر تنظیم میکند. برنامه … می کند. اگر عدد تولید شده بین یک … جلو حرکت می کند ، اگر شش یا … اگر هشت ، نه یا ده باشد یک … یک یا دو باشد ، به معنای خواب … می ماند. اگر سه یا چهار باشد ، … دوازده خانه برمیگردد. اگر شش ، هفت یا … اگر نه یا ده باشد سه خانه به … حرف H نشانه مکان خرگوش است. اگر یکی … برنده شوند ، برنامه پیام مناسبی چاپ میکند. … زبان Cpp نوشته شده است. کامپایلر : Turbo … و توضیحات فارسی کدهای برنامه ارائه می گردد. …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

شبیه سازی مسابقه لاکپشت و خرگوش به زبان cpp

C ++ چگونه به برنامه
مطالب آموزشی شما فوق العاده است! من آن را بارها استفاده کرده ام حتی مفاهیم دشوار به نحوی که به راحتی قابل درک است توضیح داده شده است. علاوه بر این، بسیار از طریق، به نحو خوشایندی نوشته شده است. عناصر خود را بانی می شود کار من خیلی ساده تر، اسلایدهای آموزشی بسیار جذاب است!

** ~ * ~ ** من بسیار سرگرم کننده خواندن این کتاب! ** ~ * ~ **
این یکی استثنا است. بهترین من پیدا کردم! استاد من فقط دستورالعمل خواندن فصل 6، هفت و هشت را داده است . . . و من هم در فصل دوازده هستم. این کتاب قطعا سرگرم خواندن است !!

کتاب بزرگ
کتاب بزرگ راحت درک تجربه قبل از برنامه نویسی کمی داشت از کلاس خریداری شده و از کتاب بیشتر از کلاس درس آموختم!

با خدمات و کیفیت خیلی خوشحال
حمل سریع فروشنده و توضیحات دقیق محصول بسیار قدردانی شد! این کتاب برای کلاس که پیش تر شروع شده بود مورد نیاز بود.

پنج ستاره
این کتاب دقیقا همان چیزی بود که مورد درخواست قرار گرفت و ایضا CD شامل بیش از حد انتظار بود.

برای یادگیری سی ++ مفید نیست
نوشتن درهم شکسته شده است، و نمونه ها و توضیحات نمونه هایی از WAY بیش از حد طولانی و تقسیم شده است. من متوجه شدم که دائما تبدیل صفحات از کد به پروسس، سپس به کد، پس از بازگشت به پروسه، و غیره و غیره. ایضا به عنوان یک مرجع بسیار مفید نیست. به عنوان مثال، چنانچه می خواهید بدانید که همه ی manipulator های ورودی / خروجی (از هر دو iobase و istream / cin / cout)، یک خلاصه سریع از آنچه انجام می دهند و استدلال هایی که نیاز دارند و اینکه آیا آنان “چسبنده” هستند. . . شما بایست از طریق تمام فصل پانزده شکار کنید. حتی پس از آن، مطمئن نیستید که تمام اطلاعاتی را که ضروری دارید، داشته باشید. به عنوان یک مرجع مفید است یک جدول . . . نه بیست و هشت صفحه پروزه و کد مخفی

F-
این متن مورد نیاز برای مقدماتی کلاس C ++ بود که در نیمه ی آخر تحصیل کردم، جایی که من A را دریافت کردم. من این را به ذهن می سپارم تا هیچ کس تردیدی راجع به من نداشته باشد، زمانی که می گویم این به سادگی بدترین کتابی است که من تا به حال متعلق به آن بوده ام.

مشکل اصلی متن این موضوع است که همه امر هایی که شما بایست بدانید عمیق است در طول بلوک های طولانی از پاراگراف های ضعیف فاصله، که در میان چیزهای غیر ضروری غوطه ور است، دفن شده است. مفاهیم ساده که قادر است در یک جمله توضیح داده شود برای صفحات بکشید. به عنوان یک کتاب مرجع، این کاملا بی فایده است، زیرا شما فقط نمیتوانید یک نمونه ساده را پیدا کنید.

بنابراین، چنانچه شما برای دنبال یک کتاب برای یادگیری خود C ++ این یکی را امتحان کنید، اما چنانچه شما به اندازه کافی تاسف داشته باشید که این را به عنوان متن مورد نیاز برای یک کلاس آماده کنید، دوباره و دوباره و دوباره خواندن همان فصل را مطالعه کنید قبل از اینکه بتوانید بدانید که نویسندگان چه کاری را انجام می دهند تا از شما پنهان شوند.

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Posted in دانلود فایل and tagged .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.